Да изградиш ... имидж на работодател
Факторът „качество на човешкия капитал” е в основата на успеха или провала на всеки бизнес. Борбата за квалифицирани, мотивирани, дисциплинирани и универсални служители винаги ще е жестока, независимо от икономическата ситуация. Конкуренцията за тези кадри между големите компании често поставя малките бизнеси в по-неизгодно положение. И големите, и малките фирми, обаче, не са застраховани от изтичане на кадърните им хора. Което отново ни връща на въпроса за ефективни и нетрадиционни начини за популяризиране имиджа на една компания като работодател. Или казано по чуждестранно му - Employer Branding.

За нас, специалистите от JobTiger, Employer Branding е образът на работодател, който компанията си изгражда и придобива в умовете и сърцата на хората с течение на времето и е следствие от конкретни усилия на организацията в тази посока.

С други думи дали за вашата компания се говори, че това е „страхотното място за работа”, че там се грижат за служителите си, обучават ги и им създават отлични условия да развиват и използват потенциала си, плюс добри заплати, честна социална политика и открита комуникация между нивата в йерархиите... Дори да е вярно за вашата фирма може никой да не разбере за това, ако не споделите и тенденциозно не работите за добрия си работодателски имидж.

Развитието на организационна култура, която води до чувство за принадлежност, отдаденост и ангажираност към компанията, дейността и продуктите й, както и насърчаването на служителите да споделят целите на организацията за успех са настоящите и бъдещите предизвикателства към бизнеса. Защото води до ангажирани клиенти, отговорно общество и по-добро бъдеще за децата ни.

И ако не сте специалисти в създаването и поддържането на работодателски имидж, следващите няколко реда могат да са ви от полза:

Employer Branding от JobTiger
Employer Branding JobTiger
 
Ако като работодател или собственик на бизнес търсите нови попълнения за екипа си, НО искате най-добрите специалисти, А ви интересува какво хората мислят за вас като работодател, то трябва да разбирате и от психология на пазаруването. Защото вие сте продукт, а както е известно все по-често решаващ фактор при избора на покупка е мнението на хората около нас... факт!

С други думи, за кандидатите е по-важно «какво се говори» за компанията като работодател, отколкото каква длъжност и социален пакет им предлага тя.

Въпреки, че изграждането на имидж отнема време, усилия и постоянство, показването на организационната и социална култура в компанията ви е първата крачка в Employer Branding процеса. Нещо като да покажете на клиентите на ресторант кухнята отвътре, продуктите, които използвате, готвачите с техните умения, организацията и атмосферата на работа.

Ако имате смелостта да го направите, името на вашата компания може да намери място в специално разработеният справочник на най-добрите работодатели в България – „ПРЕДПОЧИТАН работодател” на JobTiger. Това ще ви помогне да поставите по-лесно да градите образа на вашата организация като страхотно място за работа в съзнанието на настоящите и бъдещите си служители.

Станете ПРЕДПОЧИТАН работодател! КАК?
Компаниите, които вече присъстват на обновената секция „Employer Branding” на www.jobtiger.bg
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила