Офис администратор / Секретар / Сътрудник / Организатор
кв. Хиподрума
длъжност на пълно работно време

Офис администратор / Секретар / Сътрудник / Организатор

кв. Хиподрума длъжност на пълно работно време

За нас

Българска компания, с предмет на дейност електроизграждане, търси да назначи служител за подпомагане дейността на офиса си, отговорна и позитивна личност, с желание за работа на позицията "Офис администратор / Секретар".

Отговорности

- Извършване на оперативна и административна дейност;
- Организиране и координиране на дейностите в офиса и обезпечаване на наличните ресурси за неговото функциониране;
- Изпълнява административни задължения в помощ на управленския и непроизводствен персонал;
- Съдейства активно в ежедневните бизнес дейности на Управителя на фирмата;
- Отговаря за поемането и разпределението на телефонните разговори във фирмата.
- Контрол на потока от информация чрез e-mail и поща;
- Води официална бизнес кореспонденция с български и чуждестранни партньори - на български и английски език (входяща и изходяща поща- изготвяне, поддържане и архивиране на документацията);
- Изпраща куриерски пратки, организира провеждането на работни срещи, посреща гостите на фирмата, поддържа офис техниката;
- Обработва първични счетоводни документи;
- Следи, закупува и отчита необходимите консумативи, канцеларски материали, напитки за консумация и др. така, че да осигури нормалното функциониране на офиса.

Изисквания и необходими умения

1. Образование: висше – бизнес администрация; хуманитарен профил.
2. Административен опит на подобна позиция е предимство.
3. Много добра писмена и езикова култура
4. Отлично владеене на английски език - писмено и говоримо.
5. Компютърна грамотност - Word, Excel, Internet.
6. Работа в екип: умения за работа с членовете на екипа, позитивна нагласа към процесите и тяхното усъвършенстване
7. Готовност за поемане на дългосрочен ангажимент.
8. Отговорност, дисциплинираност, способност за самоорганизация и спазване на крайни срокове;
9. Организационна компетентност:
- умения да приоритизира работата си;
- умения за плануване и проследяване и отчитане на дейности;
- проактивна нагласа и подход;
- умения да поддържа организирана и чиста работна среда;
- внимание към детайлите;

Ние Ви предлагаме

- Трудов договор, с 6 месеца изпитателен срок;
- Стимулиращо възнаграждение;
- Почивни дни: събота и неделя, национални празници ;
- Динамична среда на работа;
- Въвеждащо фирмено обучение;
- Придобиване на ценен опит и знания;
- Коректно отношение
Zaplatomer.bg