Бюлетин на JobTiger | 24.01.2017 г.
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Въпросите, които вълнуват висшите мениджъри
В съвременния свят изискванията към бизнеса и към самите хора, които го осъществяват, се променят непрекъснато и това е единствената трайна тенденция – за да дойдат успехите, трябва непрекъснато да развиваме дейностите на фирмата, както и личните си способности. За целта трябва да се познават бизнес принципите, но и да се работи със и за хората в компанията.

Но още преди да стигнем до темата за избора на правилни сътрудници е редно да се помисли по една друга сфера от въпроси, която е част от базисните принципи на успешния бизнес – как да бъдем добри работодатели? Какво превръща една компания в отлична среда за работа и какво може да я съсипе? Защо търсещите работа предпочитат една пред друга компания? Парите ли са главният фактор при вземане на решение за постъпване или добрата вътрешнофирмена комуникация? А как да направим така, че хората не само да искат да работят за нас, но и да не искат да напускат?

Ясно е, че такъв широк спектър от въпроси не е по силите на един човек или един екип. Тук е необходимо съдействие от различни отдели в компанията, но и много квалифицирана външна помощ. Ако искате и вие да я откриете, не пропускайте шестото поредно издание на единствения специализиран HR форум – HR Industry 2017. Той ще се проведе на 9 февруари в Интерпред – СТЦ София и ще събере на едно място десетки български и международни компании, специализирани в областта на човешките ресурси – от подбор и оценка на персонал, през тренинги и обучения, до трудова медицина. Спектърът, в който оперират изложителите, е наистина много широк и може да предложи на всеки клиент удовлетворителни и компетентни отговори по повечето въпроси, които си задават висшите мениджъри. Ако желаете, можете да се регистрирате на страницата на събитието, защото участието в HR Industry е един много добър бизнес ход.

До няколко дни ще бъде отворена и регистрацията за посетители за семинарната програма. Може да следите сайта и Facebook страницата на събитието за повече информация. Повече за HR Industry 2017 може да научите и от нашия екип:
events@jobtiger.bg
02/49 180 13 / 22
0884 505 609
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
На 19 и 20 януари Трявна се превърна в център за споделяне на добри бизнес и HR практики!

Второто издание на Business Leaders and HR Meetup събра на едно място близо 50 управители и собственици на компании в различни бизнес сектори, както и HR специалисти от цяла България. Двете теми, които бяха поставени на фокус, бяха: Ангажираност на персонала и Практически аспекти в средното и висшето образование – дуално обучение и магистърски програми.

Новостите за следващото издание на Business Leaders and HR Meetup можете да следите на сайта на събитието, или чрез каналите на организаторите от JobTiger - най-голямата компания за комплексни HR услуги в България.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Преференциалните цени за „Национални дни на кариерата“ са в сила до 14 февруари

50 компании се записаха вече за участие в „Национални дни на кариерата“ 2017 г. Всички те се възползваха от възможността за регистрация на преференциални цени. Ранната регистрация е отворена до 14 февруари. Всички компании, които заплатят участие до тази дата, ползват възможността да спестят част от средствата за участието си.

Ежегодният форум за стаж и кариера „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ 2017 стартира на 14 март в София, в Националния дворец на културата, ет. 3 и 4. Това е най-мащабното и старо изложение от такъв тип в България. Всяка година в него се включват стотици утвърдени български и международни компании. Всички те анонсират свободните си стажантски и работни места пред многолюдна публика от млади специалисти.

Записването за изложението върви изключително интензивно. Топ позициите за гр. София са почти изчерпани, но все още може да се включите във всички градове.

Сред тазгодишните участници отново се открояват компании, опериращи в различни сектори – IT, телекомуникации, банково дело, хранително-вкусова промишленост, фармация, кредитиране, клинични проучвания, металодобив, търговия, образование и много други. По традиция, компаниите участници обявяват стажантски програми и работни позиции в множество различни отдели – счетоводство, маркетинг, IT и др. Това свидетелства за популярността на събитието и е своеобразна гаранция, че посетителите на „Национални дни на кариерата“ ще бъдат посрещнати с богата палитра от реални оферти, отговарящи на търсенията им.

„Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот” се организира от JobTiger – компания за комплексни HR услуги. Генерален спонсор за 14-та поредна година е Нестле България – най-голямата компания за храни и напитки в България.

Повече информация за форума и условията за участие може да намерите на national.careerdays.bg или от екипа на JobTiger:
T: +359 2 49180 13/22
M: +359 884 505 609
E: events@jobtiger.bg
Първата среща с работодатели от пловдивските индустриални зони ще се проведе днес в Ловеч

Стартира стратегическа инициатива за привличане на кадри за най-големите работодатели от Тракия икономическа зона в района на Пловдив, организирана от JobTiger.

Представители на Сенсата Технолоджис България, АББ България, Белла България, Кауфланд България, Либхер Хаусгерете – Марица, Биомашиностроене и Галакси Инвестмънт Груп ще присъстват на събитията, за да презентират свободните позиции и изискванията към тях. Над 5000 работници търсят предприятията през 2017 г. Срещите с работодателите ще се провеждат в градовете Ловеч, Сливен, Стамболийски, Монтана и Бяла Слатина.

В Ловеч събитието ще се състои днес, 24 януари, от 17:00 до 20:00 в хотел Президиум Палас. Останалите срещи с работодатели от първият етап на проекта ще се проведат в следните градове:
28 януари – Сливен
04 февруари – Стамболийски
10 февруари – Монтана
11 февруари – Бяла Слатина

Актуална информация за проекта можете да откриете на официалната страница на инициативата – http://plovdiv.careerdays.bg/
 
Интересно от JobTiger.tv
Нова година – нов план за развитие на човешките ресурси

С настъпването на 2017, в сферата на човешките ресурси отново актуален въпрос е: как се развива пазара на труда? Всеки специалист подбор ще се съгласи, че таргетите, пред които е изправен, са високи. А за тяхното изпълнение е нужна бърза мисъл, иновативен и персонален подход и по-добро позициониране на работодателя на пазара на труда.

ДжобТайгър вече 16 години развива пазара и се стреми да свърже бизнеса, държавата, неправителствения сектор и образованието, за да допринесе за разбирането помежду им.

  • Какво можете да направите, за да започнат да ви забелязват в LinkedIn?
  • Даниела Добрева, Vista AWT: „Целта ни е да намерим амбициозни хора“
  • Най-скъпите грешки, които бизнесът прави в социалните мрежи
  • Мустафа Мустафов, Technopolis и Praktiker: „Има и български компании, които притежават свое ноу-хау“
  • 4 важни тенденции, които трябва да имате предвид, ако стартирате бизнес през 2017
  • Марта Пандева, CGL MS: „Има доста хора, които биха могли да кандидатстват при нас“
  • Как да организираме уютен и продуктивен домашен офис?
  • Щастие и успех едновременно? Опитайте това!
  • 5 въпроса, които да си зададете, за да разберете дали бизнес идеята ви за навлизане на нов пазар наистина е гениална
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Webit.Festival Europe 2017 наближава!

На 25 и 26 април лекторите на Webit ще споделят опита си в подобряването на качеството на услугите, овладяване на новите технологии и предоставяне на иновативни решения, създаване на възможности за подобряване на софтуерното обучение, взаимодействие между публичния и частния сектор, развитие на здравословен бизнес климат и насърчаване на лоялната конкуренция.

Събитията в рамките на Webit се провеждат в три основни направления - Enterprise, Policy и Startups. В Enterprise ще откриете най-новото от света на разработването на софтуерни продукти (Dev Summit), маркетинга и иновациите (Marketing & Innovation Summit), дигиталната трансформация (Digital Transformation Summit), големите бази данни и облачните услуги (BigData & Cloud), финансовите технологии (FinTech Summit), интернет на всичко (IoE Summit) и поверителността и сигурността (Security & Privacy Summit).

При използване на код: 20OFFJOBTIGER5F получавате възможност да възможност за закупуване на билети за събитието на 20% по-ниска цена. А кодът за отстъпка ви дава възможност да закупите билети в категориите Visitor, Pro и Platinum на преференциална цена. Повече информация за пакетите за участие може да намерите тук>> https://goo.gl/727XEv
 






Назад Изпрати на приятел
Личен коментар:
От:
Коментар:
Правила