ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Преференциалните цени за „Дни на кариерата“: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти са в сила още 7 дни
Кариерните форуми са познат и работещ начин за компаниите да достигнат до множество млади таланти, които да присъединят към екипите си. Ние от JobTiger знаем колко е важно за Вас да срещнете точните хора, които ще осъществят и най-смелите Ви планове! Затова вече 11 години организираме единствения в страната браншови форум - Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти.

През 2020 г. събитието ще се проведе на 26 ноември във фоайето на Университета за национално и световно стопанство.

Запишете се за участие във форума и ще имате възможност да:
- Представите възможностите си за стаж и работа пред бъдещите си служители с подходящия профил;
- Откроите компанията си като предпочитан работодател на пазара на труда;
- Спестете време и средства – срещнете се с повече и по-подходящи кандидати при по-ниска себестойност на услугата.

Регистрациите за компании са отворени. Възползвайте се от още по-ниска цена за ранно записване до 31 август!

JobTiger подготвя есенните кариерни събития на живо в традиционния им формат, продължава да следи обстановката и нагласите, като има и готовност за реакция при всяко развитие на ситуацията. Следим и препоръките на World Health Organization – специализирани наставления за организация на масови събития в контекста на текущата ситуация, както и постановленията на Министерство на здравеопазването за безопасността за провеждане на събитията.

Повече информация във връзка със събитието, пакетите за участие и начина на регистрация бихте могли да получите и от нашия екип: events@jobtiger.bg
02 4918 011/ 13/ 24
Scale Up Your Career - конференцията, която ви среща с правилните хора по нов начин

На 29.09.2020 в Интерпред - СТЦ София ще се проведе конференцията SCALE UP Your Career, организирана от JobTiger и Career Guide.

Благодарение на опита си в подбора на кадри и кариерното консултиране, срещаме бизнеса и търсещите работа професионалисти, и им помагаме да започнат смислено партньорство, както и да създадат стойност едни за други. Конференцията е насочена към хора с опит между 2 и 5 години, които искат да направят скок в кариерата си и търсят по-добра реализация.

Знаем, че за да изберат правилните хора, компаниите имат нужда да ги видят в действие, да тестват нагласи, ценности и умения. SCALE UP Your Career предоставя тази възможност – по време на събитието, ще се проведат срещи под формата на игри-казуси с посетителите в специално обособени за това зони. Казусите представят конкретна ситуация, въпрос или задача в зависимост от изискванията като работодател. Благодарение на такива срещи имате възможност на място да откриете и селектирате подходящите таланти.

Регистрациите за работодатели са отворени и достъпни тук.

Повече информация за събитието и регистрацията за участие бихте могли да получите и от екипа на JobTiger: events@jobtiger.bg
02 4918 013/ 22
„Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг“ срещнат бизнеса и образованието както в четири академични града в България, така и виртуално

Ha 8 oĸтoмвpи 2020 г., в НДК, ет. 5 щe стартира ĸapиepният фopyм „Дни на кариерата“: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг.

Единадесетото издание на изложението ще даде възможност на студенти, млади и опитни специалисти, които търсят кариерно развитие в областта на информационните технологии и телекомуникациите да се срещнат с компаниите - лидери в секторите ИТ, Комуникации и Аутсорсинг и да открият своето ново работно място или възможност за стажантска програма.

Cлeд фopyмa в Coфия, cъбитиeтo пpoдължaвa нa 12 oĸтoмвpи в Кoнгpeceн цeнтъp нa Πлoвдивcĸи пaнaиp, нa 14 oĸтoмвpи в Rоѕѕlуn Dіmуаt Ноtеl в гр. Варна и на 20 октомври в Технически университет, Библиотека в гр. Габрово.

След проведени анкети за нагласите на изложителите и посетителите по отношение на тазгодишните есенни събития, ние добавихме и виртуален ден - 21 октомври - онлайн на платформата на Brazen Technologies. Така ние предоставяме възможност на всички работодатели и посетители да изберат как да участват в събитието: присъствено, онлайн или и двете.

Традиционните събития на живо в четирите академични града ще се проведат съгласно всички разпоредби за безопасност на Министерство на здравеопазването.

Виртуалният ден ще се проведе изцяло онлайн, давайки възможност на работодатели и търсещи работа от страната и чужбина да се включат напълно безопасно, независимо къде се намират по света.

Регистрациите за компании са отворени.

Може да научите повече за събитието и пакетите за участие в сайта на събитието или от екипа на JobTiger:
events@jobtiger.bg
02 4918 013/ 22
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Employer Branding профил - вашият инструмент за развитие и комуникиране на работодателската марка

JobTiger заговори за термина Employer Branding преди 10 години. Днес стабилното корпоративно лице е основен фактор за стратегическо развитие. Неизменно съпътствано от въпроса „Къде да се вложат най-много усилия при популяризацията на работодателския бранд и какви са резултатните инструменти?“

В съвременния свят е почти невъзможно корпоративна информация да бъде публикувана в традиционните и онлайн медии. Платените публикации са един вариант – но тогава информацията често бива затрупвана от злободневни теми.

Тази нужда подтикна създаването на инструмента Employer Branding профил на нашия сайт JobTiger.bg. Нашето предложение налага световните тенденции за развитие на работодателската марка и допълва цялостната стратегия на една компания.

JobTiger се превръща от портала за работа в пространство за представяне на отличаващи се работодатели. Ние можем да разкажем това, което правите като работодател и така да скъсим дистанцията между вас и кандидата.

Услугата съчетава маркетингови и HR ползи в канал за комуникация, който допълва вашето виртуално портфолио и е независим и авторитетен източник.
• Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание;
• Динамично управление на информацията;
• Цялата информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор;
• По-добро индексиране от търсещите машини;
• Пряк ефект върху подбора – обявите на фирми с EB профил имат 10 до 12 пъти повече посещения;
• Допълнителна разгласа в нашите канали (Facebook/LinkedIn);
• Утвърден канал, надежден партньор на работодатели и кандидати в последните 20 години;
• Активен за цяла календарна година и включва неограничен брой брандирани обяви за периода.

Цената на услугата е 2 000 лева (равнява се на 166 лв. на месец).

Вижте работодатели, които вече използват услугата като ММ Солушънс, Каргил и Силвър Стар.
Как компаниите определят заплатите на служителите?

Без значение дали компанията е малка, или голяма при определяне на възнагражденията всяка фирма се ръководи от спецификите на бизнеса си. Разберете как компаниите определят заплатите, какво взимат предвид и кои са различните стратегии, които следват.

Всеки иска да получава най-доброто и справедливо възнаграждение на база на отговорностите, работната натовареност, позицията и експертния опит. Ако компаниите искат да привличат качествени служители, те трябва да помислят как да предложат привлекателна и адекватна заплата и същевременно да запазят добър финансов баланс. В тази статия ще ви запознаем с някои основни положения при управление на възнагражденията.

Прочетете цялата статия в Zaplatomer.bg.
 
ВИЖТЕ ОЩЕ
УЧЕБНА ЗАНИМАЛНЯ в School & School!!!

Съвременна програма, в две смени, за ученици от 1-ви до 6-ти клас.

School & School е различно училище, място за мултидисциплинарно образование с акцент върху откриването и развитието на потенциала и таланта на всяко дете.

Стартира кандидатстване за прием за септември 2020. Местата са ограничени!

Повече за програмата МАЛКИ ЗВЕЗДИ (възраст 6-9 / 10-14)
 • Целогодишна програма от понеделник до петък за 8,5 месеца (септември - юни). Седмичният фонд е 22,5 часа (5 х 4,5 часа). Месечно 90 часа (20 х 4,5 часа).
 • Броят на участниците в групи е ограничен до максимум 7 участници.
 • Водещо предимство на УЧЕБНАТА ЗАНИМАЛНЯ в SCHOOL & SCHOOL е добавената стойност от езиковото обучение и допълнителните иновативни предмети, които подготвят децата за предизвикателствата на бъдещето. Също така основно предимство е цената, която включва 5 курса, които на месец надвишават многократно цената на учебната занималня.

Програмата включва:
 • преговор и подготовка на взетия учебен материал;
 • писане и проверка на домашни задачи;
 • индивидуално внимание за отстраняване на пропуските в знанията;
 • Децата изучават техниките за самоподготовка (предвиденото време за писане на домашни работи, повторение и репетиция на курсово съдържание).

За допълнителна информация за обстановката и атмосферата; храненето на учениците; програмата; цените и допълнителните възможности ни пишете на месинджър @сцхооландсцхоолсофиа, адрес: schoolandschoolsofia@gmail.com, Viber или номер на повикване: 0887865003 и на www.schoolandschool.com.

Инвестицията в бъдещото благополучие на децата Ви, винаги си струва!