Описание
Представител клиентско обслужване
ПРЕДСТАВИТЕЛ КЛИЕНТСКО ОБСЛУЖВАНЕ
Customer Success Representative

„Намери си работа, която ти харесва и никога няма да ти се налага да работиш“. /Конфуций/

- Обичаш да общуваш с хора
- Имаш желание да научаваш нови и интересни неща, които те развиват личностно и професионално
- Любопитен си да разбереш какво е логистиката и как се случва транспорта на стоки
- Искаш да овладееш най-съвременните методи на работа и комуникация

Заповядай при нас!

Ние, Юнимастърс Лоджистикс, един от супербрандовете на България, вече 26 години сме утвърден доставчик на комплексни логистични услуги, предпочитан партньор в осигуряването на иновативни и съобразени с нуждите на клиентите решения в страната и чужбина.

Ние ще очакваме от теб да:

- Консултираш нашите клиенти чрез електронна поща, чат и телефон
- Регистрираш контактите им в специализиранатa система, с която работи компанията
- Допринасяш за развитието на нашите клиенти и взаимоотношенията ни с тях
- Подпомагаш процеса по подобряване на услугите към клиентите

Ще се чувстваш в свои води ако:

- Имаш опит в клиентско обслужване поне 6 месеца
- Владееш много добре немски език или английски език– ниво B2 или по-високо
- Си позитивен, проактивен и обичаш да работиш в екип
- Комуникираш отлично и умееш да анализираш и решаваш проблеми
- Притежаваш развити компютърни умения – MS Office пакет, електронна бизнес поща
- Можеш да работиш на смени в делничните дни от 7.30 до 16.30ч. или от 10.30 до 19.30ч.

Вземи кариерата си в свои ръце и кандидатствай при нас - изпрати ни автобиография и мотивационно писмо чрез бутона "Кандидатстване". Краен срок – 15.12.2016 г.

Ние ще запазим пълна конфиденциалност на кандидатурите и съблюдаване на изискванията на ЗЗЛД във всеки един етап от конкурса.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.