за повече информация:
0886 696 275
П В С Ч П С Н
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
  • Хиляди младежи се запознаха с кариерните предложения на водещи работодатели по време на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“

    четвъртък, 07 април 2016
    18 300 младежи посетиха най-мащабното кариерно събитие в страната „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ и откриха правилните кариерни предложения
     
     
    Петнадесетото издание на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“, което се проведе в 7 университетски града в страната – София, Варна, Русе, Велико Търново, Свищов, Пловдив и Бургас - приключи успешно. Кариерният форум стартира на 15-ти март в София, като в рамките на два дни Националният дворец на културата събра на едно място представители на 136 компании и даде шанс на над 8000 младежи да срещнат потенциалния работодател. След това форумът продължи в останалите 6 града и приключи с бургаското издание на 6 април 2016 г. Общият брой на посетителите бе над 18 300.

    „Национални дни на кариерата“ е най-мащабното кариерно събитие, което дава шанс на фирмите да се срещнат с много млади хора, а самите младежи да разговарят с представители на различни компании, предлагащи възможности за добър професионален старт“, коментира Светлозар Петров, Управител на компанията за комплексни HR услуги JobTiger, организатор на събитието.

    Общо 192 компании, предлагащи работни и стажантски позиции, в различни бизнес сектори, взеха участие в „Национални дни на кариерата“. Сред участниците имаше както сравнително малки фирми, така и утвърдени български и международни компании, представители на банковия сектор, застрахователни институции, ИТ компании, търговски вериги, телекомуникационни оператори и ред други.

    За първа година по време на кариерния форум в София, Варна и Пловдив се проведоха отворени дискусии, в които студентите обсъдиха с представители на определени браншове перспективите за кариерно развитие и особеностите на различни видове бизнес. Някои от темите на дискусиите бяха „Мисия ИТ кариера или какви качества трябва да притежават успешните кандидати?“, „Защо да изберем Outsourcing или Shared Service център за старт на кариерата си?“ и др.

    По време на кариерния форум в София, младежите имаха възможност да посетят кариерния кът, в който специалисти от организатора JobTiger и Нестле България, компанията генерален спонсор и партньор на събитието, даваха ценни съвети – как се съставя успешно CV и мотивационно писмо, особеностите на онлайн кандидатстването, важността на профила ни в LinkedIn и много други. В услуга на посетителите, във всички градове, кариерните експерти на JobTiger консултираха посетителите и на щанда на компанията - по какъв начин да подобрят автобиографията си, какви са особеностите на първото интервю за работа и как те да изградят позитивно първо впечатление у потенциалните работодатели. Респективно, на щанда на Нестле България, се провеждаха консултации по проекта „CV Клиника“.

    Освен професионалните съвети, които получиха, студентите си направиха и фотосесия с Тигър. Трите най-атрактивни и харесвани снимки бяха наградени с безплатно кариерно консултиране, което ще бъде извършено от експертите на JobTiger.

    Преди всяко събитие бяха провеждани и предварителни срещи, в рамките на които, кариерни консултанти от JobTiger и Нестле България посетиха различни университети и подпомогнаха студентите с важни препоръки за процеса по кандидатстване за работа. По време на тези мероприятия студентите получиха от специалистите на JobTiger ценни знания за участието си в „Национални дни на кариерата“ – информация за самия форум, как да извлекат най-големи ползи от участието си, съвети за уместността на евентуалните им въпроси пред работодателите и препоръки за създаване на добро първо впечатление. Нестле България разшири контекста на тези разговори и презентира инициативата “Alliance for YOUth” („Алианс за младежта“) – програма, в която Нестле България, JobTiger и множество други компании на европейско ниво обединяват усилията си за редуциране на младежката безработица. За поредна година тези срещи се радваха на голям интерес, като стотици студенти преминаха предварителното неформално консултиране.

    Дългогодишното партньорство между Нестле България и организаторите на „Национални дни на кариерата” - JobTiger - е в унисон с принципите на Нестле за създаване на споделена стойност за обществото, както и с ангажимента на компанията в подкрепа на младежката заетост. Само през 2014 г. и 2015 г. над 280 младежи са намерили място в Нестле, което е повече от две трети от поетия й ангажимент в рамките на инициативата „Нестле се нуждае от младите хора“. Този резултат идва две години след като компанията представи програмата си в България и се ангажира с наемането на 330 младежи до 30 годишна възраст за периода 2014-2016 г.

    За поредна година популяризирането на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ сред студентите бе подпомогнато от университетските кариерни центрове, както и от университетските ръководства.

    „Национални дни на кариерата” се организира от JobTiger – HR компания и кариерен сайт. Генерален спонсор за 13-та поредна година е Нестле България – най-голямата компания за храни и напитки в България. За повече информация: http://national.careerdays.bg/.


    Допълнителна информация можете да получите от екипа на JobTiger:
    T: +3592 49 180 13/22
    M: +359 882 213 750
    E: events@jobtiger.bg

    За организатора JobTiger:

    JobTiger.bg е първият кариерен сайт в България, създаден през 2000 г. След повече от 15 години опит и международно ноу-хау имаме над 26 000 клиенти и контакт с повече от 325 000 кандидати за работа. През годините развихме дейността си в посока изграждане на утвърдена HR агенция с иновативен и икономически ефективен подход. Освен пълен набор от услуги по подбор на персонал, екипът ни е и най-големият организатор на събития в страната, сред които най-мащабния кариерен форум в България – „Национални дни на кариерата” и първия изцяло онлайн форум „Виртуални дни на кариерата“. Специалистите в JobTiger провеждат и редица кариерни обучения, а през последните години компанията предлага пълен набор от Employer Branding активности на своите клиенти.
    Сред успешните проекти на JobTiger са и онлайн кариерния портал –JobTiger.tv, създаден през 2012 г., където всеки може да научи полезни съвети за своето кариерно развитие и пазара на труда. Фирмата създава и Audit Advice Associates (AAA) - компания, специализирана в HR одит.

    За генералния спонсор Нестле България:

    За над 20 години в България, Нестле се утвърждава като един от най-големите стратегически инвеститори в страната, социално отговорна компания и надежден работодател с над 1500 служители в цялата страна. Компанията има дългосрочни традиции в подкрепата и наемането на млади хора на работа и вече над 19 години развива стажантските си програми. В края на 2013 г. бе обявен и стартът на инициативата на Нестле за младежка заетост в Европа - „Nestle Needs YOUth“ („Нестле се нуждае от младите хора“), в рамките на която в България компанията се ангажира да даде възможност на 330 младежи под 30-годишна възраст да започнат постоянна работа или стаж на различни нива и в различни отдели на компанията за периода 2014-2016 г. До момента над 280 младежи са намерили своето място в компанията и са част от Нестле България.
    През 2014 г. Нестле обедини усилията си с още 200 компании в „Алианс за младежта“ и всички те поеха ангажимент да създадат над 100 000 нови възможности за младите хора в Европа. България е една от държавите, които взимат активно участие в инициативата. От края на септември 2014 г. Нестле България сътрудничи с още 30 местни и международни компании-партньори с цел насърчаване и подпомагане на младежката заетост у нас. В рамките на Алианса Нестле България и партньорите на компанията в страната разработиха редица съвместни и самостоятелни инициативи и събития, чрез които предлагат на младите хора професионален опит и стаж, за да им помогнат да се реализират на пазара на труда. Компаниите насърчават своите служители да съветват младежите как да се подготвят за работа, предлагайки практически насоки за изготвяне на автобиографии и съвети какво е важно при явяване на интервю за работа. За периода от септември 2014 г. до септември 2015 г., над 3200 млади хора до 29-годишна възраст са се възползвали от възможностите за работа или стаж в рамките на инициативата „Алианс за младежта“ в България. Повече за активностите, които Нестле България стартира от 2014 г. насам, може да прочетете на корпоративния сайт: www.nestle.bg или като посетите Facebook и LinkedIn страниците на компанията.