ЕЙ АЙ ДЖИ ЮРЪП С.А. (КЛОН БЪЛГАРИЯ) КЧТ
more than 300 служителя Apply
Експерт оценка на застрахователни щети с испански език
Sofia
full-time

Експерт оценка на застрахователни щети с испански език

Sofia full-time

About us

Основана през 1919 г., AIG е глобална застрахователна компания с дейност в над 80 страни и 54 000 служители. Днес, със седалище в Ню Йорк, компанията е установена като международен пазарен лидер.

AIG е първият чуждестранен застраховател в България, който стъпва на пазара на животозастраховане преди 22 години, предоставяйки услуги основно на корпоративни клиенти. През есента на 2013 година AIG започна изграждането на стратегически център в София, чийто основен приоритет е да подпомага оперативната дейност на европейските офиси на компанията, както и да оптимизира и усъвършенства съществуващите процеси. Понастоящем нашият екип наброява близо 500 души, които партнират с индивидуални и бизнес клиенти на AIG от над 10 европейски страни. Нашата фирмена култура насърчава оперативната ефективност и техническата експертиза, фокусирайки се върху усъвършенстване на процеси, споделяне на знания, почтеност в бизнеса и ангажираност на служителите.

Responsibilities

Експертът отговаря за цялостния процес по ликвидацията на една щета – от момента на регистрация на застрахователното събитие до финалното разрешаване на случая. Ролята включва подробно разглеждане и анализ на обстоятелствата около инцидента и вземане на решение за покритие, като паралелно се води кореспонденция с различните намесени страни. Позицията дава възможност да се приложат аналитично и критично мислене, както и комуникационни умения. Не се изисква предишен застрахователен опит, тъй като чрез интензивните вътрешни обучения изграждаме следващото поколение застрахователни експерти на AIG.

- Осъществяване на първия контакт с клиента при регистрацията на щети
- Анализ, обработка и разрешаване на различни застрахователни случаи, в съответствие с вътрешните политики на компанията и законодателната рамка в съответната държава
- Вземане на решение дали щетата подлежи на обезщетение, съобразно условията по полицата.
- Контакт с клиенти или трети страни ( напр. брокери, работодатели, други застрахователни компании, местни институции)
- Работа със специфичен софтуер за обработка и съхранение на данни
- Показване на инициативност при посрещането на очакванията на клиентите, следвайки най-добрите практики в бизнеса, като се демонстрират високо качество, емпатия и точност.
- Поддържане на професионална култура, стимулираща екипната работа с цел осигуряване на продуктивна офис среда и приятелска атмосфера.

Requirements and necessary skills

- Високо ниво на владеене на писмен и говорим испански език – C1
- Отлични комуникационни умения
- Способност за ефективно приоритизиране на задачите
- Умение за работа в екип
- Компютърна грамотност и опит с MS Office
- Опит в сферата на обслужването на клиенти ще бъде считан за предимство
- Работата е подходяща и за кандидати с малък или без трудов опит

We offer

- Разнообразни обучения, Програми за развитие, Възможност за сертифициране по Lean Six Sigma
- Бонус програма „Препоръчай приятел“
- Допълнително здравно осигуряване, включващо медицинска и стоматологична помощ
- Зона за игри - тенис на маса, PS4, джага, настолни игри
- Баланс между професионалния и личния живот - възможност за работа от вкъщи
- Седмични масажи, Карти за спорт, Спортни отбори
- Съвременен офис в непосредствена близост до метростанция
- Организирани фирмени и екипни събития
- Месечни добавки за храна и безплатни напитки в офиса
- Специални търговски отстъпки

Ако сте заинтересовани от позицията, моля, изпратете ни ваша автобиография. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Процесът на селекция протича при пълна конфиденциалност.
Careerdays.bg