Тематично-стратегическото мероприятие.
Тематично-стратегическото мероприятие е структуирано в 5 (пет) модула, с акценти върху най-горещите точки, създаващи проблеми по управлението, ефективността и осигуреността на наетия персонал.
Цел
- Ключово съответствие на фирмените с националните изисквания в направление Човешки ресурси.
- Стратегически основни действия, мотивиращи инициативността и лоялността на високоефективтия персонал.
- Делова оперативност по изпълние на управленческите решения.
- Ново предизвикателство пред кариерните консултанти.
Аудитория:
Мениджъри: Собственици на бизнес, Управители на фирми, Директори;
Ръководители: отдели Човешки ресурси /ОЧР/, функционални отдели, ръководители производствени направления;
Специалисти: ОТ, ТРЗ, Счетоводители, ПИАР, кариерни консултанти и Специалисти по изготвяне на туристическите пакети и рекламната в сферата на Промишлеността, Туризма и Услугите.
Предлаганата консултация включва:
1 модул- Бизнес-мениджмънд-кадрова политика
Съдържание:
Разглеждат се основните критерии за професионална оценка на наетия персонал, рефлектиращи в индивидуалното заплащане, включващи ниво на отговорност, степен на ефективност и ръст на продуктивността.
2 модул Управление Управлението на кариерата
Съдържание:
Разглеждат се ползите от "ревизиране" качествата на наетия персонал. Своевременна "дисекция" на кадровата проблематика при минимални финансови разходи. Инструменти, методи и лостовете с които „оперираме” негатива във вътрешно фирмените правила и пестим 40% фонд работна заплата със законни действия. Поставяне на критерии за диференциране на базовите работни заплати по нива на подчиненост на структурен принцип.
3 модул Стратегически консултации
Съдържание:
Разглеждат се проблемите на бизнеса и пазара на труда, възникващи в българските икономически условия. Позиционират се фазите по решаване кадровите проблеми без финансови сътресения. Начините гъвкаво да „заставим” персонала да мисли и действа за стабилността на нашия бизнес.
4 модул Квантов мениджмънт
Съдържание:
Разгледат се възможностите за стартиране нов подход в самообучението на кадрите в ръководения от нас бизнес, без да влагаме за това фирмени средства. Пасивен допълнителен доход и мястото му в нашия бизнес.
5 модул Патентно-технологично иновационно посредничество
Съдържание:
Първо обществено представяне на Подготвени презентации за внедряване на разработки към българския бизнес. Стратегическо стимулиране на персонала притежаваш творчески заложби в организационен, финансово-икономически и технико-технологичен към разгръщане на потенциала. Алтернативна мотивация за нови фирмени бранд продукти, реиновации на съществуващите, водещи до запълване на стратегически пазарни ниши и висока фирмена рентабилност.
В развиване на ключовите компетенции: Творчески, технически икономически и технологичен потенциал откриваща нови пазарни ниши за бизнеса.
Резултативност:
Мениджъри: Собственици на бизнес, Управители на фирми, Директори;
Ръководители: отдели Човешки ресурси /ОЧР/, функционални отдели, ръководители производствени направления;
Специалисти: ОТ, ТРЗ, Счетоводители, ПИАР, кариерни консултанти и Специалисти по изготвяне на туристическите пакети и рекламната в сферата на Промишлеността, Туризма и Услугите.
Предлаганата консултация включва:
1 модул- Бизнес-мениджмънд-кадрова политика
Съдържание:
Разглеждат се основните критерии за професионална оценка на наетия персонал, рефлектиращи в индивидуалното заплащане, включващи ниво на отговорност, степен на ефективност и ръст на продуктивността.
2 модул Управление Управлението на кариерата
Съдържание:
Разглеждат се ползите от "ревизиране" качествата на наетия персонал. Своевременна "дисекция" на кадровата проблематика при минимални финансови разходи. Инструменти, методи и лостовете с които „оперираме” негатива във вътрешно фирмените правила и пестим 40% фонд работна заплата със законни действия. Поставяне на критерии за диференциране на базовите работни заплати по нива на подчиненост на структурен принцип.
3 модул Стратегически консултации
Съдържание:
Разглеждат се проблемите на бизнеса и пазара на труда, възникващи в българските икономически условия. Позиционират се фазите по решаване кадровите проблеми без финансови сътресения. Начините гъвкаво да „заставим” персонала да мисли и действа за стабилността на нашия бизнес.
4 модул Квантов мениджмънт
Съдържание:
Разгледат се възможностите за стартиране нов подход в самообучението на кадрите в ръководения от нас бизнес, без да влагаме за това фирмени средства. Пасивен допълнителен доход и мястото му в нашия бизнес.
5 модул Патентно-технологично иновационно посредничество
Съдържание:
Първо обществено представяне на Подготвени презентации за внедряване на разработки към българския бизнес. Стратегическо стимулиране на персонала притежаваш творчески заложби в организационен, финансово-икономически и технико-технологичен към разгръщане на потенциала. Алтернативна мотивация за нови фирмени бранд продукти, реиновации на съществуващите, водещи до запълване на стратегически пазарни ниши и висока фирмена рентабилност.
В развиване на ключовите компетенции: Творчески, технически икономически и технологичен потенциал откриваща нови пазарни ниши за бизнеса.
Резултативност:
- Формиране на новите ключовите компетенции на собственици, управители и ръководни специалисти;
- Съвместимост на фирмената документация в съответствие със спецификата на контретната организация, съобразно с националната стратегия и съществуващата нормативна законова база в България;
- Ефективно управление на управлението =бизнес-предприемачество+адекватно управление на персонала+иновации и креативност!
Уникалност на Стратегическата консултация:
Подходът към тематиката е интегративен и не зависи от разнородността на аудиторията. В тематично-стратегическото мероприятие преобладава практическия елемент, заложен на тактическата кадрова политика и утвърждаване на нова практика в българските икономически условия.
Начало: 09.00 ч.
Регистрация: 09.00 ч – 09.30 ч.
Дата на провеждане: 04.02.2012 г. (събота)
Времетраене: от 09.30 ч до 16.00 ч.
Водещ : консултант Управление на кариерното развитие - инж. М. Димитрова
Място на провеждане: хотел „АКВА”
Организатор : фирма „ЕЛБУР”- ЕООД гр. Бургас
Такса индивидуално участие – 150 лв.
Отстъпка 10 % за организации, фирми и училища с повече от един участник.
Внимание!
В цената са включени 2 кафе паузи.
Краен срок подтвърждение за участие и превод на сумата – 10.03.2012 г.
Данни за превода:
Получател : „ЕЛБУР”- ЕООД гр. Бургас
SWIFT BIC : PRCBBGSF
БАНКОВА СМЕТКА: 1018469518
IBAN: BG34PRCB92301018469518
ПРОКРЕДИТ БАНК: БУРГАС
ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН ТЕКСТ НА БАНКОВИЯ ПРЕВОД
Стратегическа консултация 17.03.2012 г - „ЕЛБУР”- ЕООД гр. Бургас
На посочената по-долу електронна поща, можете да изпратите данните на фирмата необходими за издаване на фактурата, както и вашият адрес за контакти.
При възникнали въпроси от Ваша страна,моля пишете на:
E-mail:office.elbur@gmail.com