А1 България ЕАД
more than 300 служителя Apply See employer
Асистент направление “Финанси”
София
full-time

Асистент направление “Финанси”

София full-time

Job Description

Асистент направление “Финанси”

Открий нови предизвикателства.

Знаеш ли, че А1 България работи и по международни проекти?

Широкото ни портфолио отдавна надхвърли телекомуникационните услуги и вече предлагаме дигитални решения на милиони корпоративни и частни клиенти.

Най-съвременни технологии, последни иновации и изключително талантливи професионалисти в различни области ни помагат да предоставяме най-добрите продукти, услуги и клиентско изживяване.

A1 България е точното място за теб, ако са ти важни:

Работа в стабилна и бързо развиваща се компания;
Разнообразието от проекти и технологии;
Вдъхновяваща работна атмосфера;
Възможностите за учене и кариерно развитие.

Какво търсим?

Търсим професионалист, който притежава увереност и умее да общува ефективно с колеги на различни нива в организацията. Ценим хора, които проявяват съобразителност и се адаптират лесно в динамична работна среда. Търсим прецизност, отговорност и способност за приоритизиране на множество задачи и поддържане високо ниво на ефективност в натоварен работен ритъм.

Ежедневието ти ще включва:

Организиране и координация на срещите на директор в направление „Финанси“;
Съгласуване и подпомагане комуникацията с други звена в компанията;
Проследяване изпълнението и поддържане актуален отчет на поставените задачи към колегите/екипа;
Подготовка на презентации във връзка с проекти и дейности на направлението;
Работа с вътрешна система за управление на договори, изготвяне отчети за изразходвани средства, графици и др.;
Организация и координация на събития.

Работата може да бъде твоя, ако притежаваш:

Умения за организиране и изпълнение на поетите ангажименти в срок;
Умения за ефективна комуникация с външни и вътрешни партньори;
Прецизност и внимание към детайла при подготовка и обработване на документи;
Отговорност и самостоятелност при изпълнението на заложените задачи;
Интерес и желание за надграждане с нови знания и умения;
Много добри умения за работа с Outlook, Excel и PowerPoint;
Свободно владеене на английски език – писмено и говоримо;
Опит на административна позиция е предимство.

За усилията не само ще ти бъдем признателни, но ще ти предложим:

Иновативни технологии и платформи;
Модерна работна среда, в която да се чувстваш удобно;
Приятелски настроени, амбициозни и мотивирани колеги, с които да се подкрепяте;
Хиляди възможности за онлайн и присъствено обучение, за да продължаваш да се развиваш;
Предизвикателни задачи и възможности за кариерно развитие в международна среда;
Атрактивно възнаграждение;
Гъвкав работен график и възможност за работа от дома;
Многобройни допълнителни екстри, включително, но не само безплатни услуги на A1, отстъпки, здравна застраховка и услуги, спортен център, детска градина, екипни и семейни събития и много други.