По-малко от две седмици до края на срока за регистрация с отстъпки за Дни на кариерата в УНСС
Бихме искали да ви напомним, че до края на месеца са валидни отстъпки от 10% при регистрация и плащане за Дни на кариерата: икономика, финанси, маркетинг, човешки ресурси и обслужване на клиенти в УНСС през месец ноември.

Ранните записвания, освен възможност за ползване на по-ниски цени, дават и шанс за по-добротo ви позициониране при избор на място от схемата на изложението. Тази година активността от страна на работодателите е голяма и до този момент близо 50 компании вече са избрали и заявили своите щандове за събитието в най-големия икономически университет. Станете част от топ компаниите в бранша, решили да скъсят дистанцията с кандидатите и да се презентират като активен и отговорен работодател!

Можете да направите своята регистрация тук.
 
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Кът на японската икономика на Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг в София

За първи път тази година в рамките на традиционното за българския пазар кариерно изложение Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг ще има специален Кът на японската икономика.

20 японски компании ще присъстват в София на 14 октомври в търсене на новите си служители. Кът на японската икономика се организира съвместно с Mynavi Corporation и Министерство на икономиката на Япония (Japanese Ministry of Economy, Trade and Industry (METI)). Фирмите ще предлагат както възможности за работа от дистанция, така и опции за релокация. Компаниите в този кът са работодатели, които нямат представителство в България и не присъстват на българския трудов пазар.

Горди сме, че Министерство на икономиката, търговията и индустрията на Япония се довери именно на JobTiger заради опита и традициите в провеждането на кариерни изложения с доказан ефект.

Регистрациите за работодатели за Дни на кариерата: ИТ, комуникации и аутсорсинг продължават.

Форумът ще се проведе през октомври в четири града (София, Варна, Пловдив и Габрово) и един виртуален ден.

Регистрациите са отворени на тази страница.
 
Започна надпреварата за Годишните награди на b2b Media 2023

Предстои 9-тото издание на конкурса. Най-иновативните бизнеси, компании и личности се конкурират отново в Годишните награди на b2b Media! Надпреварата стартира на 5 юни 2023 г.

Деветото издание на конкурса ще се проведе през месеците юни - юли 2023. Очакваме най-добрите и устойчиви на трудности компании да покажат своите находчиви програми, проекти и стратегии, гъвкавост, иновативност, грижа за обществото и служителите си в усилията си за преодоляване на трудни обстоятелства и за постигане на високи резултати.

И тази година конкурсът ще отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на резултати, дори и в ситуациите на бързо променяща се и винаги предизвикателна бизнес среда.

Журито ще даде своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите и подходите за преодоляване на затрудненията, ефективност от реализацията, новаторство по отношение и на позиционирането на продуктите и на услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.

Новите категории за 2023 година са:
  • Зелена трансформация
  • STEM иновация
  • Равнопоставеност и грижа за служителите
Голямата награда тази година ще бъде връчена за Иновативно развитие на бизнес организация.

Официалната церемония ще се проведе на 14 юли 2023 г., когато класираните на първите места ще получат своите отличия.

Срокове

5 Юни - Начало на конкурса
Кандидатите попълват онлайн въпросник по избраната от тях категория.

23 Юни - край на ранното кандидатстване
Кандидатите могат да се възползват от специална отстъпка, ако подадат своите заявки в този срок.

30 Юни - последен ден за кандидатстване
Заявките могат да бъдат подадени до края на деня 23:59 часа.

14 Юли - официална церемония
След оценките на журито класираните на първите три места ще получат своите отличия.

Вижте повече на https://awards.b2bmedia.bg
Талантът триумфира на Forbes HR & Employer Branding Awards

Forbes HR & Employer Branding Forum & Awards цели да се превърне в знаково събитие за професионалисти в сферата на човешките ресурси и работодателския имидж. Наградите ни отличават работещите решения, които позволяват на всеки служител да намери подходяща почва за своето израстване и да осъществи пълния си потенциал. Компаниите и хората, създаващи и имплементиращи тези решения, променят облика на цялата ни икономика и заслужават да бъдат поставени под светлината на прожекторите и наградени за своя принос.

Една награда обаче може да бъде само толкова значима, колкото са хората и организациите, стоящи зад нея. Освен най-големия медиен бранд в света, с името си зад наградите на Forbes HR & Employer Branding Awards застават членовете на нашето жури – водещи експерти с безупречен авторитет, споделящи нашата визия и мисия.




