ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
УниKредит Булбанк стартира проекта “Моята банка на бъдещето” за трета поредна година
За трета поредна година УниКредит Булбанк стартира програмата „Моята банка на бъдещето“. Тя се реализира съвместно с онлайн платформата www.kosher.bg (разработена от JobTiger) и е предназначена за студенти от различни университети и специалности, свързани с банковия бизнес – финанси, икономика, бизнес администрация, маркетинг, информационни технологии, счетоводство и др.
Иновативната програма предоставя възможност на участниците да работят по реални бизнес казуси с подкрепата на мениджъри от банката, които да бъдат техни ментори. По време на програмата за участниците ще бъдат организирани и допълнителни обучения.

Програмата „Моята банка на бъдещето“ открива нови хоризонти за развитие пред младежите, давайки им възможност да се докоснат до реалната бизнес среда и да почерпят опит и знания от нея като:
  • Се срещнат с най-добрия учител – практиката;
  • Научат нови неща и се включат в специално разработени за програмата обучения;
  • Да работят по реални проекти и да представят своите идеи пред мениджмънта;
  • Шанс да се включат в Стажантската програма на УниКредит Булбанк и да започнат своята кариера заедно с нас;
За да участват в програмата, студентите трябва да регистрират онлайн клуб по банкиране в платформата www.kosher.bg и да изразят желанието си да участват в програмата „Моята банка на бъдещето 3.0“. Срокът за записване е не по-късно от 7 септември 2014 г., след което от банката ще се свържат с клубовете, за да ги информират за следващите стъпки. Програмата ще стартира в края на септември и ще приключи в началото на декември. Тази година участниците ще могат да избират между 5 проекта в областите: Корпоративна социална отговорност, Бизнес клиенти, Банкиране в социалните мрежи, Технологични и бизнес иновации, Банкиране на дребно и информационни технологии.

Повече информация за Моята банка на бъдещето 3.0 и условията за участие може да намерите на www.kosher.bg/UniCreditBulbank/
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Безплатният курс за „Дизайн и разработка на мобилни приложения на Android” приключи успешно

Във вторник , 17 юни 2014г., се състоя финалът на курса за „Дизайн и разработка на мобилни приложения на Android”, който се организира от Софийски Университет „Св. Климент Охридски“ и JobTiger с подкрепата на Samsung.

Курсът стартира на 12 април 2014 г., като в него се включиха 20 студенти. Всички те преминаха през входящ тест за базови познания по програмиране и информатика.

В рамките на 60 учебни часа младежите получиха възможността да се учат от водещи ИТ специалисти. Сред тях са лекторите от Musala Soft – Борис Странджев, Team Leader, Георги Цанков, Senior Software Engineer, Атанас Цанков, Software Engineer, Йордан Желев, Software Engineer и Димитър Димитров, Senior Software Engineer както и гост лекторите Христо Митков, Senior Software Engineer в Proxiad и Валентин Бъхтев, Mobile Developer в Software Group. Професионалистите споделиха своя опит и помогнаха на студентите да придобият нови и полезни знания, с които да надградят и усъвършенстват техническите си компетенции.

В рамките на 2 учебни часа курсистите се срещнаха и с Нели Малакова и Веселина Светичкова от JobTiger, от които научиха какво означава да имаш „меки умения“ и как се прилагат те на практика. За целта младежите се състезаваха в построяването на кула от хартия, разделени по екипи. В края на програмата те научиха и как правилно да изготвят автобиография и мотивационно писмо, с които да се представят пред бъдещия си работодател.

Като следваща стъпка от проекта, обучените младежи ще бъдат подпомогнати в намирането на работа и реализирането на пазара на труда като софтуерни специалисти от JobTiger чрез лични консултации, персонална подготовка за интервюта и срещи с работодатели, както и с директни срещи с компании, търсещи такива специалисти. Към момента част от курсистите вече започнаха работа в софтуерни компании, а останалите са в процес на интервюиране за позициите, към които са се насочили.

За допълнителна информация може да се свържете с екипа на JobTiger:
T: +359 2 49 180 00
E: office@jobtiger.bg
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Идентифицирайте и развивайте хората с потенциал

Audit Advice Associates е официален представител за България на инструментите за оценка HILL Management. Ние Ви помагаме да реализирате пълния си бизнес потенциал си чрез различни възможности за анализ на уменията, силните страни и областите за развитие на хората във Вашата организация.

Постигаме това чрез разнообразие от специализирани методи и провеждане на центрове за оценка и развитие.

Можете да използвате тестовете HILL Aнализ на компетенции © онлайн и да получите обективна оценка на всички индивидуални фактори, свързани с кариерата и професионалното представяне на Вашите колеги или с подбора на нови служители:
  • Личностни характеристики
  • Способности като комплексно логическо мислене и памет
  • Професионални интереси
  • Постижения и концентрация
  • Стил на продажби
  • Мениджмънт стил
За повече информация и контакт с нас:
T: +359 2 49 18 000
E: office@hrauditadvice.com
 
Интересно от JobTiger.tv
Анатоли Илиев на Be IT: “Ако търсите IT кариера, добре е да знаете какво е scrum”

По време на първата конференция Be IT, провела се на 21 май, водещи български и международни компании споделиха опита си с посетителите. За това що е „scrum” и как тази техника навлезе в IT обществото като начин на работа разговаряхме с Анатоли Илиев от Infragistics.

VMware събра “Властелините на Кода” в своя R&D център в София
Александър Митов представи на Be IT иновативните електронни продукти на УниКредит Булбанк
10 правила за обличане, които всеки мъж трябва да знае
Веселин Николов нa Be IT: “Трудно намираме хора за екипа ни в България”
Александра Жекова откри десетото издание на стажантската програма на Мтел
Юлий Карчев и Петър Кацаров от ADASTRA нa Be IT: “Добавената стойност е важна за успеха”
Стартира лятната стажантска програма на Пощенска банка
7-те правила за добър външен вид на работа
Любопитно от JobTiger Блог
Измерване ефикасността, ефективността и въздействието на HR функцията в компанията – Част 4

Тук ще публикуваме в поредни дни и на части една ключова статия на колегата Миглена Панова. В нея задълбочено и структурирано се разглеждат ключови теми като ефективност, ефикасност и въздействие на HR функциите в компанията.

Три навика за добър край на работната седмица
Измерване ефикасността, ефективността и въздействието на HR функцията в компанията – Част 3
Какво да правим и да не правим по време на интервю за работа?
Измерване ефикасността, ефективността и въздействието на HR функцията в компанията – Част 2
Как да се подготвим за интервю за първа работа?
Измерване ефикасността, ефективността и въздействието на HR функцията в компанията – Част 1
Какво всъщност се питат интервюиращите HR-и и как да им отговорим?
(Още) 5 причини да сте без работа