Кът на японската икономика на Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг в София
За първи път тази година в рамките на традиционното за българския пазар кариерно изложение Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг ще има специален Кът на японската икономика.

20 японски компании ще присъстват в София на 14 октомври в търсене на новите си служители. Кът на японската икономика се организира съвместно с Mynavi Corporation и Министерство на икономиката на Япония (Japanese Ministry of Economy, Trade and Industry (METI)). Фирмите ще предлагат както възможности за работа от дистанция, така и опции за релокация. Компаниите в този кът са работодатели, които нямат представителство в България и не присъстват на българския трудов пазар.

Горди сме, че Министерство на икономиката, търговията и индустрията на Япония се довери именно на JobTiger заради опита и традициите в провеждането на кариерни изложения с доказан ефект.

Регистрациите за работодатели за Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг продължават.

Форумът ще се проведе през октомври в четири града (София, Варна, Пловдив и Габрово) и един виртуален ден.

Регистрациите са отворени на тази страница.
 
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Продължават записванията за есенните кариерни дни на JobTiger

Бихме искали да ви напомним, че продължават регистрациите за работодатели за:
Станете част от топ компаниите в бранша, решили да скъсят дистанцията с кандидатите и да се презентират като активен и отговорен работодател!
 
Талантът триумфира на Forbes HR & Employer Branding Awards

Forbes България е медия, която показва позитивните истории и успехи на бизнеса. Сега насочва фокуса към най-добрите експерти и компании, които изпълняват целенасоченa и дългосрочна стратегия за развитие на своите служители, създаване на позитивна работна среда и добра работодателска марка.

Кандидатствайте в една от осемте категории в премиерното издание на Forbes HR & Employer Branding Forum & Awards:
  • HR Директор
  • Развитие на служители
  • Въвеждане на служители
  • Привличане на таланти
  • Ангажиране на служители
  • Технологична HR иновация
  • Работна среда
  • Работодателски имидж
Кандидатури се приемат до 19 юли.

Независимо жури ще определи големите победители, които ще грабнат престижните статуетки.

Повече за конкурса и как да се включите можете да научите тук.
Предстои церемонията за Годишните награди на b2b Media 2023

На 14 юли предстои церемонията по награждаването на 9-тото издание на конкурса. Най-иновативните бизнеси, компании и личности се конкурират отново в Годишните награди на b2b Media!

Най-добрите и устойчиви на трудности компании ще покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите си в усилията си за преодоляване на трудни обстоятелства и за постигане на високи резултати.

И тази година конкурсът ще отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на резултати, дори и в ситуациите на бързо променяща се и винаги предизвикателна бизнес среда.

Журито ще даде своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на позиционирането на продуктите и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.

Новите категории за 2023 година са:
  • Зелена трансформация
  • STEM иновация
  • Равнопоставеност и грижа за служителите
Голямата награда тази година ще бъде връчена за Иновативно развитие на бизнес организация.

Официалната церемония ще се проведе на 14 юли 2023 г., когато класираните на първите места ще получат своите отличия.

Вижте повече на https://awards.b2bmedia.bg
Legion Run се завръща!

Внимание, любители на приключенията! Пригответе се за едно ново и различно преживяване по време на приключението на годината!

Последният шанс да бъдете част от епичния Legion Run Bulgaria 23 е тук и това е свързано с нашата изключителна Cyber Legion and Legion mansion оферта. Не пропускайте тази невероятна възможност да се присъедините към събитието, за което всички говорят! Повече информация и билети на https://bilet.bg/bg/cart/cyber-legion-at-legion-run-bulgaria-2023-4114-4114

Влезте във виртуалния свят на Legion Run и се потопете в дъха на кибер технологиите по време на провеждащата се там Блокчейн нетуъркинг конференция. Разгледайте нейните мистериозни онлайн Легионери, превземете вълнуващи предизвикателства и свидетелствайте на съчетанието на древноримска слава с най-новата технология. Това е приключение като нищо друго!

За да направим това изживяване още по-специално, всеки билет за VIP кибер резиденцията е сега NFT, представящ уникално изображение на римски войник. Притежавайте част от историята, докато се отправяте на виртуално пътешествие, което ще ви остави възхитени.

Но изчакайте, има още! Сред късметлиите, държащи билети, ще бъде избран един човек като Центурионът, който ще получи специален билет във формат на NFT. Този изключителен пропуск осигурява доживотен достъп до всички бъдещи събития на Legion Run по цял свят.

Времето изтича, а тези желани билети изчезват бързо. Не позволявайте тази възможност да ви се изплъзне! Запазете мястото си в Cyber Mansion и станете част от историята на Legion Run.
SUPERЛятна Академия „Аз мога - тук и сега” за ученици 7-12 клас

От 1 до 8 септември ще се проведе SUPERЛятна Академия „Аз мога - тук и сега” за ученици 7-12 клас. Събитието се провежда за ДЕВЕТА година в град Девин и е изцяло с обучителен характер, който е проектно /практически/ базиран. По време на Академията участниците ще имат възможност да черпят опит от едни от най-добрите специалисти в дигиталните умения в България. Направленията, в които участниците могат да се включат са:
  • Уеб дизайн
  • Front-end development
  • Програмиране
  • Мултимедия = Фотография + Видеоклип
  • Реклама и Маркетинг
  • GameDev
  • digitalБизнес
Академията е мултидисциплинарна, като участниците придобиват знания за различните професии и умения в дигиталната и “офлайн” среда, срещат се с дългогодишно действащи и можещи ментори, спортуват, забавляват се и творят заедно.

В проектнобазираната Академия екипите от участници изграждат мобилно или уеб приложение, което в края на Академията презентират пред експертното жури. Всеки от екипите разполага с индивидуален ментор, който да напътства и подкрепя екипа по време на цялата Академия.

Повече информация за SUPERЛятна Академия „Аз мога - тук и сега” тук.
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Дискусия на тема „Качествени работни места и как да ги създадем“

Дискусия на тема „Качествени работни места и как да ги създадем“ се проведе на 28 юни 2023 г., от 15:00 до 16:30 часа, в Дома на Европа, както и онлайн в Zoom. Организатор на форума бе EURACTIV Bulgaria, съвместно с Eurofound.

Светлозар Петров, управител на JobTiger, коментира, че качествените работни места се създават от компании, които създават продукти с висока добавена стойност. В тези компании могат да работят само висококвалифицирани кадри. Според него обаче в България битува мнение, че квалификацията не е толкова важна и човек може да работи всичко, без особено значение какво образование и опит има. „Това е проблем в публичното говорене“, каза Петров и добави: „Трябва да достигнем до хората и да им кажем, че големите пари се вземат от квалифицираните кадри. Квалификацията е това, което ще оправи държавата и заплатите“.

Сред панелистите, освен Светлозар Петров, бяха: Ивайло Калфин - изпълнителен директор на Eurofound, Мария Минчева – зам.-председател на БСК, Антон Касел - началник на кабинета на еврокомисарят за работните места и социалните права, Никола Шмит (online), Иванка Шалапатова – министър на труда и социалната политика, Пламен Димитров - президент на КНСБ, д-р Мария Трифонова - гл. ас. Катедра "Икономика и управление по отрасли" в Софийския университет, научен сътрудник към програма "Енергетика и климат" на Центъра за изследване на демокрацията (online), модератор - Георги Готев - зам.-главен редактор на EURACTIV.com, издател на EURACTIV България.
XII издание на националното състезание по ИТ, информатика и визуални изкуства „Аз мога - тук и сега”

Тазгодишното XII издание на националното състезание по ИТ, информатика и визуални изкуства „Аз мога - тук и сега” събра на едно място 500+ участници от 72 училища от 37 населени места в България.

Участниците бяха разпределени в 8 състезателни категории - Програмиране, Front-end development, Уеб дизайн, Графичен дизайн, Видеоклип, Фотография, Презентация и GameDev, като бяха поставени в ситуация да решават реални бизнес казуси - от изкуствен интелект, през продуктов дизайн до реклама и позициониране на малък местен бизнес в град Девин.
Специални дискусионни срещи бяха организирани и за преподавателите, директорите и родителите, които бяха част от състезанието.

Класиралите се на челните места заслужено се накичиха с медали и специални награди от партньорите на организацията. Всички абитуриенти към настоящата учебна година получиха и възможност за облекчен прием в три университета.
А всички те заедно получиха енергията, заряда и благоприятната среда, в която да покажат пълния си потенциал, което и направиха.
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Employer Branding профил на JobTiger.bg

Предлагаме на вниманието ви една възможност за позициониране - онлайн инструмента за комуникация на работодателската марка – Employer branding profile в JobTiger.bg. Отличете се в дигиталното пространство и презентирайте за кандидатите пълната структурирана информация за компанията си в JobTiger.bg – независим и авторитетен канал за комуникация. Вижте повече за услугата и допълнителните ползи, които предлага, на тази страница.
JobTiger Recruitment с нов сайт

Представяме ви новия сайт на JobTiger Recruitment. Вижте новата ни визия, както и пълно описание на услугите ни. А в блога ни ще споделяме опит и добри практики.

Добавяме стойност към вашия бизнес! Затова добавете стойност към бизнеса си с нас!

Не се колебайте да ни потърсите, ако имате въпроси или коментари.
 
Защо е важна обратната връзка?

Живеем в пазар на труда, който до голяма степен се ръководи от кандидата. Това е и една от причините, поради които е важно всяка компания да връща подробна обратна връзка на всеки кандидат, който завършва процес при тях. Независимо дали тя е положителна или отрицателна, обратната връзка дава информация за уменията и страните, върху които е добре да работи специалистът.

Съдейки от нашия опит и наблюдение, компаниите често не връщат обратна връзка или използват стандартни имейли, от които не става ясно основанието за отказ на даден кандидат. Даването на допълнителна информация с истинския мотив, поднесена деликатно, но и ясно информираща за точната причина, след като приключи процесът по подбор, е полезно както за компаниите, така и за кандидатите.

Вижте повече в статията!
 
Интерактивно дигитално решение за брандинг на участниците на Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг

Нетърпеливи сме да споделим за уникална по рода си възможност, която предоставяме за първи път специално за компаниите-участници в Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг през октомври. Представяме на вашето внимание интерактивните дисплеи на Simusca.sg, които могат да изведат вашето работодателско брандиране на следващо ниво.

Какво ви предлагаме?

Възможност да наемете интерактивен дисплей и да заместите статичните банери и стени с интерактивно съдържание и уникално представяне. Моделите 43 Pro и 43 Pro Plus с разположението и височината на техните дисплеи са подходящи за разположение зад вашия щанд.

Цени за наем:
  • 43 Pro и 43 Pro Plus – 200 Евро/ден
  • 75 Tower – 400 Евро/ден
  • За събитието в Пловдив цената за наем е +50 Евро.
  • За събитието във Варна цената за наем е +100 Евро.
За повече информация относно интерактивните дисплеи можете да се обърнете към екипа на JobTiger или директно да се свържете с екипа на Simusca.

Контакти JobTiger:
Тел. 0884 070 906
Email: events@jobtiger.bg

Контакти Simusca:
тел. 0882 405 860
Email: iordan.chahanov@simusca.com
Йордан Шахънов
 
ОТ HR INDUSTRY
  • Как "се случва" Coaching?
  • ЛЕОНИ България с договор за сътрудничество с ВВВУ „Георги Бенковски“
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • Как да избегнете самосаботирането
  • Как да развиете бизнес идеята си