Ето кои са те:
  • Светлозар Петров, Управител на JobTiger;
  • Мария Шишкова, Управляващ съдружник на AIMS Human Capital;
  • Александра Мечкова, Изпълнителен Директор на „Телерик Академия“;
  • Антоанета Методиева, Директор „Човешки ресурси“ във „Фантастико Груп“;
  • Виктор Фачев, Бизнес партньор човешки ресурси Централна Европа в Атос;
Грабнете своя шанс и се включете в битката за наградите на Forbes HR & Employer Branding Forum & Awards до 19 юли!
Legion Run се завръща!

Внимание, любители на приключенията! Пригответе се за едно ново и различно преживяване по време на приключението на годината!

Последният шанс да бъдете част от епичният Legion Run Bulgaria 23 е тук, и това е свързано с нашата изключителна Cyber Legion and Legion mansion оферта. Не пропускайте тази невероятна възможност да се присъедините към събитието, за което всички говорят! Повече информация и билети на https://bilet.bg/bg/cart/cyber-legion-at-legion-run-bulgaria-2023-4114-4114

Влезте във виртуалния свят на Legion Run и се потопете в дъха на кибер технологиите по време на провеждащата се там Блокчейн нетуъркинг конференция. Разгледайте нейните мистериозни онлайн Легионери, превземете вълнуващи предизвикателства и свидетелствайте на съчетанието на древноримска слава с най-новата технология. Това е приключение като нищо друго!

За да направим това изживяване още по-специално, всеки билет за VIP кибер резиденцията е сега NFT, представящ уникално изображение на римски войник. Притежавайте част от историята, докато се отправяте на виртуално пътешествие, което ще ви остави възхитени.

Но изчакайте, има още! Сред късметлиите, държащи билети, ще бъде избран един човек като Центурионът, който ще получи специален билет във формат на NFT. Този изключителен пропуск осигурява доживотен достъп до всички бъдещи събития на Legion Run по цял свят.

Времето изтича, а тези желани билети изчезват бързо. Не позволявайте тази възможност да ви се изплъзне! Запазете мястото си в Cyber Mansion и станете част от историята на Legion Run.
Бизнес форум BrandGalaxy Fest 2023 отваря врати в УНСС, гр.София

Бизнес форум BrandGalaxy Fest 2023 ви кани на първото в България бизнес събитие, посветено на трансгранични сътрудничества между България, Европа, Азия и Африка с фокус върху иновациите и технологиите.

Целта на бизнес форума е да превърне България в мост между Европа, Азия и Африка!

Очакваме мащабна аудитория от дипломати, политически елит, предприемачи, преподаватели, киберспециалисти, директори на бизнес организации, директори на нестопански сдружения, IT специалисти и основатели на компании, които имат отношение към трансгранични сделки, технологии и иновации.

Мащабите на проекта се разпростират и извън границите на България, като наши специални гости са дипломати от Германия и извън Европейски съюз.

Повече информация за водещите лектори можете да видите тук.

С какво ще ви помогне Brand Galaxy Fest 2023:
1. Ще допринесе за това вашия бизнес да излезе на пазари като Европа, Азия и Африка;
2. Ще ви срещне с иноватори от цял свят, с които може да си партнирате;
3. Ще ви даде информация за това какво се случва по света в сферата на иновациите и как може да се възползвате първи;
4. Ще ви даде възможност лично да разговаряте с лекторите и панелистите, от които зависи излизането на българските търговски компании по света;
5. Ще се запознаете с български предприемачи, делегати, посланици и хора от цял свят.

Дата: 24 и 25 юни
Час на откриване: 10: 00 часа
Място: Университет за национално и световно стопанство, гр. София, Аула „Максима“

Заявете своя билет за Вас или Вашия екип тук с промо код: jobtiger50 - броят на местата е ограничен.

Фестивалът се осъщесвява със съдействието на ТВ1 България – първата частна телевизия на България с фокус върху свободата на словото и независимата журналистка.

Фестивалът се осъществява със съдействието на Университет за национално и световно стопанство (УНСС).
 
Конференцията "Качествени работни места: как да ги реализираме?" ще се проведе на 28 юни

Конференцията "Качествени работни места: как да ги реализираме?" ще се проведе на 28 юни в София, Дом на Европа, от 15 часа. Управителят на JobTiger Светлозар Петров ще бъде част от панелистите.

