Първият ресторант на Макдоналдс™ в България е открит в гр. Пловдив
през 1994 г. Към настоящия момент компанията осигурява работа и
дава възможност за развитие на над 1000 млади българи в градовете
София, Пловдив, Варна, Бургас, Пазарджик, Перник, Ямбол, Стара
Загора, Велико Търново, Плевен, к.к Слънчев бряг, к.к Златни
пясъци, които обслужват повече от 5 милиона клиента годишно.
Благодарение на постоянството си в прилагането на добри практики в
областта на човешките ресурси и обучение, компанията ни спечели
няколко награди в тази област.
Макдоналдс™ е сред най-добрите работодатели в България пет поредни
години и два пъти се нарежда сред 10-те най-добри работодатели в
Централна и Източна Европа в проучването на Hewitt/AON. Макдоналдс™
заема първо място в категория "Големи компании" в
проучването "Най-добрите работодатели" в България през
2006г. и е на второ пез 2007 и 2008 година. През 2015г. Агенция по
заетостта постави компанията на първо място в категория
"Работодател, наел на работа най-много безработни лица от
неравнопоставените групи на пазара на труда", а през 2017г. бе
удостоена с награда за "Работодатели със значим принос за
осигуряването на заетост на безработни лица на регионалния трудов
пазар". През 2021г. Националният алианс за социална
отговорност отличи Макдоналдс™ със специална награда за
работодател, осигуряващ работни места за хора със специални
нужди.
Постоянни са действията ни за увеличаването на мотивацията на
всички мениджъри и служители, които работят в компанията, чрез
повишаване на общото професионално ниво и опит, за да се създадат
възможности за лично и професионално развитие. Макдоналдс™ в
България получи акредитация по международния стандарт за
организационно съвършенство Investors in People през Април
2015г.
Придобиването на стандарта ни помогна да диагностицираме
организацията, за да открием силните си страни и възможностите за
подобрение, да открием възможностите за увеличаване на капацитета
ни относно сила и конкурентоспособност на пазара, управление на
таланти, задържане на хора, развитие на лидери. Работата в тази
посока не приключи с получаване на акредитацията, а е постоянен
процес, който ни позволява непрекъснато усъвършенстване.
Приготвя сандвичи и пържи продукти;
Работи със специално готварско оборудване;
Изпълнява качествено и в срок възложените задачи;
Грижи се за комфорта на клиентите и ги подпомага, когато има нужда
от това;
Отговорен е за безопасността на клиенти, колеги и имуществото на
дружеството;
Прилага подходящи грижи за хора в неравностойно положение;
Демонстрира гостоприемство и внимание към клиентите;
Отговаря за качеството на обслужване на клиентите;
Държи се дружелюбно и не уронва достойнството на колеги и
клиенти;
Подпомага колегите си за бързо обслужване на клиенти, когато е
необходимо;
Изпълнява точно възложените му задължения по време на работната
смяна;
Обслужва клиентите според вътрешните стандарти на дружеството;
Демонстрира позитивно отношение към работата;
Спазва стриктно заповедите на висшестоящите в служебната йерархия;
Phone: 0878245353