Top Skills Recruitment Ltd.
Специалист финансов контрол с немски език
София
длъжност на пълно работно време

Специалист финансов контрол с немски език

София длъжност на пълно работно време

За нас

Екипът ни в “Top Skills Recruitment” се състои от млади и комуникативни хора говорещи различни езици. Мисията ни е да помагаме на нашите кандидати със съвети за професионалното им развитие и да се движим с тях по пътя към най-добрата кариерна възможност.


Работим с една от водещите компании предоставящи финансови услуги на международни клиенти в областта на застраховането, счетоводството, банковото дело и бизнес процесите.

Един от най-новите им клиенти е глобална застрахователна компания, за която търсим опитни професионалисти говорещи немски в областта на финансово-счетоводния контрол.

Ще имате идеалната възможност да започнете работа в началния етап на разработването на процесите и методиката на работа с новия клиент на компанията.

Отговорности

- Периодично изготвяне на анализ на приходите и разходите на организацията по разходни и приходни центрове;
- Участие в изготвянето на месечни, тримесечни и годишни отчети и приключвания;
- Активно участие в процесите по бюджетиране, планиране и прогнозиране;
- Надзор и управление на екип от специалисти, проследяване на изпълнението на задачите и постигане на целите на екипа;
- Поддържане на съответствие със SOX изискванията и други международни финансови и счетоводни стандарти.

Изисквания и необходими умения

- Доброниво на немски и на английски език;
- Опит и умения на подобна позиция с финансов контрол/ одит/ счетоводство/ финансов анализ ще се счита за предимство;
- Опит в управлението на екипи и хора е плюс;
- Образователна степен по счетоводство/ финанси/ икономика или застраховане е предимство;
- Наличието на ACCA ще се счита за силно предимство;
- Технически умения с продуктите на Microsoft Office, особено с MS Excel;
- Умения по управление на времето, екипа, организационни умения и много добра комуникативност.

Ние Ви предлагаме

- Отлично възнаграждение и социални придобивки;
- Възможност за развитие в международна компания;
- Стандартно работно време от понеделник до петък: 09:00 - 18:00;
- Модерно и удобно място за работа, с отлично удобства за персонала;
- Обучителни програми и сертификати, предлагани от компанията;
- Доброволен медицински план и животозастраховане;
- Добавки транспорт;
- Намаления към търговски обекти;
- Тийм билдинги и събития.

Кандидатствайте, ако смятате, че тази позиция е подходяща за вас. Изпратете автобиографията си на английски език, тъй като клиентът ни е американска компания.
*
*}