ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
|
Кариера на един клик разстояние |
В забързаното ни и динамично ежедневие все повече ни се налага да сме свързани от и към всяка точка на света, без значение от пол, възраст и образование. Цялото ни ежедневие се променя, комуникацията ни с хората, начинът ни на работа, а дори и търсенето на нови кариерни възможности.
Днес можем да се свържем с бъдещите си работодатели чрез един клик на мишката. Един клик на сайта на първите в България Виртуални дни на кариерата. Уникалният кариерен форум ще се проведе изцяло онлайн на 17 юни от 11:00 ч. до 15:00 ч.
Събитието позволява да се включите от всяка точка на света, без да се налага да пътувате, да подбирате най-подходящите дрехи от гардероба си, или да се притеснявате за прическата си. Необходимо е само да имате компютър и достъп до интернет. Виртуалните дни на кариерата улесняват целия процес на интервюиране и селекция на кандидатите. В специално изградена за целта платформа, всеки търсещ работа може да участва в неограничен брой писмени интервюта с представители на различните компании-участници.
Събитието е полезно не само за хората, израснали в дигиталната ера, но и за работодателите. Фирмите от различни бизнес сектори могат лесно да намерят таланти, които да допълнят фирмените екипи, без специалистите по „Подбор на персонала“ да напускат работното си място. Спестявайки време и разходи, представителите на всяка компания могат да провеждат структурирани интервюта, лесно да задават въпроси и да получават ясни отвори. Всяка чат сесия е с предварително зададена продължителност, което допълнително ще мотивира кандидатите да бъдат максимално изчерпателни и бързи в своите отговори.
Регистрацията за Виртуални дни на кариерата вече е отворена и първите работодатели и търсещи работа вече се регистрираха за участие. Повече информация можете да намерите на сайта http://virtual.careerdays.bg/.
Виртуални дни на кариерата се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger. |
|
|
|
До 4 юни може да се включите в XXIII-я уикенд на HR специалистите в България
XXIII-тата среща на HR специалистите ще се проведе на 12 и 13 юни 2015 г. в Спа Хотел „ПлаНината“, с. Рибарица.
Отново сме избрали най-интересните и актуални теми за HR специалистите, които да дискутираме по време на срещата:
- За „Социалните мрежи в полза на намирането на таланти“, своя опит ще сподели Силвия Лешина от TELUS International Europe;
- За „Изграждането на собствени технически кадри“, ще разкаже Спаска Станкова от Либхер-Хаусгерете Марица;
- Антоанета Найденова от Фондация „Самостоятелни млади хора“ ще бъде модератор по темата „Социалната ангажираност – дълг или потребност“;
- XXIII-та среща на HR екипите в България ще приключи с обратна връзка и официално закриване на събитието.
И през юни 2015 сме включили в програмата множество развлечения за свободното ви време! Очаквайте също и нашето традиционно мероприятие-изненада, за което ще запазим мълчание до 12-ти юни!
Вижте и програмата на предстоящата среща тук.
До 4 юни (включително) може да се регистрирате за участие в XXIII-ят HR уикенд, като се свържете с нашият екип:
Т: +359 2/49 180 22
E: events@jobtiger.bg. |
|
|
|
Новини от ТОП ИКТ Работодател 2015
- Приключи първият етап от тазгодишното издание на единственото по рода си проучване сред ИКТ работодателите в България: 36 компании ще участват в четвъртото издание на ТОП ИКТ Работодател.
- Вече стартира и вторият етап от проучването: Компаниите-участници започнаха попълването на анкетите в проучването за ТОП ИКТ Работодател на 2015 г. Този етап ще продължи до средата на м. юни 2015 г.
Четвъртото издание на инициативата на ICT Media и JobTiger, “ТОП ИКТ Работодател” се провежда сред български и международни компании от телекомуникационния, ИТ и аутсорсинг секторите, опериращи на нашия пазар. Изследването се осъществява по методология на специализираната в HR одит компания Audit Advice Associates (ААА), а най-добрите ИКТ работодатели за 2015 година ще бъдат обявени през октомври.
Генерален партньор на инициативата е Tishman International Companies – компанията, която развива и управлява бизнес комплекса Sofia Airport Center (SAC).
Очаквайте още новини от единственото проучване сред водещите работодатели в ИКТ сектора в България. |
|
|
|
Безплатно техническо училище за младежи
Водещата международна аутсорсинг компания Convergys организира безплатно техническо училище за младежи.
Обучението е насочено към хора, владеещи чужди езици и имащи желание да придобият технически умения и да развият кариерата си в интернационална компания. Училището ще започне на 29 юни 2015 г. и ще включва 60 часа техническо обучение в сферата на Basic OS, Cloud computing и Networking skills.
Лектори в Техническото училище ще бъдат Димитриос Василиос Скоуплиос, Клаудия Киш и Нико Джозеф Мусели. Всички те работят от дълги години в Convergys и провеждат десетки обучения на служителите на компанията. Младежите, които се включат в обучението ще имат възможност да се обучават в следните направления – Networking, Operating System, Cloud Computing, Cloud Models, Office 365 и много други.
Обученията ще се провеждат на английски всеки понеделник, сряда и четвъртък от 19:00 до 21:00 ч. в офиса на Convergys. В края на курса, всички успешно завършили курсисти ще получат сертификат от Convergys. На всички тях ще им бъде дадена възможност да започнат работа в компанията и да работят по проекти на Microsoft Office 365 или Avaya. Новопостъпилите служители в Convergys ще получат и допълнителни технически умения в различни курсове, провеждани от компанията.
Регистрацията за Техническото училище вече е отворена и може да се кандидатства до 19 юни: http://www.jobtiger.bg/technical-school-convergys/ |
|
|
|
|
|
|
5 стъпки към златното съдържание
Лектор на деветото издание на семинар Интернет маркетинг с нулев бюджет ще бъде онлайн предприемачът и истински маркетинг виртуоз – Борил Богоев!
Ето, какво сподели той преди обучението на 3-ти юни:
“Съдържанието е много мощен фактор за предразполагане на потенциалните клиенти, за изграждане на авторитет и за генериране на продажби. То буквално е златно за нас”.
Ключовите моменти при създаване на златно съдържание:
- Аудитория: Да знаем за кого пишем, да го познаваме и да пишем за него. Не можем да имаме просто „хубаво съдържание“ за всеки.
- Цел: Да знаем какво искаме да постигнем с това съдържание. Да продадем? Да убедим? Да предразположим?
- Формат и структура: Да изберем дали съдържанието да бъде блог пост, доклад, електронна книга, видео, инфографика. Всеки от форматите има специфични изразни средства и особености.
- Тайминг: Трябва да изберем добре момента, в който представяме това съдържание на аудиторията, така че да постигнем желания ефект.
- Канал за комуникация: И, разбира се, важно е внимателно да изберем канала за комуникация – блог, социални мрежи, имейл – за да достигне съдържанието ни до целевата аудитория.
Какво още ще сподели Борил ще научим на 3-ти юни в Essence Center, София.
До утре е активна и промоция за регистрация на 2-ма души – Регистрирайте втори участник със „Стандартен билет“ и ще получите 50% отстъпка от цената на неговия билет! |
|
|
|
|