Запазете своето място за кариерните събития на JobTiger през пролетния сезон
Февруари почти се изниза, а след успешното събитие за HR общността, HR Industry 2024, екипът ни започна усилена подготовка за това, което предстои през пролетта.

Остава точно месец и половина до старта на тазгодишното издание на Национални дни на кариерата, а компаниите, които са запазили своите места вече са над 80! Не пропускайте възможността да се отличите като работодател на най-мащабния кариерен форум в България!

Златен спонсор на събитието е Austrian Business Agency.

Защо да участвате в Национални дни на кариерата 2024?
  • За да представите своите свободни позиции и стажантски програми пред най-амбициозните млади хора и професионалисти, търсещи развитие;
  • За да оптимизирате процеса на подбор със събиране на база данни и директен контакт с потенциални служители;
  • За да селектирате потенциални кандидати за тези позиции;
  • За да се отличите като стабилен и активно търсещ работодател;
  • За да утвърдите своя имидж и позиция и за развитие на работодателската ви марка;
  • За да станете част от социално отговорните компании в България, подпомагащи кариерното развитие на младите хора;
  • За да бъдете част от съвременно кариерно събитие с традиция в провеждането.

Кога и къде ще се проведат Национални дни на кариерата?
  • София – 6 април - Гранд Хотел „Милениум“ София, Конферентни зали на ет. 2
  • Велико Търново – 9 април - Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”, пети корпус
  • Габрово – 11 април - Технически университет
  • Пловдив – 13 април - Пловдивски Панаир, Конгресен Център
  • Варна – 13 април – Хотел-галерия „Графит“
  • Русе – 16 април - Русенски университет „Ангел Кънчев“

Условията за участие са описани тук.

Ще се радваме да бъдем домакини на Вашето работодателско представяне и заедно да отворим врати за стотици нови познанства и възможности за кариерно развитие!

Екипът ни остава на Ваше разположение за въпроси и информация:
T: +359 884 070 906
+359 882 364 456
+359 882 406 773
+359 884 505 609
E: events@jobtiger.bg
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Записвания за есенните издания на Дни на кариерата – с 10% отстъпка

Записванията за изложители за есенните браншови Дни на кариерата на JobTiger през 2024 г. вече текат.

Все още е валидна 10% отстъпка при регистрация и плащане в следните срокове:
Очакваме ви!
Американска търговска камара в България организира Хакатон в партньорство с Технически университет София и Стопански факултет към СУ „Св. Климент Охридски“

Американска търговска камара в България (АТК) в партньорство с Технически университет - София и със Стопански факултет към Софийски университет „Свети Климент Охридски“ организират за първи път AmCham Hackathon 2024.

Инициативата си поставя няколко цели: принос на бизнес-асоциацията чрез експертизата на своите членове за сближаване между полученото знание във висшите училища с практическите особености и нужди на бизнеса; ангажиране на студенти в решаване на конкретни бизнес казуси; показване на добри практики от утвърдени компании, работещи в България; задържане на студенти в страната и възможност за последващо ангажиране с програмите на университетите, както и възможност за намиране на професионално развитие в участващите в Хакатона компании.

Проектът е иницииран, концептуализиран и организиран от компании-членове на АТК, които от години са сред най-активните в Комитет „Човешки капитал и образование“, като водеща роля имат: Ай Би Ем България, Каменица АД, HR Consulting Partners, Адеко България, Джобтайгър, Мото-Пфое, Кока-Кола Юропасифик Партнърс.

AmCham Hackathon 2024 започна на 19.01.2024, като до 04.02.2024 г. студентите от двете висши училища можеха да се записват за включване в отбори. Официалното откриване се състоя на 12.02.2024 г. в Центъра за върхови постижения на Технически университет София. Студентите бяха разпределени в отбори за работа по конкретни казуси в продължение на три седмици. През цялото това време те ще могат да разчитат на подкрепа на свой ментор от компании-членове на АТК, преподаватели от двата университета, както и на ресурси с информация и нови знания.

Студентските отбори ще представят пред жури своите решения на казусите на 27-28.02.2024 г., като финалната церемония по награждаване ще се състои на 29.02.2024 г. с домакинство на Стопански факултет на СУ „Св. Климент Охридски“.

Целевата група на Хакатона са студенти от 3-ти и 4-ти курс и магистърски програми в Технически университет и от Стопански факултет към СУ. За ТУ на фокус са обучаващите се в програмите „Инженерство“, „Софтуерно инженерство“, „Телекомуникации“, „Изкуствен интелект“, „Кибер-сигурност“, „Информатика“, „Обработка на данни“, „Автомобилна електроника“, „Зелена енергетика и ВЕИ“. За Стопански факултет се таргетират студенти в бакалавърските програми „Икономика и финанси“, „Счетоводство, финанси и дигитални приложения“, „Стопанско управление/Бизнес администрация“ и магистърските „Икономика и финанси“, „Дигитален маркетинг“, „Управление и предприемачество“, „Изкуствен интелект за бизнес и финанси“, „Геймификация“, MBA програмата, акредитирана от AMBA и други магистърски програми.

Всичко за AmCham Hackathon 2024 може да се намери тук.
Бъди там, бъди регионален, бъди първи… recruiTECH CEE идва!

Присъединете се към нас на recruiTECH CEE, най-голямото международно рекрутмънт събитие в региона!

Двудневната конференция за подбор и привличане на таланти в Будапеща, Унгария, която ще се проведе на 23-ти и 24-ти май 2024 г., е създадена да промени правилата за HR директори, ТА мениджъри, мениджъри по подбор на персонал, EMEA ТА лидери и CEE ръководители на отдели по подбор. Вижте този видеоклип, за да разберете какво ви очаква! Използвайте кода JOBTIGER15 за 15% отстъпка като наш партньор! Резервирайте своето място сега на специални early bird цени!

Ние ще бъдем там, присъединете се към нас!
PROFILE.GURU: Трудово досие… но от електронните!

В случай че всекидневно се изправяте срещу хартиения гигант на служебния документооборот, ние сме тук да ви помогнем в битката!

Присъединете се към безплатния ни уебинар на тема „Електронно трудово досие“ и посрещнете пролетта с нов дигитален мироглед!

Тема: Електронно трудово досие. Цялостна дигитализация на документите и информацията за хората в организацията – от профила, през обученията до подписването на документите.

Дигитализацията на процесите по управление на информацията за хората и систематизирането й в напълно електронно трудово досие е не само възможна, но лесна, бърза и достъпна с правилните инструменти. Научете как да управлявате още по-ефективно най-ценния ресурс – човешкия. Без купища хартия, умно, ефективно, информирано. Всичко с един поглед и на няколко клика – събрано на едно място и напълно дигитализирано.

Разберете как може да постигнете всичко това с най-достъпното и лесно за използване решение на пазара - PROFILE.GURU. Ще научите още за:
  • Дигитална визитка – никога не е било по-лесно да разберете кой кой е в организацията;
  • Дигитални профили – цялото знание за всеки в организацията – опит, знание, компетенции, развитие, активи, документи, придобивки;
  • Дигитален процес по целеполагане – от поставянето на цели за конкретни периоди до (само)оценяването им;
  • Справки – как да управлявате ефективно и информирано с информационни дашборди и специализирани справки;
  • Електронно подписване – законова рамка, възможности и приложение.
     
Кога: 12 март 2024г., 14:00 ч.
Къде: ZOOM Webinars
Как: Регистрирайте се ТУК.
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Innovation Explorer 2024 се проведе на 22 февруари

На 22 февруари се проведе десетото юбилейно издание на Innovation Explorer 2024, на което JobTiger за поредна година е медиен партньор.

През целия ден на сцената в зала “Джон Атанасов” на София Тех Парк се проведоха много интересни лекции и дискусии, а сред изключителния лекторски състав бяха: проф. Джефри Пфеффър Thomas D. Dee II, професор по организационно поведение към Висшето училище по бизнес на Станфордския университет; проф. Сохаил Инайатула, ръководител на катедрата на ЮНЕСКО за изучаване на бъдещето, IIUM, професор в университета Тамканг, редактор на списанието Journal of Futures Studies; Селин Каптана, инвеститор във фонда за дялов и рисков капитал 500 Emerging Europe; Дейвид Борн, Ръководител на Института на бъдещето Роланд Бергер; Гийс Ван Вулфен - LinkedIn инфлуенсър, глобален лектор по въпросите на иновациите, основател на методологията за иновации FORTH, авторитет в областта на иновациите и Дизайн мисленето в цял свят, с над 300,000 + последователи в LinkedIn; Дийпта Пахва - автор на бестселъри, иноватор, коуч на ръководители на компании и предприемачи; партньор-основател на LISA (Stanford GSB LEAD Incubator & Startup Accelerator); съветник на DayOne MedTech Accelerator и други.

В края на програмата модератор на дискусията със заглавие "Прозорец за очарователни възможности за работа" бе управителят на JobTiger, Светлозар Петров. С него на сцената се качиха ас. проф. Валентина Долмова, социален и политически психолог, БАН, Иван Кристоф, Innovation Air Rescue Explorer и Радина Банова-Стоева, адвокат по правата на човека в Български център за нестопанско право, които споделиха интересни практики от своя професионален опит.
Бяха връчени годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media

На специална церемония на 16 февруари в компанията на професионалисти, официални гости, медии и жури, бяха връчени годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media.

Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на Работодателския бранд! За иновациите в управлението на талантите, за новите успешни стратегии в HR.

Кои бяха отличените компании можете да видите тук.
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
"Двупосочния информационен поток за по-добра производителност" - CHEQ - България

Вероятно знаете колко важна е вътрешната комуникация в предприятието. За да ги направите още по-ефективни, е необходимо да създадете среда, която подкрепя двупосочния информационен поток. Това не означава само използването на вътрешни комуникационни инструменти, отговарящи на нуждите на фирмата, но и работа по създаване на смислен и ефективен диалог между предприятието и служителите.

CHEQ - България са представили няколко причини защо двупосочния информационен поток е изключително важен за всяка фирма. Голямата част от тях вероятно вече ги познавате, въпреки че може би не сте ги формулирали толкова ясно.

1. Ангажира служителите и подобрява производителността
2. Увеличава удовлетвореността на служителите и намалява текучеството
3. Укрепва доверието и подкрепя развитието
4. Гради работодателска марка

Как да подобрите потока на информация?
1. Изберете подходящ комуникационен канал
2. Персонализирайте съобщенията си
3. Бъдете прозрачни в комуникацията си
4. Бъдете емпатични
5. Изисквайте обратна връзка и действайте според нея

Като мениджър или служител в отдел „Човешки ресурси“, ако следвате горните съвети, вашата компания скоро ще изпита ползите от двупосочния информационен поток.

Можете да прочетете повече тук. Успех!
JobTiger стана дистрибутор на CHEQ

JobTiger стана дистрибутор на CHEQ - повече от решение за вътрешна комуникация!

Една от най-опитните компании за HR услуги JobTiger e идеалният партньор за оптимизиране на процесите и продуктивността в бизнеса.

CHEQ е много повече от приложение за комуникация.
CHEQ е отпечатък на фирмената ви култура и дава възможност за цялостно преформулиране на общуването в компанията.

Научете повече за CHEQ тук.
Младежка академия за кариера – възможности за младите хора и работодателите

Поколението Z навлиза на трудовия пазар и скоро ще представлява значителна част от него. По време на този процес обаче възникват предизвикателства за бизнеса, които макар и да са очевидни за някои, може да останат незабелязани за неопитния наблюдател.

За работодателите е важно да привличат и наемат талантливи специалисти, които понякога не разполагат с достатъчно умения, за да се развиват успешно кариерно. Младежка академия за кариера (МАК) има за цел да скъси дистанцията между образованието и бизнеса като предостави на младите хора ценни умения, с които да се представят по-добре в търсенето и намирането на кариерни възможности.

МАК е обучителна програма в помощ на всички млади хора, притежаващи ISIC карти, предоставяща курсове за придобиване на най-ценните кариерни умения, които трябва да притежават младите хора в наши дни. Посредством обучителни курсове и менторство от водещи компании в България, студенти и младежи имат възможността да придобият и надградят редица умения за успешно кариерно развитие. След завършване на МАК участниците са няколко крачки напред в собственото си развитие и развитието на кариерата си – вече са обучени кадри, надградили себе си и развили умения, които отнемат години професионален опит и често остават недостижими за голяма част от представителите на новото поколение.

Обучителната програма е разделена на две групи от курсове, през които младежите трябва да преминат до края на март. Първата група от 12 модула за кариерни умения има за цел да даде знания за управление на кариерата и да служи на младите хора да развият най-важните кариерни компетенции, от които ще се нуждаят, за да се ориентират успешно в своя житейски и трудов път в бурната ера на четвъртата индустриална революция.

Втората група курсове в обучението на МАК е от 14 модула за дигитални и предприемачески умения. Засегнати са теми като Оценяване на възможности и идеи, Мобилизиране на ресурси, Финансова и икономическа грамотност, Планиране и развитие, Дигитален маркетинг и др. Обучителният курс е ориентиран към креативните и любопитни хора и предоставя умения, които все още не се поддържат при използване на изкуствен интелект.

Ако компанията ви има интерес да се включи като партньор в програмата, свържете се с екипа на JobTiger.

Разгледайте спонсорските пакети тук!

Е: yca@jobtiger.bg

Т: +359 882 406 773
+359 884 070 906
+359 882 364 456
+359 884 505 609
 
Данни за заплати в Zaplatomer.bg

Краят на годината е подходящо време за актуализация на възнагражденията в компанията. Ако имате нужда от информация за заплати за различни позиции, Zaplatomer.bg може да ви е от полза.

Данните от Zaplatomer.bg ще ви помогнат да съгласувате очакванията за заплата на кандидатите и служителите с възнаграждението, което имате възможност да предложите. Ако се интересувате от информация за заплатите от реални потребители в България, вижте повече тук.
 
JobTiger x Майна Town – Допълнителни възможности за развитие на Employer Branding за клиентите на JobTiger

Националното комикс списание Майна Town и компанията за комплексни HR услуги JobTiger обединяват сили и предлагат уникална възможност за комбиниране на онлайн и офлайн канали за комуникация за всички клиенти на сайта JobTiger.bg през 2024та година.

Списание Майна Town е тримесечно, хартиеното му издание се разпространява национално в големите градове в тираж до 18 000 броя и може да бъде открито в над 700 локации, включващи ресторанти, сладкарници, книжарници, арт студиа, фитнеси и спортни центрове, магазини за био храни и други.

Компаниите имат възможност да включат в списанието своя ПР публикация, допълваща онлайн представянето й. Читателите могат лесно да достигнат до Employer Branding в JobTiger или до всички публикувани от фирмата обяви чрез добавен QR код в публикацията.

JobTiger дава на своите клиенти 10% отстъпка от цената за ПР статия/интервю в специалната рубрика с пренасочване към профила на компанията на JobTiger.bg с всички актуални позиции за периода. Възможностите за позициониране в рубриката на JobTiger и Майна Town можете да разгледате тук.

За компаниите, използващи Employer Branding има специални пакети за отстъпка:
Employer Branding профил + 2 по (1/2) страница (2400 + 2*950) за 4110 лв.
Employer Branding профил + 4 по (1/2) страница (2400 + 4*950) за 5820 лв.

Предложението е валидно за изданията през март 2024, юни 2024, септември 2024 и декември 2024.

За повече информация се свържете с екипа на JobTiger.
 
Възможностите за разгласа на обяви, публикувани в JobTiger.bg, се увеличават

Намирането и задържането на квалифицирани служители е все по-голямо предизвикателство. Но с правилния инструмент това е преодолимо.

За да бъде още по-полезен на своите клиенти, JobTiger.bg отскоро дава възможност за спонсориране на брандирана обява в установения социален канал на JobTiger във Facebook.

Услугата предлага възможност за по-голяма разгласа на обявената свободна позиция, като достига до допълнителна аудитория от повече от 10 000 души.

За повече информация не се колебайте да ни потърсите на 02/49 180 10 или на office@jobtiger.bg
 
Employer Branding профил на JobTiger.bg

Предлагаме на вниманието ви една възможност за позициониране - онлайн инструмента за комуникация на работодателската марка – Employer Branding профил в JobTiger.bg. Отличете се в дигиталното пространство и презентирайте за кандидатите пълната структурирана информация за компанията си в JobTiger.bg – независим и авторитетен канал за комуникация. Вижте повече за услугата и допълнителните ползи, които предлага, на тази страница.
 

ОТ HR INDUSTRY
  • Нов Дом 1 отличен с наградата за „Emerging Leader“ на Employer Branding Awards 2024
  • Ето защо е важна измеримата вътрешнофирмена комуникация

ОТ БЛОГА НА JOBTIGER RECRUITMENT
  • Меките умения, които липсват сред младите таланти
  • Employer Branding: основният ключ към привличане и задържане на талантите
ОТ STARTUP PSYCHOLOGY
  • 10 насоки за подобряване на онлайн срещите
  • Защо успешните предприемачи са над 40 години