TINQIN
София www.tinqin.com 50 - 300 служителя 5 jobs

Компания

За нас

TINQIN е софтуерна компания ориентирана към предлагането на широк спектър от иновативни решения и услуги главно в застрахователния сектор. Специализирани сме в предоставянето на гъвкави и интелигентни бизнес решения, като се фокусираме върху използването на най-новите съвременни технологии, за да осигурим добавена стойност на нашите клиенти. Освен с офис в София, разполагаме и с представителство в Париж, където се фокусираме върху предлагане на консултантски услуги.

 

Ценности

Ние сме #tinqiners - компания, водена от сърцата и умовете на повече от 160 талантливи хора, които превръщат офисния живот в супер приятелска атмосфера. Ако се присъединиш към нас, ще можеш да натрупаш ценен опит, докато работиш по различни вълнуващи проекти. Работата в екип и постоянните обучения са също част от нашата култура. Споменахме ли нашите запомнящи се тиймбилдинги, коледни партита и събития?

 

Е, ако сме успели да те заинтригуваме и мислиш, че TINQIN може да бъде твоята професионална половинка, пиши ни на hr@tinqin.com

 

Награди

Гордеем се с наградите, които сме получили до момента:

2-ро място в категорията “Топ ИКТ Работодател“ за 2017 г. в класацията на ICT Media и Job Tiger

1-во място в категорията “ИТ услуги“ за 2016 г. в класацията на ICT Media и Job Tiger

2-ро място в категорията  ​“Топ ИКТ Работодател“ за 2016 г. ​в класацията на ICT Media и Job Tiger

Обяви

Дейност

Основната област, в която работим, е застрахователната индустрия и по-конкретно - осигуряваме цялостна разработка на приложения. Започваме от определяне на изискванията, разработката и изчисленията и стигаме до конфигурацията, параметризацията и управлението на проекта. Освен това предлагаме услуги и решения, с помощта на които се стремим да ускорим развитието на фирмите в съвременния дигитален свят. Партнираме си и с редица стартъпи, някои от които в сферата на кредитирането, а други - в тази за разработката на онлайн брокер за застраховки.

Ние вярваме, че, основният ресурс на всяка компания са нейните служители. Ето защо, инвестираме много в тяхното развитие и в това да се чувстват удовлетворени от работата си. Стремим се да им даваме интересни проекти, като желанието ни е да имат максимална автономност. Понякога това се оказва предизвикателство, но знаем, че мотивацията е ключът към постигане на оптимални резултати. Това пък води до крайната ни цел, а именно да осигуряваме качество и иновация на своите партньори.


Продукти

Допълнителни придобивки

Корпоративна култура

Ние сме #TINQINERS - компания, водена от сърцата и умовете на повече от 160 талантливи хора, които превръщат офисния живот в супер приятелска атмосфера! Може би се питате как? Решихме да превърнем вътрешните инициативи в традиция. През август, например, проведохме специално готварско състезание, за да отпразнуваме 6-я си рожден ден. Отбелязваме подобаващо и празници като Коледа и Великден, като организираме партита и за най-малките. Тиймбилдингите ни са още едно събитие, на което обръщаме специално внимание и се стараем да надскачаме себе си с всяка една изминала година. Участваме и в редица социални каузи. Опитваме се да намалим използването на пластмаса и за целта създадохме вътрешната инициатива RETINQIN. Включваме се в инициативи като "Капачки за бъдеще", "Жълти стотинки" и "Вратичка за всеки", състезаваме се в благотворителни маратони и сме активни в кръводаряването.


Екип

Офис

Офис снимки

Офис удобства и придобивки

Работно пространство

Кандидатстване

​Необходими документи - CV


Начин на кандидатстване - чрез обява или директно чрез сайта на команията.


Етапи на кандидатстване:

1. Изпращане на кандидатура;

2. Нетехническо интервю;

3. Техническо интервю;

4. Изпращане на оферта от наша страна.


Продължителността на процеса може да варира според текущата заетост и броя кандидатури, които сме получили.


Интервю

​Изпращането на кандидатура е лесно, но, когато телефонът ви звънне и получите покана за интервю се появява и притеснението, нали? Всеки е бил в тази позиция и за това решихме да ви споделим малко повече за процеса ни на подбор. :)

Процесът на подбор се състои от две интервюта. Първото от тях е т. нар. “soft skills“ интервю, което представлява събеседване с нашия HR. След одобрение, ще бъдете поканени на второ интервю, на което ще се запознаете с колеги от нашия екип, които ще ви дадат техническа задача за изпълнение на място. Ако се справите успешно, не ви остава нищо друго освен да очаквате оферта от нас възможно най-скоро.


Служителите споделят

ITCD