ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Броени дни остават до HR Industry 2023 – очакваме ви на 9 февруари в Интерпред!
Звездният четвъртък на HR бранша е на 9 февруари 2023 в Интерпред – СТЦ София от 10 до 18ч.

По време на HR Industry 2023 изложителите ще разкажат за своите продукти и услуги пред най-точната аудитория, а посетителите ще намерят своите нови доставчици на едно място в един ден - лесно и бързо.

Богатата семинарна програма също е идеална възможност за откриване на правилните партньори, интересни идеи и решения от ежедневната работа на HR-a.

Тази година са включени теми като:
  • Как да намалите бюрокрацията и улесните работата на HR отдела;
  • Не измервайте ангажираност, ако няма да подобрявате...;
  • Защо се отплащат персонализираните социални придобивки;
  • Грижа за психичното здраве;
  • Бъдещето на HR е дигитално: Тенденции, добри практики, демонстрация.
Програмата на събитието и списъкът с изложители постоянно се актуализират. Можете да следите всичко ново тук.

Освен изложението и програмата ви очаква и уютно пространство за срещи, чаша топло кафе, свежи плодове и хубаво вино.

Не е нужно да ходите на всички браншови събития, за да се запознаете с тенденциите и новостите при HR услугите. Достатъчно е да бъдете на HR Industry!

Регистрациите за изложители и посетители са отворени - тук.

Събитието се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.

Спонсори на изложението са planIT и ELANA Fund Management.

Партньори на изложението са: Българска асоциация за управление на хора, bilet.bg, Pure Water, Тrastena. Организационен партньор е Интерпред - СТЦ София. Медийни партньори са: jobtiger.tv, hrindustry.bg, Лидер.БГ, b2b media, Career TV, сп. Мениджър.
Национални дни на кариерата на 1-ви април 2023 в София с паралелна програма: презентации, Startup зона и кът за професионално образование

Национални дни на кариерата 2023 се разраства и ще предложи още възможности за изложители и посетители.

В съботния ден на 1 април в Гранд Хотел „Милениум“ форумът ще бъде своеобразен фестивал на развитието на таланта и кариерните възможности. Дни на кариерата е доказало се място за отличаващите се работодатели, форум с новаторски дух за креативни формати и възможности.

Нова съпътстваща програма със следните допълнителни възможности:
  • Презентации в Дни на кариерата на тема „Талантът“– възможност за вашето фирмено представяне с отворен формат на презентации. Изберете подходящия представител от вашата компания, който може да разкаже история с практични, мотивиращи и подходящи за аудиторията теми.
  • Кът Професионално образование и обучителни организации – ако организацията ви се занимава с обучения и професионално образование, включете се и вие! Освен нова работа и стаж, посетителите ще могат да разберат за възможностите за развитие на професионални умения и компетенции в зала Нютон.
  • Startup зона* - ние подкрепяме startup системата в страната и отчитаме важността за развитие и привличане на професионалисти в нея. Именно затова ще създадем специално пространство, за да се представят едни от най-интересните и проактивни стартъпи.
* Възможност за участие имат стартиращи компании, създадени преди не повече от 3 години. Регистрация за изложители тук.

Продължават и регистрациите за есенните форуми от календара Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг и Дни на кариерата - Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти - на преференциални цени и условия с JobTiger Wallet.
От 9 януари стартират Годишните награди Employer Branding Awards 2023

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд! За иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR.

Кандидатстването е в периода 9 януари – 7 февруари 2023 г. включително.

И през 2023 година наградите ще търсят новите подходи и иновативните стратегии за Employer Branding, ще търсят лидерите сред ръководителите и сред самите организации в различни пазарни ниши. Предизвикани да участват са всички компании, които имат постигнати резултати, и се гордеят със своята гъвкавост и иновативност.

Новото издание на конкурса тази година е за умелите в управлението на талантите. За тези, които имат и прилагат успешни стратегии за Employer Branding, оригинални проекти, идеи, ПР кампании, силни HR инициативи или креативни методи за развитие.

Официалната церемония по награждаването ще е на 17 февруари 2023 г.

Категориите обхващат иновациите в управлението на талантите, новите успешни стратегии в HR и др.

СРОКОВЕ:
07.02.2023 – Край на кандидатстването
17.02.20223 – Официална церемония по награждаване

Сайтът на конкурса е: https://talents.b2bmedia.bg
Как разгадаването на тайните на Вселената да донесе благополучие на обществото?

10 международни и 10 родни гост-лектори обединяват разностранните си гледни точки върху темата Innovation for Social Growth: Connect the Dots на тазгодишното издание на международния форум за иновации Innovation Explorer на 23 февруари в зала „Джон Атанасов“, София Тех Парк.

За девета поредна година мащабното събитие на агенция Innovation Starter остава вярно на доказано сполучливата си формула да е арена на най-смелите футуристични визии за развитието на света и България.

Визионерският форум ще се проведе от 9:00 до 17:00 ч, организиран в два основни панела: “Разкриване на тайните на вселената” и “Иновации за социално израстване на обществото”. “Иновациите са приложими към всеки аспект на действителността, затова и решихме тази година да адресираме болезнените теми на българското общество през успешни истории за развитието на нашата цивилизация. Да дадем тема за размисъл на бизнеса, публичния сектор и стартиращите компании колко лесно забравяме, че само по-добре образовани и въоръжени до зъби с наука, въображение и вдъхновение ще преодолеем сегашните кризи, за да превърнем България в най-доброто място за живот в света” – споделя Леона Асланова, основател на форума.

Вижте всички участващи лектори, модератори и водещи на сайта на събитието: www.innovationexplorer.bg

Форумът се реализира с генералната медийна подкрепа на Нова телевизия, Нетинфо, БНР, JobTiger и сп. Мениджър. Генерални партньори са УниКредит Булбанк, Кауфланд, Аурубис, Софийска вода, част от Веолия.

До края на месец януари 2023 г. може да закупите билети с цена за ранна регистрация от уебсайта на организаторите: www.innovationexplorer.bg

За повече информация: office@innovationstarter.bg.
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
На 22 януари се проведе Годишната Гала на Бизнес Клуб България-Белгия-Люксембург

Бизнес Клуб България-Белгия-Люксембург връчи традиционната награда Primus Inter Pares (Пръв сред равни) на бляскава гала вечер, организирана за 15-и път. Тази година наградата беше под мотото „Най-ценен екипен играч“ – за оставена следа и принос в корпоративните дух и култура и с фокус хората. Престижният приз бе връчен на д-р Красимира Гюрова (Солвей Соди) за нейното лидерство в трудните пандемични години.

Клубът, с почетен патрон Посолство на Белгия в България, обединява най-значимите белгийски бизнеси у нас и има богат годишен културен и дипломатически календар, като всяка година провежда „Дни на Белгия в България“, част от които е и Годишната Гала. Нашият управител Светлозар Петров бe част от жури екипа.

Присъстваха посланици, дипломати, министри и представители на водещите бизнес организации у нас.
Как да получим желаната позиция

Какво е онова, което би грабнало работодателя? Кои са въпросите, за които да се подготвим? Има ли въпроси-капани? Как говорим за неуспехите си? Как отговаряме и поставяме въпросите за възнаграждението?

Ако и вие сте си задавали тези въпроси, чуйте отговорите им в новия епизод на 257 podcast, където Наталия Цветанова, Мениджър подбор на JobTiger, разговаря с Катя Василева.
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
2023 – годината на работодателската марка – интервю на Светлозар Петров, управител на JobTiger, за Forbes България

Какво да очакваме през 2023 в HR бранша? Разберете от интервюто с нашия управител Светлозар Петров, в което акценти са „пазарът на кандидата“, значението на работодателската марка, подходът на JobTiger и ролята на кариерните събития за поддържане на добрия работодателски имидж.

Подробности вижте в интервюто на сайта на Forbes България.
Излезе новият доклад на Образование България 2030

Лидерите в образованието са също толкова важни, колкото лидерите в бизнеса. Според Глобалния доклад за развитие за 2018 г. на Световната банка, развитието на училищното лидерство е и един от ключовите фактори за качествено образование. Новият доклад на Образование България 2030 „Развитие на лидерските умения на училищните директори – ключ към качествено образование“ разглежда ситуацията с училищното лидерство в България.

Как изглежда училищният лидер според българската нормативна уредба?

Какви са възможностите за развитие на лидерски умения, до които директорите имат достъп?

Как самите директори си представят училищния лидер и какви според тях са предизвикателствата пред това да изпълнят своя лидерски потенциал?

Каква е гледната точка на експерти от държавната и общинската администрация?

Отговорите на тези въпроси можете да намерите в доклада.
ОТ HR INDUSTRY
  • Микроклиматът на работното място - как влияе на производителността?
  • “Знаеш ли какво дишаш?” - ЛОТ-КОНСУЛТ ЕООД е основен партньор в националната информационна кампания по здраве и безопасност за деца
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • Синдром на основателя - част 1
  • Синдром на основателя - част 2