В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
Наш партньор е компания с 30 годишна история, която е лидер в
търговията на артикули, намиращи своето приложение в автомобилната,
металообработващата, дървообработващата индустрия и
строителството.
В момента екипа им се разширява и сме в търсене на амбициозен
кандидат, който да се присъедини към тях и да заемe позиция:
Асистент Логистика
Отговорности и задължения:
Проследяване на пратки и генериране на междускладови трансфери;
Администриране на грешки в процеса по доставка;
Администриране на процес по брандиране;
Провеждане на активна комуникация с парньори и служители на
компанията с цел бързото разрешаване възникнали казуси;
Вземане на участие в месечни и годишни инвентаризации;
Изготвяне на ежедневни справки за целите на екипа и компанията;
Подпомагане на различни дейности в екип Логистика.
Компанията предлага:
Трудов договор и финансова стабилност;
Стандартно работно време;
Ваучери за храна;
Допълнително здравно осигуряване;
Подсигурен транспорт;
Мултиспорт карта;
Фирмено въвеждащо обучение
Възможност за дългосрочност и развитие в компанията.
Изисквания:
Завършено висше образование в сферата на Логистика или
Икономика;
1 година опит в областта на администриране на складови и/или
логистични процеси;
Познания и интерес за работа с ERP и складова система;
Много добри умения за работа с MS Office, Excel;
Способност за приоритизиране и аналитично вземане на решения;
Добро ниво на владеене на Английски език;
Инициативност, готовност за работа в екип и отлични комуникативни
умения.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД
и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия
подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с № №2525 от 26.04.2018 г.