Специалист Подбор- Розалия Томова
Ние сме Yettel.
Йеттел България, част от PPF Telecom Group, е телекомуникационна
компания, която свързва над 3 милиона клиенти с хора, устройства и
бизнеси. До март 2022г. компанията присъства на българския пазар
като Теленор България.
Ние сме компания, която иска да открива, развива и инвестира в
технологиите, за да служат на хората по най-полезния и ефективен за
тях начин. В Yettel вярваме, че балансираният живот е по-добър
живот. Затова правим всичко възможно, за да помогнем на хората да
балансират важните за тях неща, да направят по-добър избор, особено
когато става въпрос за технологии и тяхната роля в живота ни.
Искаме да създаваме бъдещето заедно с теб. Затова ние в Yettel сме
готови да открием и развием твоя талант и уникални умения, докато
заедно променяме света.
Описание на ролята:
Участва в основната програма за въвеждане на нови служители в
магазинна мрежа - концепция, актуализации, организация и
поддържане, цялостно участие във всички програми за обучение на
твърди умения, участва във всички компетентности модели, програми и
подходи, създава съдържание за обучение
Твоите отговорности ще са:
• Участва в цялостния процес, обхващащ въвежащо обучение на нови
служители в магазинна мрежа – организиране и провеждане на
обучението присъствено и онлайн. Проследява прогресът на
участниците в платформата за обучение и създава отчети.
• Участва в процеса, обхващащ задължителните обучения в магазинна
мрежа – организиране и провеждане на обучението, в класна стая и в
платформата за обучение
• Участва в подготовката на ново дигитално съдържание или
актуаризиране на съществуващо съдържание за ефективно обучение и
развитие на служителите.
• Участва в обучителни дейности и/или скриптове при стартиране на
нови продукти и услуги.
• Участва в екипни и общо фирмени проекти, свързани с други
функционални екипи, ако е необходимо.
• Организира и провежда тестове, и дава обратна връзка за всички
служители във въвеждащо обучения в магазинна мрежа
• Организира и провежда обучения за меки и твърди умения за
служители от дирекция потребителски канали.
• Събира обратна връзка от съществуващи обучения, измерва тяхната
ефективност, предлага начини за подобряване.
От теб бихме очаквали:
• Опит в продажби
• Опит в разработването и провеждане на обучения
• Опит в управлението на екип (ще се счита за предимство)
• Комуникативни умения
• Умения за работа в динамична среда
• Добро владеене на английски език – писмено и говоримо
• Интереси в сферата на обученията, технологиите, продажбите
•
Ние ти предлагаме:
• Позитивна работна обстановка, предразполагаща към постигане на
високи резултати.
• Гъвкаво работно време
• Бонус, базиран на личното представяне
• Преференциални цени за мобилни апарати и аксесоари
• Преференциални цени за мобилни услуги
• Ваучери за храна
• Надбавка над основното възнаграждение за транспорт
• Допълнително здравно осигуряване
Предизвикай себе си! Открий нови възможности!
В над 20-годишната си история на българския пазар компанията
изгражда солиден опит като пионер в областта на безжичните мрежи и
отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през
2015г., първата VoLTE услуга през 2018г. и проправя пътя за
развитието на 5G с първия тест на мрежата от пето поколение в
страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата
печели четири поредни сертификата Best in Test на световната
компания umlaut, определяща златния стандарт в
телекомуникациите.
Днес Yettel има повече от 1800 служители в България, оперира над
180 магазина и осигурява покритие на мобилната мрежа за над 99% от
населението на България.
Присъедини се към Yettel като ни изпратиш своя актуална
автобиография още сега.
Ще се свържем с повече информация за следващите стъпки само с
кандидатите, които сме одобрили да продължат напред след преглед на
получената
автобиографията.
Специалист Подбор- Розалия Томова
Кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност и при спазване
на приложимото законодателство за обработването на лични данни.