ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Продължава регистрацията за втория есенен специализиран кариерен форум „Дни на кариерата“
Тринадесетото издание на специализирания форум „Дни на кариерата”: Икономика, Финанси, Човешки ресурси, Маркетинг и Обслужване на клиенти ще се проведе през месец ноември с присъствен и виртуален ден - на 23 ноември 2021 г. в УНСС и на 25 ноември 2021 г. - онлайн на платформата на Brazen Technologies.

Ежегодното събитие, организирано от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС, ще срещне на едно място млади специалисти от различни професионални области с водещи български и международни компании.

С предплатения план за услуги JobTiger Wallet имате възможност до 31.08.2021 г. да се възползвате от 10% отстъпка.

Повече информация за събитието тук.
40 компании вече се регистрираха за участие в „Дни на кариерата“: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг

На 7 октомври в София ще стартира поредицата от есенни кариерни събития „Дни на кариерата“: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг. Първото събитие ще се проведе в Национален дворец на културата, ет. 5 между 10.00 и 18.00 часа.

Поредицата от събития имат за цел да съберат на едно място студенти и млади специалисти с водещите български и международни компании, които търсят служители с умения в областта на информационните технологии, комуникациите и BPO.

На 12 октомври „Дни на кариерата“: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг ще се състои в Пловдив, на 14 октомври – във Варна и на 19 октомври в Габрово.

Виртуалният ден на събитието тази година ще бъде на 20 октомври в платформата на Brazen Technologies.

Повече информация за събитията, таксите за участие и начина на регистрация бихте могли да получите и от екипа на JobTiger:
Е: events@jobtiger.bg
T: +359 88408 6003
     +359 884 070 906
     +359 882 364 456
     +359 2 491 80 10
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Вашият Employer Branding на JobTiger.bg

В последната година HR общността по света все по-усилено говори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка именно след бурните промени през 2020. Светът става все повече дигитален и компаниите имат нужда от все повече и разнообразни онлайн канали за комуникация.

Employer Branding услугата на JobTiger.bg е именно такъв онлайн канал за комуникация в полза на кандидата, където цялата важна за него информация може да бъде показана в синтезиран вид. Създадена е именно за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитието и просперитета на служителите им и за въвеждането на добри HR, социални и екологични практики.

Вашият Employer Branding е независим канал, който има за цел именно да скъси дистанцията между вас и подходящите служители, да ви отличи от останалите работодатели и да разгласява информация за най-отличаващото ви на пазара на труда. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията. Каналът разгласява информацията и по установените канали и социалните мрежи на JobTiger.

Вижте профилите на работодатели, които вече използват услугата като АББ България, Schwarz IT Bulgaria, Telenor Bulgaria EAD, Лидл България, Cargill Bulgaria и разберете как да се отличите и вие с вашия работодателски профил.

Цената на Employer Branding услугата е 2000 лв. без ДДС за година и включва и публикуването на неограничен брой корпоративни обяви.

Предизвикателствата за привличане и задържане на подходящи кандидати се превръщат в централен въпрос за дългосрочните политики на много компании. На фокус се поставят дългосрочните инвестиции в развиване на работодателската марка.

Нищо не е по-показателно за една компания от поведението ѝ по време на динамично променяща се среда. Стабилното, сигурно и надеждно корпоративно лице е основният фактор, който вдъхва доверие у потенциалните партньори, клиенти и служители.

Как да запазим своя корпоративен образ? Как да развием и комуникираме работодателския си имидж, така че да се възползваме максимално от възможностите (сега и за в бъдеще) и да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?

В JobTger.tv представихме няколко препоръки как да се адаптирате и да извлечете оптимални ползи за компанията: https://jobtiger.tv/hr-industriya/employer-branding/employer_branding_2021
В България има вече онлайн пространство за индустриални технологии

IndustryHUB събира най-актуалните новини, продукти, информация и споделен опит в областта на индустриалните технологии.

От месец юли IndustryHUB (IndustryHUB.bg) представя най-актуалните новини, продукти, информация и споделен опит в областта на индустриалните технологии в България. Основната цел на платформата e да се превърне в среда за споделяне на опит и да насърчи индустриалното развитие на страната и изграждането на инженерните кадри.

Освен че представлява сайт за споделяне на новини и информация по различни теми, IndustryHUB създава общност от специалисти и съмишленици, които могат да коментират и дискутират споделените материали, да бъдат автори и да печелят точки в профилите си в зависимост от публикуваните статии и броя харесвания и коментари към тях. По този начин се насърчава тяхната активност и се отличават най-добрите. Професионалното призвание може да има значение не само за личното удовлетворение на участниците, но и за тяхното професионално израстване.

Основни области на информация са:
- иновациите и реализацията на научноизследователски разработки
- лабораторните и научно-приложните услуги
- управлението на интелектуалната собственост
- трансфера на знания и технологии
- предприемачеството
- стартиращите предприятия
- кариерната реализация и бизнес-ориентираното обучение.

Достъпът до всички информационни ресурси в IndustryHUB е свободен, но публикуването, харесването и коментирането на статии на сайта изисква потребителите да имат регистриран профил. Сайтът предлага на потребителите и възможност да филтрират съдържанието на база на различни категории.

IndustryHUB е изграден с обединените усилия на JobTiger и Технически университет – Габрово.
 
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG
Тенденциите в онлайн обученията или Какво всъщност искат участниците

Неотдавна едно консултантско проучване се завъртя из професионалните групи на български език в социалните платформи.

Виж проучването тук.

Намирам го за много полезно.

И в същото време отварящо много въпроси, които не присъстват там.

Проучването е проведено през месец декември 2020 година.

  • HR Marketplace: Speak - Achievements Worth Measuring
  • Летен режим на работа в офиса: Как да подобрим продуктивността?
  • Какви документи се включват в трудовото досие
  • 5 важни допълнения към идеалния офис, които не са свързани с работата
  • HR Marketplace: Поколенията на работното място: подходи на лидера