В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа.
За наш партньор, утвърдена компания в сферата на търговията с
обменна валута, търсим да назначим :
Офис
асистент
Основни отговорности:
Обработка на административни документи;;
Проследяване на работния график на служителите;
Изготвяне на справки;
Комуникация по имейл и телефон;
Координация на работния процес;
Обработка на административни документи;
Компанията е готова да предложи:
Отлично възнаграждение;
Стандартно работно време (08:00 – 18:00ч.)
Осигурен транспот до и от работното място;
Въвеждащо обучение;
Какво търсим в теб?
Предишен опит на административна позиция минимум е предимство;
Работа с MS Office;
Английски език е предимство;
Добра работна организация и коректност;
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.
От HRS Recruitment Services Bulgaria събираме следните данни за
Вас, като: имена, адрес, телефон, пол, години, професионален опит,
образованиe, квалификации и друга доброволно предоставена от Вас
информация в автобиографията Ви, въз основа на предоставеното
съгласие, с цел подбор и оценка на кандидатурата Ви за позицията,
за която кандидатствате.