А1 България ЕАД
Асистент направление “Финанси”
София
длъжност на пълно работно време

Асистент направление “Финанси”

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

Асистент направление “Финанси”

Открий нови предизвикателства.

Знаеш ли, че А1 България работи и по международни проекти?

Широкото ни портфолио отдавна надхвърли телекомуникационните услуги и вече предлагаме дигитални решения на милиони корпоративни и частни клиенти.

Най-съвременни технологии, последни иновации и изключително талантливи професионалисти в различни области ни помагат да предоставяме най-добрите продукти, услуги и клиентско изживяване.

A1 България е точното място за теб, ако са ти важни:

Работа в стабилна и бързо развиваща се компания;
Разнообразието от проекти и технологии;
Вдъхновяваща работна атмосфера;
Възможностите за учене и кариерно развитие.

Какво търсим?

Търсим професионалист, който притежава увереност и умее да общува ефективно с колеги на различни нива в организацията. Ценим хора, които проявяват съобразителност и се адаптират лесно в динамична работна среда. Търсим прецизност, отговорност и способност за приоритизиране на множество задачи и поддържане високо ниво на ефективност в натоварен работен ритъм.

Ежедневието ти ще включва:

Организиране и координация на срещите на директор в направление „Финанси“;
Съгласуване и подпомагане комуникацията с други звена в компанията;
Проследяване изпълнението и поддържане актуален отчет на поставените задачи към колегите/екипа;
Подготовка на презентации във връзка с проекти и дейности на направлението;
Работа с вътрешна система за управление на договори, изготвяне отчети за изразходвани средства, графици и др.;
Организация и координация на събития.

Работата може да бъде твоя, ако притежаваш:

Умения за организиране и изпълнение на поетите ангажименти в срок;
Умения за ефективна комуникация с външни и вътрешни партньори;
Прецизност и внимание към детайла при подготовка и обработване на документи;
Отговорност и самостоятелност при изпълнението на заложените задачи;
Интерес и желание за надграждане с нови знания и умения;
Много добри умения за работа с Outlook, Excel и PowerPoint;
Свободно владеене на английски език – писмено и говоримо;
Опит на административна позиция е предимство.

За усилията не само ще ти бъдем признателни, но ще ти предложим:

Иновативни технологии и платформи;
Модерна работна среда, в която да се чувстваш удобно;
Приятелски настроени, амбициозни и мотивирани колеги, с които да се подкрепяте;
Хиляди възможности за онлайн и присъствено обучение, за да продължаваш да се развиваш;
Предизвикателни задачи и възможности за кариерно развитие в международна среда;
Атрактивно възнаграждение;
Гъвкав работен график и възможност за работа от дома;
Многобройни допълнителни екстри, включително, но не само безплатни услуги на A1, отстъпки, здравна застраховка и услуги, спортен център, детска градина, екипни и семейни събития и много други.