Astrea Recruitment
20 - 50 служителя Кандидатстване
Административен асистент
София
длъжност на пълно работно време

Административен асистент

София длъжност на пълно работно време

За нас

Астреа е създадена през 2007 година с една основна мисия – да бъдем различни. Превърнахме това виждане в основен двигател на нашите усилия да сме винаги на разположение, когато клиентите и партньорите ни имат нужда от нас, за да ги консултираме и напътстваме при вземането на важни решения.
Нашите партньори се увеличават всеки ден и тяхното удовлетворение е най-добрата визитна картичка за нас.

За един от нашите клиенти - водеща компания за разработка на софтуери, стабилно стъпила на българският пазар.

Отговорности

Отговорности и задължения:
- Оформяне на оферти и договори;
- Издаване на фактури;
- Подготвяне на транспортни документи и разрешения;
- Сътрудничество със счеоводен отдел;
- Бизнес комуникация с партньори и контрагенти.

Изисквания и необходими умения

Изисквания:
- Висше образование;
- Отлична компютърна грамотност – Windows Office packet;
- Английски език – работно ниво В1-В2;
- Опит в обработката на документи;
- Опит на такава позиция минимум 3г.

Ние Ви предлагаме

Предлагаме:
- Отлично възнаграждение;
- Работа в професионална среда в доказала се компания;
- Стандартно работно време.

Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете Вашата Автобиография (Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата DP_TSS).

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Услугата за кандидата е напълно безплатна!

Всички предоставени от Вас лични данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
(Astrea Recruitment. - reg No 1809).
Careerdays.bg