Балканинвест. ЕУ ЕООД
Асистент Човешки ресурси (Стажант)
Sofia
part-time internship
Up to 500 bgn

Асистент Човешки ресурси (Стажант)

Sofia part-time internship Up to 500 bgn

About us

Описание и изисквания:

Асистент Човешки ресурси (Стажант) Балканинвест.ЕУ ЕООД предоставя консултантски услуги в сферата на човешките ресурси за компании от България и чужбина от 2009г. Агенцията е специализирана в подбор на таланти в сферата на маркетинга, клиентското обслужване на чужди езици и компютърните технологии.

Търсим мотивирана и позитивна личност, която да се присъедини към нашия екип от професионалисти, заемайки стажантската позицията
Асистент Човешки ресурси

Продължителността на стажа е минимум 2 месеца. Максималната продължителност ще бъде съобразена с нуждите на кандидата.

Провежда се в рамките на работното време на офиса (от понеделник до петък) и може да бъде на 4 или на 8 часов работен ден в зависимост от необходимостта на стажанта. Гъвкави сме – ако е вариантът на 4 часа може през различните дни да се идва за различен брои часове.

Място на провеждане: офисът ни в град София, намиращ се много близо до сградата на бившия хотел Плиска.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. „Балканинвест.ЕУ“ ЕООД е лицензирана фирма за извършване на подбор и посредническа дейност, с лицензни номера 1757и 1758, издадени от Министерство на труда и социалната политика.

Responsibilities

- Съставяне, превеждане и публикуване на обяви за конкретни позиции; разпространение на обявите онлайн.
- Работа с Google Search, Facebook, LinkedIn и други, както и с различни институции (АЗ, EURES, Университети) с цел набиране на кандидати. При нужда (много рядко) – посещаване на дадена институция.
- Подбор на кандидати по документи и комуникация с тях.
- Организиране на интервюта с кандидати за различни работни позиции и активно участие в тях; описание на интервютата; даване на обратна връзка на кандидатите.
- Съставяне на текстове на български и английски език в областта на човешките ресурси с цел контент маркетинг.
- Участие в кариерни събития като дни на кариерата в университетите, трудови борси към АЗ и други (ако има налични за периода на стажа).

Requirements and necessary skills

- Компютърна грамотност.
- Отлично владеене на Английски език.
- Комуникативност и мотивираност.
- Завършени средно образование.
- Учащи или завършили студенти от специалностите Психология, Социални дейности, Социология и Икономика ще се разглеждат с предимство.

We offer

- Стаж от минимум 2 месеца, съобразен с нуждите на кандидата. Може да послужи за университета или за старт в кариерата на човешките ресурси. Издаваме служебни бележки и при стажантите, от които сме доволни – и препоръки.
- Модерно работно място в офиса ни, намиращ се на комуникативно място до бившия хотел Плиска, с удобен градски транспорт.
- Участие в провеждането на подбор на персонал за различни позиции и фирми.
- Работа със социални медии.
- Работа в малък, интернационален екип с млади и позитивни колеги.
- Свобода да проявявате креативност.

При нас ще научите много за интернет, социалните медии, човешките ресурси – подбор на персонал.

Очакваме Вашата кандидатура, която трябва да съдържа: кратко мотивационно писмо, автобиография, снимка и линк към поне един социален профил.
Careerdays.bg