Европейската комисия обяви 2023 г. за Европейска година на уменията, заявявайки, че целта на тази година е да помогнем на хората да получат правилните умения за качествени работни места и да помогнем на компаниите, по-специално на малките и средни предприятия, да се справят с недостига на умения в ЕС. Тази конференция, организирана от EURACTIV България, съвместно с Eurofound, Европейската фондация за подобряване на условията на живот и труд, чийто изпълнителен директор е Ивайло Калфин, ще събере заинтересованите страни, в усилие да даде отговори на поставения въпрос.





Потвърдили панелисти:
  • Ivailo Kalfin, Executive Director of Eurofound, the European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions
  • Antoine Kasel, Head of Cabinet to Jobs and Social Rights Commissioner Nicolas Schmit (online)
  • Maria Mincheva, Vice President of the Bulgarian Industrial Association
  • Svetlozar Petrov, CEO of JobTiger
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Employer Branding профил на JobTiger.bg

Предлагаме на вниманието ви една възможност за позициониране - онлайн инструмента за комуникация на работодателската марка – Employer branding profile в JobTiger.bg. Отличете се в дигиталното пространство и презентирайте за кандидатите пълната структурирана информация за компанията си в JobTiger.bg – независим и авторитетен канал за комуникация. Вижте повече за услугата и допълнителните ползи, които предлага, на тази страница.
JobTiger Recruitment с нов сайт

Представяме ви новия сайт на JobTiger Recruitment. Вижте новата ни визия, както и пълно описание на услугите ни. А в блога ни ще споделяме опит и добри практики.

Добавяме стойност към вашия бизнес! Затова добавете стойност към бизнеса си с нас!

Не се колебайте да ни потърсите, ако имате въпроси или коментари.
 
Четири изчезващи тенденции при подбор на персонал

Бурното развитие на технологиите и бизнеса, както и въвеждането на регулации относно защитата на личните данни, доведоха до големи промени в процеса по подбор.

Техники и похвати, които бяха ежедневие за специалистите само до преди 10 години, днес вече не се практикуват.

Вижте повече в статията!
 
Обявите за работа през м. май – все още няма флагове за влошаване на климата

Обявите в сектор „ИТ“ са намалели почти двойно за една година

През м. май обявите за работа са се увеличили с 3% спрямо предходния м. април, като техният брой в края на месеца е малко над 50 000. На годишна база те са с 12% по-малко или близо с 6600 предложения по-малко спрямо м. май 2022 г. Желаем да отбележим, че през м. май 2022 г. отчетохме рекордно висок брой обяви за работа – това е месецът с най-много предложения от началото на COVID-19 пандемията до сега. Поради тази причина, макар и привидно големия спад, считаме, че предлагането на работа все още е в рамките на нормалните тенденции за пазара в страната.

Вижте детайли в месечния ни анализ на обявите!
 
Интерактивно дигитално решение за брандинг на участниците на Дни на кариерата: ИТ, комуникации и аутсорсинг

Нетърпеливи сме да споделим за уникална по рода си възможност, която предоставяме за първи път специално за компаниите-участници в Дни на кариерата: ИТ, комуникации и аутсорсинг през октомври. Представяме на вашето внимание интерактивните дисплеи на Simusca.sg, които могат да изведат вашето работодателско брандиране на следващо ниво.

Какво ви предлагаме?

Възможност да наемете интерактивен дисплей и да заместите статичните банери и стени с интерактивно съдържание и уникално представяне. Моделите 43 Pro и 43 Pro Plus с разположението и височината на техните дисплеи са подходящи за разположение зад вашия щанд.



Цени за наем:
  • 43 Pro и 43 Pro Plus – 200 Евро/ден
  • 75 Tower – 400 Евро/ден
  • За събитието в Пловдив цената за наем е +50 Евро.
  • За събитието във Варна цената за наем е +100 Евро.
За повече информация относно интерактивните дисплеи можете да се обърнете към екипа на JobTiger или директно да се свържете с екипа на Simusca.

Контакти JobTiger:
Тел. 0884 070 906
Email: events@jobtiger.bg

Контакти Simusca:
тел. 0882 405 860
Email: iordan.chahanov@simusca.com
Йордан Шахънов
 
ОТ HR INDUSTRY
  • Gen Z Revolution: Младежите от поколение Z и бизнесът се срещат заедно за промяна
  • Акредитацията – стъпка към бъдещето на глобалната търговия
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • Уменията на успешния предприемач – според Ричард Брансън
  • Без работа по време на почивка – мисията възможна