Astrea Recruitment
Специалист комуникация с клиенти с отличен немски и английски език (работа от вкъщи)
други в България
длъжност на пълно работно време

Специалист комуникация с клиенти с отличен немски и английски език (работа от вкъщи)

други в България длъжност на пълно работно време

За нас

АСТРЕA е компания в сферата на Човешките ресурси. Целта ни е да открием най-подходящите хора за нашите бизнес партньори, като им осигурим удовлетвореност.

За един от нашите клиенти – една от най-големите аутсорсинг компании в България - търсим ентусиазирани и инициативни хора за позицията Специалист комуникация с клиенти с отличен немски и английски език .

"Подбор и кандидатстване по време на епидемия" не е нова книга, а ежедневието.
Всички интервюта се провеждат онлайн или по телефон за Ваше и наше удобство.
Назначаването, стартовите дати и обученията при нашите клиенти са съобразени с предписанията и могат да бъдат онлайн.

Отговорности

Задължения и отговорности:
* предоставяне на информация за документи посредством чат и обаждания.

Изисквания и необходими умения

Изисквания към кандидатите:
* отлично владеене на немски и английски език;
* добри комуникативни и аналитични умения;
* мотивация и желание за развитие.

Ние Ви предлагаме

Клиентът ни предлага:
* работа от вкъщи;
* работа на смени от понеделник до неделя;
* приятелска работна среда и възможност за професионално развитие.

Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете Вашата Автобиография.
(Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата SM_CSSRY).

Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).

Информация за контакт

Телефон: 0885 865 066

ITCD