Хорайзънс България е водеща компания за подбор на персонал,
специализирана в експертното и средното управление с 20-годишен
опит на българския пазар. Нашият екип се състои от консултанти,
ориентирани към бизнеса, с промишлена специализация, професионално
разбиране на тенденциите в бизнеса и активен подход към подбора и
наемането чрез различни методи и иновации.
Хорайзънс притежава лиценз No 2118 от 27.09.2016.
За наш клиент, адвокатско дружество, което предоставя първокласни
услуги и консултации в различни области, търсим специалист за
позиция:
Офис сътрудник
Неговата роля ще бъде да подпомага работата на юристите като оказва
административно съдействие, координира задачите в офиса и
комуникира с клиенти на кантората.
- Обработка на изходяща и входяща кореспонденция - писмена и
електронна;
- Комуникация с клиенти, юристи и други лица по телефон и
имейл;
- Проследяване на график на задачите на адвокатите, напомняне за
настъпващи срокове или други уговорки;
- Приемане, разпечатване и организиране на писма, факсове и друга
документация;
- Изготвяне и вторична обработка на документи;
- Организиране на преводи, оторизация и легализация на
документи;
- Организиране на срещи по проекти в офиса и извън него, според
приетите от кантората практики и процедури;
- Организиране на пътувания и командировки за адвокатите;
- Поддържане на контактната база данни на кантората;
- Друга оперативно-техническа работа като: организиране на
нотариални заверки на документи, банкови преводи, входиране на
документи в официални институции, внасяне на държавни и съдебни
такси, поръчка на офис консумативи и др.
Phone: 088 818 3883