HRS Bulgaria
Специалист покупки
София
длъжност на пълно работно време

Специалист покупки

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работa може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа!

Нашият партньор е чуждестранна компания с установено име и лидер в търговията с бързооборотни стоки. Тяхната основа мисия е удовлетвореността на клиента, което води и до техния устойчив растеж.

Разширявайки мащаба си на територията на България, те търсят професионалист, който да допринесе към успеха на компанията. Ако припознаваш себе си в описаното по-долу, имаш възможността да се присъединиш към професионалното им семейство на позиция:

Специалист Покупки – млечни и замразени продукти

Основни отговорности и задължения:

• Осигурява и управлява асортимент от хранителни продукти в поверената му категория;
• Проучва пазара, анализира и идентифицира потенциални доставчици/продукти;
• Поддържа контакт с български и чуждестранни доставчици с цел договаряне на работни условия;
• Участва в процеса по ценообразуване и оптимизиране на разходите;
• Генерира стратегии за снабдяване и договаряне на нови и промоционални артикули;
• Подпомага процеса по изготвяне на планови брошури (тематика, дизайн, набор от асортимент);
• Сътрудничи с други отдели (Финанси, Логистика и Продажби) и подава необходимата документация за съответните сектори.

Компанията предлага:

• Финансова независимост;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Ваучери за храна;
• Карта Мултиспорт;
• Увеличение на месечното възнаграждение след 6-ия месец в компанията;
• Допълнителен ден отпуск за рожден ден;
• Паричен бонус при сключване на брак;
• Офис на централна локация;
• Дългосрочна заетост и възможност за развитие в бързоразвиваща се компания;
• Въвеждащо обучение.

Изисквания към кандидатите:

• 2 години опит на позиция „Специалист/Експерт покупки“ в бързообортния сектор;
• Предходен опит в управление на асортимент от млечни и замразени продукти ще се счита за предимство;
• Завършено висше икономическо образование;
• Владеене на английски език – ниво В2;
• Умения за работа с Excel;
• Свидетелство за управление на МПС – кат. Б;
• Добри комуникационни умения и водене на преговори.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018г.

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner