ТИГЪРСКИ РАБОТИ
JobTiger.tv – време за промени
Времето тече, и по нашите скромни човешки разбирания, това се случва винаги в една посока – към бъдещето. Миналото не съществува, освен в спомените ни. Затова е хубаво понякога да преравяме спомените си, за да видим кое как е било.

Едно такова бързо преравяне например ще ни припомни, че медийният сайт на JobTiger – JobTiger.tv – е вече почти на 4 години. Стартът бе даден през декември 2011 г., а оттогава мина доста време, поне в перспективата на интернет време-пространството. За четири години се случиха различни неща – понатрупахме над 1500 публикации, спечелихме награда и одобрение, срещнахме се със стотици интересни събеседници, разказахме много истории и станахме разпознаваеми в медийния пейзаж.

За четири години се случиха и други неща, но е ненужно да се спираме на всички тях. Факт е обаче, че костюмът, който ушихме на сайта в началото, поовехтя. Не стои вече достатъчно достолепно и представително на снагата, която сайтът ни разви за това време. Хубавият кон и под скъсан чул се познава – така се утешавахме в последно време, като се стараехме да не се вторачваме твърде педантично в недостатъците на дизайна и организацията на JobTiger.tv. Но все някога идва времето, когато промените стават неизбежни, а не просто въпрос на каприз. И кога времето би било по-добро, от лятото? И тъй, за да не изпуснем момента, започнахме с ремонта на медийния ни сайт още преди няколко месеца и вече сме готови да ви покажем резултата. Добър, лош… вие ще кажете.

Новият ни сайт е доста по-богат и добре организиран, което лесно се забелязва. Освен това е юзър френдли, гугъл френдли, чилдрен френдли, енимъл френдли… въобще, социален сайт с добри намерения. Нито един тигър, дизайнер или разработчик не пострадаха при разработката му (умората не се брои).

Ще се стараем и в бъдеще да осигуряваме полезно и интересно съдържание, да ви помагаме в кариерното развитие и да ви съдействаме да си вършите по-добре и лесно работата. Естествено, ще се радваме да ни посещавате, затова, не се колебайте да ни запазите в отметките на браузъра си. Последното наистина е важно – колкото повече ни харесвате и посещавате, толкова повече се стараем – ако това не е път към съвършенството, то едва ли има друг.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Местата за „Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации и BPO се изчерпаха за 10 дни

10 дни. Толкова бяха необходими, за да бъдат заети всички места за участие на изложители в шестото поредно издание на „Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации и BPO - единственият специализиран кариерен форум за компании, опериращи в областта на информационните технологии, телекомуникациите и business process outsourcing.

Изложението се организира, както винаги, в началото на есенния сезон, когато пазарът на труда видимо се оживява и много компании започват да търсят бъдещите си нови служители, а стремящите се към кариерен старт или промяна, нерядко дават тласък на процеса по търсене на подходящи работодатели.

Броят на чуждите и български компании, опериращи на българския пазар, постоянно нараства, а това създава дефицит на служители. Именно тази ниша успешно се опитва да запълни форумът „Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации и BPO. Кариерното събитие предоставя възможност на участниците да представят дейността си, отворените си позиции и възможностите за кариерно развитие, които предлагат. Същевременно, другата страна в процеса – кандидатите за работа – има шанса да се докосне до реалния бизнес, да се запознае фокусирано и в рамките на един ден с водещите компании в трите бранша. Целият формат на събитието цели да улесни комуникацията между търсещите и предлагащите работа, да срещне лидерите на пазара и млади експерти и да помогне на изложители и посетители да решат заедно кариерните си „задачи“.

Успехът на „Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации и BPO е безспорен факт. Всяка година броят на посетителите и изложителите се увеличава. А обстоятелството, че само за няколко дни през август, един не особено активен бизнес месец, всички щандове бяха продадени, е сигурно доказателство, че форматът е добре подбран и изложението се радва на силен интерес от страна на трите сектора.

Кариерният форум ще се проведе на 14 октомври от 10:00 до 18:00 часа в Интерпред – СТЦ София. Събитието се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger, със спонсорската подкрепа на Software Group.
 
Интересно от JobTiger.tv
От какво се оплакват служителите на Гугъл?

Твърди се, че това са реални оплаквания, подадени до мениджмънта, от служителите на Гугъл в Канада. Може и да не е вярно, но е добре измислено. (Se non e vero, e ben trovato.)

  • „Ръководството за сътрудници“ е по-дълго от една страница.
  • Когато работя от вкъщи, ми се налага сам да си приготвям закуска, обяд и вечеря.
  • Не усещам разлика между настройките на масажния фотьойл.

  • Онлайн курс за учители „Развивайте е-умения в класната стая“
  • Изтрийте календара или как успешните предприемачи остават продуктивни
  • Uber създаде 15 000 работни места в Австралия, но проблемите продължават
  • Ключови бизнес съвети за мениджъри – Рийд Хофман
  • Най-опасната професия на света
  • 7 кариерни препятствия, които никоя жена не е преодоляла (засега)
  • Как да преодолеем прокрастинирането?
  • Лошите навици, които ви лишават от кариера
  • Два хитри трика за говорене пред публика
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Майсторски клас по иновации с Константин (Дино) Кирицис

Innovation Starter има удоволствието да ви представи първия от серия мастър класове по иновации в България, които организираме съвместно с водещи международни експерти от някои от най-големите консултантски компании в областта, като IDEO, Systematic Inventive Thinking, StudySmart, Innovato, Lunar и др.

Темата, по която, Константин Кирицис, основател на StudySmart, ще изнесе практически семинар на 8 октомври в София, е “Иновации и управление на кариерното развитие на “работното място” през 21 век”.

Иновации и предприемачеството на работното място, кариерата, на повече от едно работно “място”, бързо-адаптивните умения и развитие на таланта и креативността, са част от темите, които той ще засегне.

Др. Кирицис е сериен преприемач, основател на StudySmart, сертифициран член на Международната HR асоциация, водещ преподавател в Академията на PWC, концептуален автор на тяхната mini MBA програма и лектор в редица университети. Един от най-харизматичните и мотивиращи лектори по темата иновации, които познаваме. Той ще бъде и един от keynote лекторите на предстоящия през февруари, 2016 г. - Innovation Explorer.

Местата са силно ограничени, така че не пропускайте да се регистрирате сега: http://innovationstarterbox.bg/blog/maistorski-klas-po-inovatsii-s-konstantin-dino-kiritsis/