ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Годишен календар на кариерните събития организирани от JobTiger
Днес имаме удоволствието да предоставим на вниманието Ви нашия Годишен календар от кариерни събития за 2019 г.

С негова помощ бихте могли да планирате участието си в изложенията ни през цялата година, възползвайки се от различни възможности за ранно записване и, съответно, по-ниски цени!

Повече информация във връзка със събитията, таксите за участие и начините на регистрация бихте могли да откриете в календара, както и на careerdays.bg.

Оставаме на Ваше разположение, в случай, че е необходима допълнителна информация и съдействие.
events@jobtiger.bg
02/49 180 11/ 13/ 22
Готови ли сте за следващото кариерно предизвикателство?
На 29 ноември ви очакваме на последното за 2018 г. събитие от поредицата „Дни на кариерата“.

Над 80 от водещите работодатели в България, сред които Cargotec Bulgaria, Пощенска банка, KPMG, САМЕКС, Sopharma Trading, Овергаз, Behr-Hella Thermocontrol (BHTC) България, BILLA България, ще очакват вас и обновените ви автобиографии във фоайето на Университета за национално и световно стопанство, между 10:00 и 16:00 часа.

Подготовката за участие е изключително важна и до голяма степен предопределя успеха на всеки кандидат. Структурираният подход изисква от кандидатите да проучат предварително фирмите участници в изложението, да си приготвят подходящ комплект от документи, да комуникират ефективно със специалистите по подбор на персонал по време на събитието и да поддържат връзка с тях, след приключването на изложението.

Ще ви очакваме на „Дни на кариерата – Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти“ на 29 ноември между 10:00 и 16:00 часа във фоайето на Университета за национално и световно стопанство!

Организатори на събитието са JobTiger съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата (МЦРК) на УНСС и Студентски съвет при УНСС.
Първите 13 компании вече се записаха за единственото изложение на HR бранша в България

На 7 февруари 2019 г. в Интерпред – СТЦ София, от 10:00 до 18:00 ч. ще се състои осмото издание на единственото по рода си HR събитие в България – HR Industry 2019.

HR Industry е уникално за HR бранша събитие, което събира над 50 изложители – български и международни компании, доставящи услуги в сферата на човешките ресурси – подбор на персонал, пейрол, тимбилдинги, обучения и симулации, трудова медицина, допълнителни придобивки и др. Първите 13 компании вече се записаха за участие в изложението.

По време на изложението всички тези компании имат възможността да представят своите услуги през целия ден, в рамките на собствения си фирмен кът, и да се срещнат със стотици потенциални клиенти и бизнес партньори.
А богатата семинарна програма ежегодно привлича над 550 професионалисти с интерес към новостите в бранша!

Тази година са налични четири конфигурации на пакетите за участие – с щанд, с презентация, с щанд и презентация, както и рекламни опции.

На сайта на изложението е видима пълната информация.
Там можете да направите своята регистрация на преференциални цени до края на 2018 г.

Станете и Вие част от HR Industry 2019!
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Шумен бе домакин на четвъртата среща от поредицата Business Leaders and HR Meetup

За първи път Шумен събра на едно място собственици и управители на компании от различни бизнес сектори и HR специалисти за четвъртата среща от поредицата Business Leaders and HR Meetup.

Организатор на проявата е JobTiger - най-голямата компания за комплексни HR услуги в България, която стартира като първи професионален и напълно интегриран сайт за търсене и предлагане на работа в България. Спонсори на събитието са Националната агенция за сигурност ТЕЛЕПОЛ, която е сред топ пет охранителни фирми в България и Audit Advice Associates, първата компания в България, специализирана в одит на функцията по управление на човешките ресурси (HRM) във фирмите.

Двудневната среща включваше две панелни дискусии с теми, като взаимодействие между бизнеса и образованието, развитието на пазара на труда извън София, ефективните решения и методи за подбора на кадри, както и разглеждане на проблеми и намиране на техните решения при връзката централен офис и подразделенията.

В отделните дискусионни панели участваха Христо Стоянов, директор Човешки ресурси на Артемис ООД, Стоян Ганев, управител на Audit Advice Associates, Георги Бачев Director of eCommerce & Managing Director of Bulgaria Operations PFS, доц. д-р Константин Константинов, зам. - ректор ШУ “Еп. Константин Преславски” и директор на кариерния център, Захари Захариев, главен изпълнителен директор на Херти АД, Светлозар Петров, управител и един от създателите на JobTiger, инж. Валентин Върбанов – собственик на Телепол и Емил Петров, мениджър Пивоварна „Шуменско пиво“, част от Карлсберг България АД.

„Целта на тези срещи е да се споделят проблеми, свързани с пазара на труда, които безпокоят всички ни. Хубавото е, че те се правят периодично, т.е. ако възникне нова ситуация, ние говорим по нея. Днес ще говорим по една от вечните теми – връзката на бизнеса с образованието и пазара на труда. Другата тема, която ще разискваме е връзката централен офис и подразделения, където основния проблем е комуникацията. На тези срещи става истинска дискусия. Говорим откровено за това, което се случва, кое е свършено като работа и кое -не. В това е ползата – не е конференция, а истинска дискусия“, сподели пред ШУМ.БГ Светлозар Петров, управител и един от създателите на JobTiger.

Business Leaders and HR Meetup е продължение на неформалните срещи между HR специалисти от различни сектори, които JobTiger организира . „Това събитие се организира за четвърти път, но за първи път е в Шумен и основната идея на организатори и спонсори е да се приобщят всички фирми от Шумен и региона, да осъществяват по-добри контакти, да имат възможност да споделят добри практики в тези тежки условия на пазара на труда“, каза Христо Стоянов, директор Човешки ресурси на Артемис ООД.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Специално предложение за абонамент за списание „Човешки ресурси“

Списание „ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ” е специализирано издание по актуални въпроси на човешките ресурси, което е на пазара вече 27 години.

Тук може да видите повече за специалното предложение за абонамент за списанието за 2019 г.: https://bit.ly/2TrfhLa

Ако имате въпроси или желаете да се абонирате за списанието, може да се свържете с Владислава Крумова, +359 2 4918 011.