Описание
Любомир Илиев
Офис мениджър
Клиентът ни е компания с предмет на дейност продажба и поддръжка на специализирано пристанищно оборудване – товаро-разтоварна и транспортна техника от реномирани западноевропейски производители.

Към момента за екипа им в София търсим да присъединим: Офис мениджър.


Основни отговорности: :
• Представляване на фирмата пред партньори, посетители на офиса, медийни представители и др.
• Изготвяне, изпращане и получаване на кореспонденция и пратки от името на фирмата.
• Работа с компютър – офис приложения и приложения на фирмите-партньори за ценообразуване и изготвяне на оферти, поръчка на машини и резервни части.
• Координиране дейностите на фирмата и служителите, обработване на документация, свързана с ежедневната работа и водене на съответните досиета.
• Работа с каталози за резервни части, обработка на запитвания за резервни части и пратки.

Изисквания към кандидата:
• Инженерно или икономическо образование.
• Организираност и внимание към детайла.
• Много добра компютърна грамотност.
• Познания и опит в областта на счетоводството са предимство.
• Писмено и говоримо владеене на английски език (немски език е предимство).
• Свидетелство за управление на МПС също е плюс.

Условия на работа :
• Много добри условия на работа.
• Участие в обучения, тийм билдинги и други фирмени инициативи заедно със западноевропейските фирмени партньори.
• Плащане на командировъчни и поемане на разходите за транспорт и настаняване при възникване на необходимост от пътувания.


Ако проявявате интерес и желаете да кандидатствате, моля, изпратете автобиография чрез онлайн формата за кандидатстване!

Благодарим предварително за интереса! Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Подборът се извършва от JobTiger, удостоверение No. 1604, 07.06.2013 - 07.06.2018.