ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
JobTiger намалява цените на събитията си за 2021 г. – в подкрепа на пазара на труда
Новата услуга JobTiger Wallet оптимизира разходите и рисковете за участващите във форумите компании.

Преди броени дни най-старият организатор на кариерни форуми у нас – JobTiger – успешно завърши събитийната си година с Виртуални Дни на кариерата в икономическите сектори и започна усилена работа по календара за събитията през 2021 г.

Въпреки здравната и икономическа криза и ограниченията за провеждане на събития и тази година, JobTiger не се отказа от мисията си да подпомага връзката между бизнеса, образованието и търсещите работа. През 2020 г. компанията за пореден път доказа, че е организатор на най-мащабните и без никакъв аналог у нас кариерни прояви (на живо и виртуално). Успешно бяха проведени форуми на живо в София, Пловдив, Варна и Габрово и 6 Виртуални дни на кариерата за цялата страна. Тези събития срещнаха общо 170 компании с 8900 търсещи работа, като 9210 са само проведените виртуално интервюта.

В настоящата криза, засягаща силно и пазара на труда, JobTiger осъзнава важността да продължи да бъде най-добрият посредник между търсещите и предлагащите работа. 2020 г. не беше лека и както хората, така и фирмите са изправени пред предизвикателства, несигурност и непредсказуемост на всички нива. Рисковете в планирането на разходите са големи и бюджетирането се превърна в сложна задача с много неизвестни. През 2021 година по-гъвкавият подход ще бъде търсен от всички ни за повече ефективност. Ето защо, въпреки че дори и в HR бранша цените на услугите се покачват, JobTiger не само ще задържи, но и ще намали цените за участие в събитията си! С новия предплатен план JobTiger Wallet компаниите вече могат да постигнат най-добрите резултати чрез най-подходящите за текущите условия решения. JobTiger Wallet е начинът компаниите да намалят разходите си, като в същото време се възползват от повече свобода в планирането по време на пандемия, за да могат и през идната година да се срещнат първи с някои от най-добрите кандидати на пазара на труда.

Повече информация за JobTiger Wallet може да намерите тук.

Календара със събития на JobTiger за 2021 г. може да видите тук.
Започнаха записванията за единственото изложение на HR бранша в България
Вече са ясни датата и мястото на провеждане на единственото по рода си HR събитие – HR Industry 2021. За първи път звездният четвъртък на HR бранша ще се проведе изцяло online на 9 февруари 2021 г.

HR Industry ще представи доставчиците на HR услуги в пълния им спектър, наред с най-новите тенденции и иновации в сферата. Събитието е сборен пункт на топ компаниите на HR пазара и дава възможност на посетителите за един ден да се запознаят с новостите, които ще допринесат в работата на HR-a през цялата година. Обичайните посетители са HR мениджъри и специалисти, финансови мениджъри, собственици и управители на компании.

Този път събитието ще се проведе изцяло онлайн със семинарна програма и на виртуални щандове на компаниите изложители, на които може да се научи повече за техните продукти и услуги. На сайта на изложението може да видите пълната информация.

HR Industry се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger и през 2021 година ще има своето 10-o издание. Ние вярваме, че това което правим за развитието на общността и пазара на HR услуги, наистина си заслужава. И това, че една от най-големите компании в света е наш доверен партньор вече над 10 години, е доказателство за полезността на събитието.

Станете и Вие част от първото виртуално издание на HR Industry!
MetLife – генерален спонсор на HR Industry 2021
Вълнуваме се да споделим, че през 2021 г. MetLife отново избра да бъде генерален спонсор на десетото издание на HR Industry 2021 – звездния четвъртък на HR бранша!

MetLife е една от най-големите компании в света с 49 000 служители, които всеки ден се грижат за сигурността на повече от 100 млн. клиенти в над 40 държави.

Освен генерален спонсор, MetLife е и съмишленик на инициативата HR Industry от самото начало през 2011 година – като световен лидер в придобивките за служители, компанията вярва, че човешкият капитал е най-ценният ресурс на всяка организация. Дейностите, свързани с подбора, развитието, мотивацията и задържането на служителите, би трябвало да бъдат фокус на работодателите и именно с това събитието HR Industry е ценно за средата – то им дава възможност да се запознаят с допълнителните инструменти и услуги, които са на тяхно разположение.
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Дни на кариерата – икономика, финанси, маркетинг, човешки ресурси и обслужване на клиенти се проведе успешно в условията на коронакриза

Събитието се проведе за първи път виртуално в рамките на един ден – 1 декември 2020 г.

Денят на кариерата събра стотици посетители и 34 компании, които активно подбират кадри в секторите икономика, финанси, маркетинг, човешки ресурси и обслужване на клиенти. За 6 часа по време на виртуалния кариерен форум бяха проведени 871 чата между работодатели и търсещи работа.

Форумът се организира за единадесета поредна година от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата при УНСС и под патронажа на ректора на УНСС проф. д-р Димитър Димитров.

Виртуални Дни на кариерата в икономическите сектори е последното кариерно събитие за годината в страната и традиционно завършва годишния събитиен календар на JobTiger. През 2020 г. проведохме четири изключително успешни онлайн кариерни форума и спомогнахме бизнесът да продължи.

За пореден път доказахме, че компанията е организатор на най-мащабните прояви без аналог в страната (на живо и виртуално) и изпълнихме отново мисията си да бъдем живата връзка между бизнеса, образованието и търсещите работа.
 
20 ГОДИНИ JOBTIGER
HR Weekend – добре функциониращата професионална общност

Историята на HR Weekend е история за приятелство, колегиалност и взаимопомощ, за хубави и незабравими моменти заедно. История за една успешно развита HR общност.

В началото на 2004 година ние със сигурност не бяхме чували за community building. Нямахме и познания за това. Но имахме една идея, която си проправяше път в екипа на JobTiger и вече беше предмет на много обсъждания: Организирането на неформални срещи на HR бранша, където специалистите да могат не само да споделят свободно, но и да общуват и да се опознаят по-отблизо, да се създаде истинска работеща HR общност или поне ефективна мрежа от HR специалисти.

  • Кариерни центрове, кариерно консултиране, Фондация на бизнеса за образованието
  • Детелина Смилкова – JobTiger променят животи
  • Албена Паралингова – изпълнение на поетите ангажименти и навременна обратна връзка
  • Радомир Чолаков – смелостта да мислиш и да провокираш и останалите да мислят
  • Красимира Караджова – атмосфера на споделяне, доверие и желание за надграждане и развитие
  • Ранни социални проекти на JobTiger
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Очаквания на IT специалистите при избор на работа – говорихме с 450 специалиста – Част 3

В рамките на 2 седмици, направихме проучване сред IT специалистите в страната относно техните нагласи и предпочитания при обмисляне и избор на нова работа.

Една от целите ни е да разберем актуалните очаквания на специалистите и по този начин да подпомогнем комуникацията между тях и работодателите, в частност, тази със специалистите подбор.

В проучването се включиха 453 IT специалисти, които ни споделиха кои са факторите при избор на компания и вид работа, какви са очакванията относно заплащане, допълнителни придобивки и комуникация със специалистите подбор.

От включилите се в проучването, 62% са старши специалисти, следвани от 31% средно ниво и 7% младши.

Част 3 – Заплатата

Разгледахме предпочитанията на ИТ специалистите за желаното възнаграждение по ниво на специализираност и професионален опит.

36% от старшите специалисти (Senior) предпочитат нетно месечно възнаграждение в диапазона 3000-5000 лв., 38% желаят възнаграждение в рамките на 5000-7000 лв., а за малко над четвърт от общия брой участници – 26% – предпочитанията са за над 7000 лв.

Вижте цялото проучване за предпочитанията на ИТ специалистите за желаното възнаграждение в JobTiger.TV.
Вашият Employer Branding профил на JobTiger.bg с 20% отстъпка до края на годината

ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ!

Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата.

Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация.

Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини.

Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители.

Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател.

За индивидуален поход към Вашите нужди, отстъпка с JobTiger Wallet и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
Спад на обявите за работа във всички сектори

Броят на обявите за работа продължава да намалява и през м. ноември.

Публикуваните обяви във водещите сайтове за работа са с 22% по-малко от тези през м. октомври и с цели 39% по-малко в сравнение със същия период (м. ноември) през 2019г.

За първи път от началото коронакризата у нас има спад на обявите във всеки един от секторите.

Най-засегнат продължава да бъде секторът „Хотели и ресторантьорство“ с повече от двоен спад (-56%) на обявите, следван от секторите „Търговия и продажби“ (-27%) и „Логистика/ транспорт“ (-25%).

Вижте целия анализ на JobTiger за м. ноември в JobTiger.tv.
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Присъединете се към първото онлайн издание на Битката за талантите!

Как се справят спецалистите от различни компании с предизвикателствата на 2020? Кои са новите стратегии на HR-експертите и специалистите по комуникации и маркетинг, за да останат техните компании на върха? Кой ръководи employer branding кампаниите и какви промени донесе 2020 в комуникациите?

Има ли нужда от по-близка координация на усилията и как да използвате следващото поколение маркетинг за привличане на таланти? Какви са особеностите на новото поколение служители?

Най-добрите практики при изграждането на работодателска марка ще се дискутират в предстоящото четвърто издание на работодателския форум “Битката за талантите” на 15 декември 2020.

Сега имате възможност да се регистрирате със специална отстъпка от 50%.

Тази година сред говорителите на събитието са изявени специалисти, които ще разкрият най-добрите стратегии.

Остават броени дни до 15 декември 2020 година. Форумът ще се проведе онлайн.
Вземете своя специален билет само за EUR 15. Местата са ограничени!

Регистрирайте се на: talents.b2bmedia.bg