В PwC помагаме на клиентите ни да изградят доверие в обществото и да се трансформират, за да превърнат предизвикателствата в конкурентно предимство. Ние сме мрежа от фирми, ориентирана към хората, с фокус върху технологичния напредък и растеж. С над 370 000 професионалисти в одит, данъчни и правни услуги, сделки и бизнес консултиране в 149 страни по света, ние съдействаме на местни и чуждестранни организации да изградят, поддържат и ускорят развитието на бизнеса си.
В България PwC развива дейностот 1992 г. В офиса ни в София работят над 300 служители – одитори, счетоводители, консултанти, данъчни експерти, ИТ специалисти и консултанти в сферата на киберсигурността, ангажирани да предоставят иновативни решения за бизнеса.
PwC предлага на своите клиенти услуги в три основни области. Повечето ни служители работят в някой от тях:
Tax:
Нашата практика в областта на данъчното консултиране има за цел да подпомогне клиентите да изпълняват и управляват своите данъчни задължения в зависимост от уникални и постоянно променящи се данъчни специфики. Колегите в данъчния отдел съветват клиента относно неговите местни и задгранични данъчни задължения, изпълнявайки ролята на стратегически консултанти по отношение на анализа на бизнеса, управлението на косвените данъци, решаването на спорове и глобалните данъчни решения на компаниите.
Assurance:
Колегите от екипа за външен одит на клиенти предоставят набор от услуги за сигурност и бизнес съвети на различни клиенти - от малки, бързорастящи компании до големи предприятия. Те често са добре известни брандове и много от тях имат широк международен обхват. Ние се фокусираме върху използването на най-новите технологии, за да намалим нивото на ръчно тестване като гарантираме, че ще се съсредоточим върху най-ценните области на обслужване на клиента, както и върху подобряване на корпоративното управление и надеждността на информацията на нашите клиенти.
Advisory:
Колегите в практиката за консултиране на бизнесите разбират ролята, която иновациите играят в стратегията за растеж на нашите клиенти и работят с тях, за да намерят най-добрите начини за: структуриране и разпределение на ограничени ресурси за постигане на добри пазарни резултати, поддържане на растежа на бизнеса, или подобряване на конкурентните им предимства.
Част от колегите съветват клиента как да подобри: начина на работа, управлението на разходите, мотивирането на хората, и как да ги подкрепя в подобрения на процесите и технологични инициативи. По време на работата колегите се фокусират върху програмите на клиента и проблемите, с които трябва да се справи, както днес, така и в бъдеще.