Бюлетин на JobTiger | 21.03.2016 г.
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Регистрацията за участие в проучването „ТОП ИКТ Работодател“ 2016 е отворена
Записването за участие в петото издание на “ТОП ИКТ Работодател”, инициатива на ICT Media и JobTiger, вече започна.

И през 2016 година проучването ще се проведе сред български и международни компании от телекомуникационния, ИТ и аутсорсинг секторите, опериращи на нашия пазар. Изследването се осъществява по методология на специализираната в HR одит компания Audit Advice Associates (ААА).

Проектът „ТОП ИКТ Работодател“ 2016 има за цел да открои предпочитаните работодатели в сферата на информационните и комуникационните технологии (ИКТ) в България и да очертае водещите тенденции в управлението и развитието на бранша.

Инициативата изследва факторите и степента на ангажираността и удовлетвореността на служителите в секторите информационни и комуникационни технологии и аутсорсинг.

Методологията на изследването „ТОП ИКТ Работодател“ се основава на свързване в мрежа и оценка на взаимодействието между четири фактора: резултатите на компанията по определени показатели; степента, в която стратегиите, политиките и процедурите по управление на човешките ресурси са интегрирани в организацията; доколко те подпомагат постигането на целите, ангажираността на служителите; и проактивността на компаниите по отношение на последващи действия, свързани с резултатите от изследването. Тази година, по повод петото юбилейно издание на проекта, сайтът на „ТОП ИКТ Работодател“ е изцяло обновен. Освен отличените работодатели през годините, в него могат да бъдат разгледани и всички специализирани каталози в електронен вид.

За повече информация: http://topictemployer.bg/
Над 8000 младежи посетиха форума „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ в София.
Днес сме във Варна.
На 15 и 16 март в НДК, София за петнадесета поредна година се проведе най-големият кариерен форум в България „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“. Традиционно събитието събра на едно място студенти и младежи, търсещи работа или стаж и топ работодатели от всички основни браншове у нас.

Във вторник, 15 март, събитието откриха г-жа Йорданка Фандъкова – кмет на Столична община, проф. Костадин Костадинов – Заместник-министър на образованието и науката, г-жа Елка Димитрова – директор на дирекция „Политика на пазара на труда и трудова мобилност“ в Министерството на труда и социалната политика, г-н Светлозар Петров - управител на JobTiger и г-жа Нели Ангелова – бизнес мениджър „Кулинарни продукти“ и мениджър „Корпоративни връзки“ в Нестле България.

Г-н Светлозар Петров приветства всички участници с думите: „Национални дни на кариерата“ е най-мащабното кариерно събитие, което дава шанс на фирмите да се срещнат с много млади хора, а самите младежи да разговарят с представители на различни компании, предлагащи възможности за добър професионален старт“.
Г-жа Нели Ангелова, бизнес мениджър „Кулинарни продукти“ и мениджър „Корпоративни връзки“ в Нестле България, сподели: „През 2016 г. в рамките на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ Нестле България отново ще организира CV работилници и ще предложи практически съвети и насоки за подготовка на документи и успешно представяне на интервю за работа. В допълнение ще бъде организиран и кът за партньори от „Алианс за младежта“, както и за наши стажанти, където ще се обсъжда: как се оставя добър дигитален отпечатък; какви са каналите, по които можеш да търсиш работа или свободни стажантски позиции, както и още много теми, интересуващи младите хора. На щанда на Нестле България посетителите ще получат информация за свободните позиции в компанията и могат да подадат документи за кандидатстване на работа или стаж на място“.

През двата дни на неговото провеждане, форума посетиха над 8000 студенти и младежи, които се срещнаха с представители на всички компании-участници в обособените за целта кариерни кътове и научиха от тях за свободните позиции и възможностите за професионално развитие, които те предлагат. Както всяка година, много от тези първи срещи в неформална среда ще положат началото на стотици успешни кариери. Статистиката през годините сочи, че всеки шести посетител на „Национални дни на кариерата“ получава предложение за стаж или работа.

След софийското издание на „Национални дни на кариерата“, форумът ще посети и още шест университетски града, като графикът за провеждане на събитията е следният:

•  Варна – днес, 21 март, галерия „Графит”;
•  Русе - 23 март, Русенски университет „Ангел Кънчев";
•  Велико Търново - 28 март, Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”, пети корпус;
•  Свищов - 30 март, Стопанска академия „Д. А. Ценов”;
•  Пловдив - 4 април, Пловдивски панаир, Конгресен център;
•  Бургас - 6 април, Бургаски свободен университет.

„Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ се организира за петнадесета поредна година от компанията за комплексни HR услуги JobTiger. Генерален спонсор е Нестле България – най-голямата компания за храни и напитки в България.

За допълнителна информация можете да се свържете с екипа на JobTiger:
www.JobTiger.bg
E: office@jobtiger.bg
T: +359 2 49 180 00
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Датата и мястото на Be IT 2016 са известни

Тази пролет ще се състои третото издание на специализираната IT конференция, насочена към специалисти в сектора на информационните технологии.
Be IT ще се проведе на 28 май в Suite Hotel Sofia - Студентски град.

И тази година три ще са основните направления, които ще бъдат засегнати по време на конференцията. Във всеки от модулите ще се провеждат уъркшопи и дискусии, в рамките на които, лектори от топ ИТ компаниите в България ще представят някои от най-новите и интересни тенденции и иновации, които се случват в индустрията в момента.

Много изненади и приятни емоции очакват посетителите и на тазгодишното издание на конференцията. За повече информация следете beit.today

Конференцията Be IT се организира от JobTigerHR компания и кариерен сайт.
Мотивирайте служителите си със спорт

Доказано е, че активната почивка и спорт са най-доброто лекарство срещу стрес, a програмата на MultiSport предлага стотици бази за спортни и релаксационни цели из цяла София.

Multisport e програма за лоялност на служителите от нов тип - могат да избират сред много видове спортове и без ограничение на базите, които ползват. С карта MultiSport спортните центрове могат да се посещават неограничено, тоест всеки ден. Служителите могат ежедневно да правят нещо за здравето си, да изберат активна тренировка или пък релакс.

Повече информация и записване за програмата можете да направите на адрес - http://benefitsystems.bg/ 
 
Интересно от JobTiger.tv
MM Solutions на „Национални дни на кариерата“ 2016

На 15 и 16 март в НДК, София, за петнадесета поредна година, се проведе софийското издание на най-големия кариерен форум в България „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“. Традиционно събитието събра на едно място студенти и младежи, търсещи работа или стаж и топ работодатели от всички основни браншове у нас.

В изложението се включи и MM Solutions. Това е българска софтуерна компания с утвърдена петнадесетгодишна история и традиции. Основната дейност е разработка на софтуер за камери на мобилни устройства.

  • Нестле България: „Около 50% от стажантите остават на работа при нас“
  • Реалната причина вие и работата ви да не си подхождате
  • EOS България наема от студенти до пенсионери
  • HR Industry 2016 – IHR
  • Как новите Facebook бутони могат да повлияят на бизнеса ви
  • Кратка история на уикенда
  • 8 причини CV-то ви да бъде пренебрегнато
  • HR Industry 2016 – А3-VD
  • Какво не трябва да правите в никакъв случай, за да мине интервюто ви за работа успешно?
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Регистрацията за #hruSofia – Sourcing стартира!

GlobalHRU, създател на HR UNconferences, има удоволствието да обяви второто им събитие в София, което ще се състои на 15 април. Тази година събитието е насочено към новите инструменти и практики за намиране на кадри за ИТ и технологични компании. Сред основните теми са практики в изграждането на ефективни канали и източници за откриване на подходящи кандидати, нестандартни решения в подбора на персонал в социалните мрежи и най-актуалните технологични продукти, в помощ на служителите „Подбор на персонал".

#HRU е една от най-бързо разрастващите се HR-фокусирани платформи за споделяне на знания. През 2015 г. GlobalHRU организира 42 събития из целия свят. Тази година #HRU се завръща в София с фокус върху ефективните канали и източници за откриване на подходящи кандидати за работа и културата на подбор на кадри в България.

Едно от основните предимства, които привличат, както лидери от високо ниво, така и посетители, на подобен род събития е неформалната обстановка. Вместо стандартните презентации, лекторите ще поддържат оживени дискусии с посетителите. Присъстващите на неконференциите са строго ограничени до 60 човека, за да се даде възможност на всеки един от тях да участва активно, да споделя мнение, да разисква и пита за реални решения на конкретни проблеми.

Андрей Маевски, съосновател на GlobalHRU сподели: “Щастливи сме да организираме второто издание на HR UNconference в София. Миналата година, събитието остави незабравими спомени и желание за споделяне на опит, креативни решения и страст към взаимно вдъхновение. Тази година ще се фокусираме върху ефективните канали и източници за откриване на подходящи кандидати за работа и културата на подбор на кадри, заедно с едни от най-добрите специалисти по подбор в България.“

Присъедини се към нас по време на #hruSofia – Sourcing 2016!

Всички клиенти на JobTiger могат да закупят билет с 25% отстъпка от цената, използвайки промокод hrujobtig25!

Събитието ще се проведе в IT Step (бул. Ал. Стамболийски №55, ет. 5). За повече информация посетете: http://www.globalhru.com/event/hrusofia-sourcing/
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила