Информация за пресата

Остават броени дни до най-необичайните досега Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг

вторник, 10 октомври 2023
 

14-ото издание на кариерното изложение за секторите ИТ, Комуникации и Аутсорсинг, организирано от JobTiger, разширява дръзко хоризонтите си: географски до Япония, а в предоставянето на възможности – от най-първите стъпала в професионалното развитие до върховете в топ компаниите от световна величина

 

В дните от 14 до 21 октомври, в четири академични града: София, Габрово, Пловдив и Варна - шанс да намерят своята първа или нова работа в секторите ИТ, Комуникация и Аутсорсинг ще имат студенти, млади и опитни специалисти. За стартиращите сега кариерата си това изложение е почти единственият и със сигурност е най-лесният начин да бъдат наети в престижна компания. Организаторите на форума са помислили и за работещите професионалисти с вече натрупан стаж и затова изложенията в големите градове - София, Варна и Пловдив ще са в съботни дни. Форумът в Габрово остава през седмицата, за да може лесно да се съчетае с учебната заетост.

 

Грабнете уникалния шанс да демонстрирате уменията си пред изявени японски работодатели

 

Уникални кариерни възможности ще се разкрият за тези, които посетят Софийското издание на Дни на Кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг – на 14 октомври в хотел Маринела. За първи път, не само за кариерното събитие, но и за страната ни, представители на 11 японски компании ще се срещнат с кандидати за стаж и работа в рамките на специален кът на японската икономика и конференция Bulgarian – Japanese Tech Job Fair & Forum 2023. В него ще вземат участие фирми със седалища в Япония, Европа и България, като повечето от тях нямат представителство у нас. Освен срещи между търсещи и предлагащи кариерни възможности, ще се проведе и конференция, която ще даде отговорите на въпроси като „Особености на японската работна култура“ и „Как да започнеш работа за японска компания?“.

Инициативата от японска страна е на Mynavi Corporation и Министерство на икономиката на Япония (Japanese Ministry of Economy, Trade and Industry), които от години проявяват интерес към българските ИТ таланти и са избрали за свой партньор в България JobTiger, HR компания и кариерен сайт – заради отличителния ѝ дългогодишен опит в организирането на кариерни събития и въвеждане на иновации на пазара на труда в страната ни.

Всеки желаещ е добре дошъл да се включи и в състезание по програмиране, като демонстрира пред японските работодатели ИТ уменията си. За победителя има и примамлива награда, предоставена от JobTiger - двупосочен самолетен билет до Токио, Япония. За да участвате в състезанието по програмиране, ви е нужно само да носите със себе си смартфон или таблет/лаптоп и да се регистрирате тук. Не забравяйте, че за форумa сам по себе си също е необходима регистрация, която може да направите тук.

 

Стартът на 14-ите Дни на кариерата за секторите ИТ, Комуникация и Аутсорсинг ще бъде даден на 14 октомври в хотел Маринела, София. Официалното откриване е в 10:00 часа.

 

Софийското издание на Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг ще продължи до 18:00 часа на 14 октомври и ще бъде последвано от още три издания в страната: в Габрово на 19 октомври и в Пловдив и Варна – на 21 октомври. В София ще се представят 41 компании, а участниците за страната са 64. Записванията продължават.
Традиционно, събитието е средище за срещи с представители на водещи компании, които предлагат свободни работни позиции в различни населени места у нас. Кариерният форум е утвърден начин да добиете актуална представа за динамиката в търсенето и предлагането на работа в секторите ИТ, Комуникации и Аутсорсинг и да достигнете до представителите на топ компаниите от тези сектори, без да преминавате през дълга процедура на преглеждане на обяви, подготовка на документи и очакване дали ще бъдете поканени на интервю за работа в желана от вас компания. По време на Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг е нужно само да се спрете пред щанда на търсения от вас работодател.

Не е нужно да подготвяте хартиени екземпляри на своята автобиография или да печатите визитки – и тази година JobTiger си партнира със ScanFactor, за да улесни максимално търсещите работа и да им даде възможност да представят себе си пред представители на водещи компании посредством QR код. Създайте бързо свой професионален профил тук

Напомняме, че Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и аутсорсинг е с вход свободен за посетители, но е необходима предварителна регистрация.

За регистрация, както и за подробности за програмата, изложителите на форума и други детайли за провеждането му – посетете https://careerdays.bg/bg/it-careerdays

Събитието се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.

Златен спонсор на събитието е ABA – Work in Austria.

Бронзови спонсори на събитието: Strypes, Siemens, interop.io.

 

За дни на кариерата:

Събитието е място за виртуални и лични срещи между търсещите професионално развитие и представители на компаниите - лидери в секторите ИТ, Комуникации и Аутсорсинг. Водещи компании от най-стабилните сектори предлагат кариерни възможности за първа работа или стаж и за хора с опит. През 2023 предстои четиринадесетото издание на кариерния форум.

Форумът дава възможност на студенти и специалисти, които търсят кариерно развитие в областта на информационните технологии, телекомуникациите и аутсорсинг индустрията, да се срещнат с компаниите лидери в секторите и да открият своето ново работно място или шанс за участие в стажантска програма.

 

За организатора:

JobTiger стартира като първия кариерен сайт в България, създаден през 2000 г. След повече от 20 години работа компанията се разви като първата в България, предлагаща комплексно HR обслужване на клиентите си с международни опит и ноу-хау. Вече има над 30 000 клиенти - работодатели и работи с повече от 325 000 кандидати за работа. През годините компанията разви дейността си в посока изграждане на утвърдена HR агенция с иновативен и икономически ефективен подход.

Компанията е най-големият организатор на кариерни събития в страната.

Назад
ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner