Forbes HR & Employer Branding Forum & Awards цели да се превърне в знаково събитие за професионалисти в сферата на човешките ресурси и работодателския имидж. Наградите отличават работещите решения, които позволяват на всеки служител да намери подходяща почва за своето израстване и да осъществи пълния си потенциал. Компаниите и хората, създаващи и имплементиращи тези решения, променят облика на цялата ни икономика и заслужават да бъдат поставени под светлината на прожекторите и наградени за своя принос.
Една награда обаче може да бъде само толкова значима, колкото са хората и организациите, стоящи зад нея. Освен най-големия медиен бранд в света, с името си зад наградите на Forbes HR & Employer Branding Awards застават членовете на тяхното жури – водещи експерти с безупречен авторитет, споделящи тяхната визия и мисия.
Ето кои са те:
Светлозар Петров, Управител на JobTiger;
Мария Шишкова, Управляващ съдружник на AIMS Human Capital;
Александра Мечкова, Изпълнителен Директор на „Телерик Академия“;
Антоанета Методиева, Директор „Човешки ресурси“ във „Фантастико Груп“;
Виктор Фачев, Бизнес партньор човешки ресурси Централна Европа в Атос.
В разгара на летния сезон бихме искали да ви напомним, че продължават регистрациите за участие на компании работодатели в кариерните събития през есента:
Станете част от топ компаниите в бранша, решили да скъсят дистанцията с кандидатите и да се презентират като активен и отговорен работодател!
SUPERЛятна Академия „Аз мога - тук и сега” за ученици 7-12 клас
От 1 до 8 септември ще се проведе SUPERЛятна Академия „Аз мога - тук и сега” за ученици 7-12 клас. Събитието се провежда за ДЕВЕТА година в град Девин и е изцяло с обучителен характер, който е проектно /практически/ базиран. По време на Академията участниците ще имат възможност да черпят опит от едни от най-добрите специалисти в дигиталните умения в България. Направленията, в които участниците могат да се включат са:
Уеб дизайн
Front-end development
Програмиране
Мултимедия = Фотография + Видеоклип
Реклама и Маркетинг
GameDev
digitalБизнес
Академията е мултидисциплинарна, като участниците придобиват знания за различните професии и умения в дигиталната и “офлайн” среда, срещат се с дългогодишно действащи и можещи ментори, спортуват, забавляват се и творят заедно.
В проектнобазираната Академия екипите от участници изграждат мобилно или уеб приложение, което в края на Академията презентират пред експертното жури. Всеки от екипите разполага с индивидуален ментор, който да напътства и подкрепя екипа по време на цялата Академия.
Повече информация за SUPERЛятна Академия „Аз мога - тук и сега” тук.
В деветото издание на Годишните награди на b2b Media се включиха десетки компании, които показаха забележителни постижения и резултати. Голямата награда за иновативно развитие на бизнес организация бе присъдена на Dentsu България.
В ежегодния конкурс компании, проекти и личности се конкурираха в над 30 различни категории със своите иновативни кампании, проекти и каузи.
Динамичните времена за бизнеса сякаш мотивираха още повече професионалистите в отделните сектори да покажат изобретателност и да вземат смели решения за бъдещето.
Пренасяме ви на първото издание на кариерното събитие „WorkIn Stara Zagora“ през пролетта.
В рамките на два дни събитието успя да събере на едно място някои от най-големите компании в Стара Загора, обхващащи сфери на икономическо развитие като фармация и медицина, преработваща промишленост, информационни технологии, телекомуникации и реклама, консултантска дейност. Събитието се организира от отдел „Инвестиции“ на Община Стара Загора, а негов водещ бе журналистът Желязко Динев. Регистрация за форума направиха над 530 човека, а желание на място да се регистрират проявиха общо над 160 души.
В лекционната част се включиха както специалисти от света на бизнеса и смели предприемачи, които споделиха безценните си познания и професионален опит, така и известни и успели лица, които имат силна връзка със Стара Загора.
В един от панелите на тема „Какво търсят работодателите“ взе участие и нашият управител Светлозар Петров.
Споделяме кратко видео тук и ви пренасяме на едно от успешните и ползотворни кариерни събития през пролетния сезон.
Предложенията в повечето сектори са намалели през м. юни. С най-голям спад са тези в сектора „Хотелиерство и ресторантьорство“ – обявите в него са с близо 2500 по-малко спрямо предходния месец (-24%).
Кои са качествата и уменията на бъдещето?
Какви са възможностите за развитие в рамките на едно лято?
Имат ли тежест сертификатите при наемането на работа?
Как да се мотивираме, за да преборим мързела?
Чуйте отговорите на тези въпроси в новия епизод на 257 podcast, където Наталия Цветанова, мениджър подбор JobTiger, разговаря с Катя Василева на тема „Лятно самоусъвършенстване“.
Предлагаме на вниманието ви една възможност за позициониране - онлайн инструмента за комуникация на работодателската марка – Employer branding profile в JobTiger.bg. Отличете се в дигиталното пространство и презентирайте за кандидатите пълната структурирана информация за компанията си в JobTiger.bg – независим и авторитетен канал за комуникация. Вижте повече за услугата и допълнителните ползи, които предлага, на тази страница.
Представяме ви новия сайт на JobTiger Recruitment. Вижте новата ни визия, както и пълно описание на услугите ни. А в блога ни ще споделяме опит и добри практики.
Добавяме стойност към вашия бизнес! Затова добавете стойност към бизнеса си с нас!
Не се колебайте да ни потърсите, ако имате въпроси или коментари.
Нетърпеливи сме да споделим за уникална по рода си възможност, която предоставяме за първи път специално за компаниите-участници в Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг през октомври. Представяме на вашето внимание интерактивните дисплеи на Simusca.sg, които могат да изведат вашето работодателско брандиране на следващо ниво.
Какво ви предлагаме?
Възможност да наемете интерактивен дисплей и да заместите статичните банери и стени с интерактивно съдържание и уникално представяне. Моделите 43 Pro и 43 Pro Plus с разположението и височината на техните дисплеи са подходящи за разположение зад вашия щанд.
Цени за наем:
43 Pro и 43 Pro Plus – 200 Евро/ден
75 Tower – 400 Евро/ден
За събитието в Пловдив цената за наем е +50 Евро.
За събитието във Варна цената за наем е +100 Евро.
За повече информация относно интерактивните дисплеи можете да се обърнете към екипа на JobTiger или директно да се свържете с екипа на Simusca.