Специалист ТРЗ
София
длъжност на пълно работно време

Специалист ТРЗ

София длъжност на пълно работно време

За нас

Ние сме голям Холдинг.Оперираме в няколко различни сфери. Гордеем се с нашите впечaтляващи хотела, спортни зали и ресторанти.Стараем се да предлагаме най- доброто обслужване и да създаваме конфорт на нашите клиенти.

Отговорности

Осъществява цялостният процес по администриране на персонала - изготвяне наа трудови договори, допълнителни споразумения, заоведи за прекратяване, служебни бележки, трудови книжки и други;
∙ Поддържа личните досиета на служителите и подготвя и актуализира длъжностни характеристики;
∙ Изготвяне на граждански договори, сметки за изплатени суми,ведомости и рекапитулации за заплати, Декларация 1 и 6;
∙ Приема и обработва болнични листове, документи във връзка с майчинство;
∙ Оформя документи за отпуски, обработва и изчислява трудови възнаграждения;
∙ Подаване на уведомление към НАП за сключени, изменени и прекратени трудови договори;
Комуникация със съответните държавни институции(НАП, НОИ, НСИ, Инспекцията по труда, Трудова медицина и др.)

Изисквания и необходими умения

Подходящо образоване - Управление на човешките ресурси, Счетоводство и контрол, Икономика и др.;
∙ Предишен опит на подобна позиция – 3 години;
∙ Добра компютърна грамотност – специализиран софтуер „Плюс Минус“; MS Office, Интернет приложения;
∙ Опит с Националните програми и проекти за заетостта
∙ Опит в изготвянето на графици
∙ Отговoрност към възложените задачи;
∙ Прецизност, аналитичност и внимание към детайлите.;

Ние Ви предлагаме

Отлично възнаграждение;
∙ Трудов договор с фирма Стартинг Пойнт ЕООД
∙ Социални придобивки;
∙ Приятелска работна атмосфера ;
∙ Стандартана 5 – дневна работна седмица
∙ Коректни трудово - правни отношения „Работодател-Служител“;
∙ Комуникативна локация - Младост 4 бизнес сграда Ринг Тауър;
∙ Възможност за кариерно развитие;

Информация за контакт

Телефон: 0878138639

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner