Офис Мениджър
София
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.

Офис Мениджър

София длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.

За нас

Какво е един офис без своя организиран и подреден “Oфис мениджър”? Ще Ви кажа - пълен хаос!

За наш клиент – българска търговска компания, развиваща дейността си в сферата на отбраната и сигурността, търсим офис мениджър.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017.

Отговорности

• Управление на кореспонденция с клиенти и доставчици;
• Посрещане и настаняване на клиенти, поддържане на помещенията между срещите;
• Завеждане на регистратурата;
• Обработване на фактури и и други счетоводни документи
• Поръчка на офис консумативи и организиране на пратки.

Изисквания и необходими умения

• Шофьорска книжка (активен шофьор);
• Много добро ниво на английски език (минимум Б2);
• Опит на административна позиция – 2 години;
• Висше образование или в процес на придобиване на такова;
• Много добро владеене на MS Office;
• Адаптивност, подреденост и организираност.

Ние Ви предлагаме

• Стандартно работно време;
• Удобна локация;
• Трудов договор и атрактивно възнаграждение;
• Въвеждащо обучение, комфортна и приятна корпоративна среда.
Zaplatomer.bg