Ние сме Съдърланд
Съдърланд е глобален лидер в управлението на клиентското
преживяване (Customer Experience Management). Повече от 37 години
ние се грижим за клиентите на нашите клиенти, като непрекъснато
подпомагаме растежа им чрез иновативни решения и автоматизация.
Международна компания с офиси в 60 локации по света, Съдърланд
оперира в България от 2008 г. В страната работят над 2000 служители
в три офиса в София, Варна и Бургас или в режим работа от вкъщи,
предоставяйки обслужване на клиенти и техническа поддръжка на 17
езика.
В Съдърланд можеш да работиш със страхотни хора по интересни
проекти за някои от най-големите световни марки. Ще имаш възможност
да развиеш нови умения и професионален опит в подкрепяща и
динамична работна среда.
Екипът ни в Пловдив се разраства!
Вече 6 години повече от 100 човека в Пловдив и региона работят в
режим работа от вкъщи за над 14 наши проекта.
Предлагаме ти възможност да се присъединиш към разрастващия се екип
от специалисти по обслужване на клиенти и продажби с немски език за
водещ глобален доставчик на телекомуникационни услуги, който заема
първо място в бранша в Европа и Германия.
Ролята изисква присъствие по време на трейнинга в нашия център за
обучение, който ще отвори врати скоро в Пловдив, след което
предоставя възможността за работа в хибриден модел, включващ
периодични посещения на центъра за подновяване на знанията.
Твоите ЗАДАЧИ:
Обработване на входящи запитвания от клиенти за водещ доставчик на
телекомуникационни услуги в Европа, бранд номер 1 в Европа и
Германия
Решаване на проблеми на клиенти свързани с интернет, телефон и
телевизия
Фокус върху продажбата на допълнителни услуги и продукти на клиенти
на компанията
Отговаряне на клиентски въпроси бързо, изчерпателно и с усмивка
За ТЕБ:
Отлично владеене на немски език (ниво B2–C1)
Организационни умения
Имаш желание да помагаш на клиентите и да допринасяш за успеха на
екипа
Аналитично мислене и умения за решаване на проблеми
Мотивация за работа, готовност за обучение и фокус върху постигане
на резултати
Желателен е предишен опит в BPO индустрията
Ще ПОЛУЧИШ:
Стабилна работа с постоянен трудов договор
Отлично възнаграждение: 2800 лева брутна основна заплата +
неограничен месечен бонус в зависимост от продажбите, което ти
позволява да изкарваш над 4000 лева месечно
Допълнително здравно осигуряване и застраховка живот
24 дни платен годишен отпуск, 3 от които са уелнес дни
Работа на непълно работно време – 8, 6, 4 часови дневни смени.
Уикенд смени са изключение
1.5 часа платени почивки на ден
Ваучери за хранa
Платено двумесечно специализирано обучение за продажби, включително
и продуктово обучение
Индивидуално обучение за опресняване на знанията
Ясен кариерен път в компанията
Игри и награди за добро настроение по време на работа
ОЩЕ причини да се присъединиш към нашия екип:
Изцяло дигитално обслужване на служителите чрез електронен
подпис
Програма за подпомагане на служителите, включително 24/7 достъп до
психологическа подкрепа
Портал за специални отстъпки за служителите – 20+ отстъпки
Програма „Препоръчай приятел“
Програма за допълнителни награди за добро представяне
Мултиспорт карта, частично спонсорирана от компанията
Портали за вътрешно обучение и развитие с възможности за
сертифициране
Множество събития организирани за ангажиране на служителите както и
уелнес инициативи
Събития за корпоративна социална отговорност и тиймбилдинги
Подарък по повод новородено или осиновено дете
Възможност да се докоснеш до световни бизнес практики и ноу-хау