2ND BUSINESS LEADERS
AND HR MEETUP

19 - 20 януари 2017 г.
Хотел Калина Палас
Гр. Трявна

За събитието

По време на второто издание на Business Leaders and HR Meetup отново ще засегнем едни от най-актуалните през изминалата година теми. В рамките на дискусионната програма, посетителите ще имат възможността да дискутират начините за постигане на ангажираност на служителите и защо тя е важна. Вторият акцент в програмата ще бъдат практическите аспекти в образованието. Предвидена е и сесия за анализ, обсъждане и обратна връзка. В рамките на двата дни, участниците ще могат да споделят опит, да създадат нови бизнес контакти, да чуят нови гледни точки, и да обсъдят различни теми в неформална и приятелска среда.

Business Leaders and HR Meetup събира собственици и управители на компании от различни бизнес сектори и HR специалисти от бизнеса на едно място. Целта на тези срещи е по време на панелни дискусии да се обсъдят актуалните тенденции и проблеми на пазара на труда и предложения за решаването им.

Вижте видеото от миналото събитие

Програма

Чeтвъртък, 19 януари 2017 г.
10:00 – 10:30
Откриване
10.30 – 12.30
Панелна дискусия: Ангажираност на персонала
  • Ангажираност срещу удовлетвореност: Какво поставя ангажираността на дневен ред в компаниите?
  • Основни двигатели на ангажираността: Кои са най-значимите политики, процедури и практики, които правят служителите ангажирани към целите на организацията?
  • Сравняване с другите или стремеж към подобрения: Как се използват резултатите от изследванията на ангажираността - навътре за непрекъснато усъвършенстване или навън за сравнение с конкуренцията?
  • От "За информация" към "За действие": Защо планът за действия на база получените резултати от изследването на ангажираността е толкова важен, колкото всички останали планове и програми в организацията?
12:30 – 14:00
Обяд
14.00 – 16.00
Панелна дискусия: Практически аспекти в средното и висшето образование – дуално обучение и магистърски програми
  • Професионално средно образование: Какво се случва, новости в нормативната база; Дуално и практическо образование;
  • Практическо обучение във висшето образование: Нормативна база, докъде е автономията на ВУЗ; Разлика с дуално образование и опитът в България и други европейски страни;
  • Магистърски програми по заявка на работодател: Мода и/или необходимост; Разлики с дуалното обучение.
16.00 – 18.00
Networking
20:00
Вечеря
Петък, 20 януари 2017 г.
10.00 - 11.30
Анализ и обратна връзка от участниците по основните теми на събитието
11.30 – 12.00
Заключителна сесия

Модератори

ПАНЕЛНА ДИСКУСИЯ
Ангажираност на персонала


Стоян Ганев
Управител на Audit Advice Associates
ПАНЕЛНА ДИСКУСИЯ
Практически аспекти в средното и висшето образование – дуално обучение и магистърски програми
Христо Стоянов
Директор Човешки ресурси
на ХЕРТИ - М ООД и Артемис ООД
Панелисти
Радомир Чолаков Executive director of Kaolin AD
Member of the MB of the Bulgarian Chamber of Mining and Geology
проф. д-р Христо Бонджолов Rector of St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Turnovo

Регистрация


Таксата за участие е в размер на 300 лв. без ДДС и включва:
  • Участие в дискусионната програма;
  • Обяд и вечеря на 19 януари;
  • Networking event;
  • Сертификат за участие;
  • Достъп до професионален наръчник, изготвен на базата на дискусиите;
  • Половингодишен абонамент за сп. Мениджър.


Цената не включва хотелските услуги, които са на стойност:
  • Единична стая: 60 лв.
  • Двойна стая: 80 лв.


* Хотелската услуга включва: закуска, ползване на закрит плувен басейн и фитнес зала, курортна такса, застраховка, вискоскоростен безжичен интернет, 9 % ДДС.

Събитието е предназначено за действащи HR специалисти от бизнеса. Не се допускат до участие представители на агенции за подбор на персонал и консултантски услуги.
*При регистрация за събитието, Вие ще получите и информационен материал от Първото издание на събитието
**При избор на тази опция, Вие ще получите информационния материал от Първото издание на събитието
Място на събитието
Хотел „Калина Палас“
гр. Трявна, ул. Панорама 15
19 – 20 януари 2017 г.

Регистрирай се

Участници

Контакти

За повече информация можете да се свържете с екипа на JobTiger:
02/ 49 180 13 / 22
Организатор
Спонсор
Медиен партньор