Хорайзънс България ЕООД
Офис сътрудник
Sofia
full-time
Between 1500 and 2000 bgn

Офис сътрудник

Sofia full-time Between 1500 and 2000 bgn

About us

Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал, специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти, ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.

За наш клиент, адвокатско дружество, което предоставя първокласни услуги и консултации в различни области, търсим специалист за позиция:

Офис сътрудник

Неговата роля ще бъде да подпомага работата на юристите като оказва административно съдействие, координира задачите в офиса и комуникира с клиенти на кантората.

Responsibilities

- Обработка на изходяща и входяща кореспонденция - писмена и електронна;
- Комуникация с клиенти, юристи и други лица по телефон и имейл;
- Проследяване на график на задачите на адвокатите, напомняне за настъпващи срокове или други уговорки;
- Приемане, разпечатване и организиране на писма, факсове и друга документация;
- Изготвяне и вторична обработка на документи;
- Организиране на преводи, оторизация и легализация на документи;
- Организиране на срещи по проекти в офиса и извън него, според приетите от кантората практики и процедури;
- Организиране на пътувания и командировки за адвокатите;
- Поддържане на контактната база данни на кантората;
- Друга оперативно-техническа работа като: организиране на нотариални заверки на документи, банкови преводи, входиране на документи в официални институции, внасяне на държавни и съдебни такси, поръчка на офис консумативи и др.

Requirements and necessary skills

- Административен опит на сходна позиция (опит в адвокатска кантора ще се счита за предимство);
- Висше образование със специалност в хуманитарни, социални и стопански науки, или изкуствата;
- Добра компютърна грамотност – MS Office, Интернет;
- Добро владеене на английски език – писмено и говоримо (друг език ще се счита за предимство);
- Способност за изпълнение на срокове;
- Точност, прецизност и старателност при изпълнение на задачите;
- Отзивчивост, отговорност и съобразителност;
- Добри организационни умения;
- Отлични комуникативни умения.

We offer

- Мотивиращо възнаграждение;
- Централна офис локация;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Мултиспорт карта;
- Ежеседмично Happy hour събитие;
- Тиймбилдинги;
- Възможности за развитие в компанията.

Contact Information

Phone: 088 818 3883

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner