Координатор офис дейности
София
длъжност на пълно работно време

Координатор офис дейности

София длъжност на пълно работно време

За нас

CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, комбинираща най-добрите международни практики и познаване на местния пазар.

Във връзка с развитие на дейността на наш клиент, търсим да назначим мотивирана и организирана личност на позицията:

Координатор офис дейности

Описание на позицията

Отговорности:

Води активна комуникация с клиенти и фирми подизпълнители;
Работи с каса и осчетоводява първични счетоводни документи;
Организира и координира входящата и изходящата кореспонденция;
Подпомага осъществяването на лагери, семинари и курсове;
Поддържа и актуализира съдържанието в социалните мрежи;
Въвежда и сортира данни във вътрешен софтуер.

Изисквания:

Висше образование;
Владеене на Английски език ще се счита за предимство;
Опит с първични счетоводни документи и изготвяне на отчети;
Познания в областта на социалните мрежи;
Отлична компютърна грамотност;
Умения за работа в екип.

Организацията предлага:

Въвеждащо обучение и възможност за развитие;
Постоянен трудов договор с реални осигуровки;
Приятна атмосфера и работа на смени.


Ако отговаряте на изискванията и това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете ни актуална автобиография. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на Закона за защита на личните данни.

СиТийм ЕООД е лицензиран посредник към Националната Агенция по Заетостта с лиценз № 1881/18.05.2015г.

See in Zaplatomer.bg