ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
JobTiger и ICT Media имат удоволствието да ви поканят на кръгла маса „Обучението, развитието и комуникацията – основни предизвикателства пред ИТ бранша!“ последвана от връчване на наградите в конкурса „ТОП ИКТ Работодател 2013“
22 октомври, вторник, 17ч., в Интерпред СТЦ – София, зала „София“

Акцентите на кръглата маса ще бъдат:
  • Кои са основните предизвикателства пред мотивацията и ангжираността на ИТ бранша (резултати от изследването)?
  • Кои фактори имат най-силно влияние върху ангажираността на служителите в ИКТ компаниите?
  • Оптимално ли са насочени усилията на HR специалистите и мениджърите към повишаване на ангажираността на служителите? Насоки за подобрение.
Данните, които ще обсъдим заедно с всички партниращи на проекта лица и организации, ни дават основание да вярваме, че изследването и класацията на водещите ИКТ компании в страната ще бъде от голяма важност и полза и за двете страни на пазара на труда - както за търсещите, така и за предлагащите заетост в ИКТ сектора.

Ако желаете да участвате в кръглата маса и да присъствате на връчването на наградите може да се регистрирате на: http://topictemployer.bg/registration/
 
GCDF сертификационен тренинг
по кариерно консултиране |
1 - 2 ноември 2013 г.
XX-ти юбилеен HR уикенд |
22 – 23 ноември 2013 г. |
с. Марково, Пловдивско
Очаквайте на 5 декември 2013 г.
„Дни на кариерата“ в УНСС 2013, сектори: Икономика | Финанси | Маркетинг и реклама | Обслужване
на клиенти | Човешки ресурси
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Единственият в България кариерен форум в секторите ИТ, Телекомуникации и Business Process Outsourcing премина успешно

На 10 октомври в Интерпред – СТЦ София се състоя единственият в България кариерен форум, насочен към компаниите в ИТ сектора, Телекомуникациите и Business Process Outsourcing. 46-те щанда на компаниите–изложители от сектора бяха посетени от над 500 студенти и млади специалисти. „Дни на кариерата” са рганизирани от JobTiger с финансовата подкрепа на AIG Europe Limited.

В рамките на деня, 46-те компании-участници представиха дейността си и своите свободни позиции на посетителите на мероприятието.

За най-активните участници бе организирана и томбола с атрактивни подаръци, осигурени от компаниите. 34-ма от посетителите спечелиха награди, между които таблети, колонки, електронен четец, фотоапарат и много други.

На 5 декември ще се състои и още един специализиран кариерен форум, организиран от JobTiger. „Дни на кариерата в сектори: Икономика, Финанси, Маркетинг и реклама, Обслужване на клиенти, Човешки ресурси ще се проведе в сградата на Университета за национално и световно стопанство.

За повече информация:
e-mail: office@jobtiger.bg
тел.: 02/ 491 80 00
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
JobTiger представи новият кариерен наръчник за млади специалисти „Всичко за новата работа в България и Европейските институции”

Разработен и издаден от JobTiger, с помощта на г-н Станимир Илчев – Депутат в Европейския парламент от групата на Алианса на Либералите и Демократите за Европа.

Един от най-големите проблеми, както в страната, така и в европейски мащаб, е безработицата особено сред младите хора.
Освен състоянието на икономиката, друга основна причина за тази ситуация се корени в непознаването на пазара на труда и неразбирането на механизмите, които го движат. Като следствие хората много често кандидатстват за неподходящи позиции и отпадат още в ранните етапи на подбор поради недобре подготвени документи, лошо справяне на интервю, недобра преценка на собствените си възможности и потенциал.

По отношение на възможностите за кариера в Европейските институции положението е сходно. Младите хора не са информирани, нямат разбирането за това какви предимства се откриват пред тях и трудно се решават на стъпки в тази посока.

Затова екипът на JobTiger, с подкрепата на г-н Илчев, разработи наръчник с концентрирана основна информация по тези теми и безплатно ще разпространи 1000 екземпляра от него. Наръчникът е публикуван и он-лайн на адрес: http://www.jobtiger.bg/careerguide2013/. По този начин цялата информация ще бъде достъпна до широк кръг от потребители, които желаят да се запознаят и да бъдат подготвени за предизвикателствата, които ги очакват по пътя на намирането на нова или първа работа.
Първото обучение от школата за HR специалисти бе отложено за 25 октомври 2013 г.

Вместо на първоначално обявената дата първото обучение от есенното издание на Школата за HR специалисти ще се проведе на 25 октомври 2013 г.

Първото обучение от школата ще е на тема „Трудови взаимоотношения и спорове – ефективни решения”. То е подходящо за всички ЧР специалисти, които са изправени пред предизвикателствата свързани с процедурите по човешки ресурси и трудовото право. Насочено е към актуалните въпроси и тънкостите за разрешаване на казуси свързани с трудовото право.
Обучението е изградено върху извлечени от практиката ценни идеи в областта и има за цел да представи практическите проблеми свързани с прилагането на нормативната уредба по назначаване, преназначаване и освобождаване на служители, както и да обърне внимание на уловките заложени в законите. Повече информация за първото обучение може да намерите тук.
Актуални възможности за стаж от Портала за студентски стажове в държавната администрация:
  • Зам.министър-председателят Даниела Бобева кани талантливи студенти на стаж чрез конкурс за есе
    Заместник министър-председателят по икономическото развитие на Република България Даниела Бобева инициира провеждане на конкурс за студентско есе на тема „ Как да запазим двигателите на икономическия растеж в условията на икономическа нестабилност?“. Победителите ще получат правото да стажуват един месец в политическия кабинет на заместник министър-председателя и да участват реално в създаването на политики за развитие и растеж на икономиката.
    За повече информация за конкурса: тел.+359 2 940 2626/2494, e-mail: staj@government.bg.
  • Министерският съвет стартира инициатива за дистанционни стажове за български студенти, обучаващи се в чужбина
    За първи път в държавната администрация в България ще се проведат дистанционни стажове за български студенти, обучаващи се в чужбина. Целта на инициативата е да се предоставят възможности за стаж на български студенти, обучаващи се в чужбина по един изцяло нов, гъвкав и достъпен начин. Дистанционните стажове предоставят за първи път възможност на кандидатите да вземат участие в стажантска програма без да е необходимо да напускат страната, в която се обучават.

    Повече за стажантските програми, условията и сроковете за кандидатстване може да намерите на staj.government.bg или на тел.+359 2 940 2626, 940 2494 и имейл: staj@government.bg.
 
Интересно от JobTiger.tv
Известни са стипендиантите за обучение във ВУЗФ

По-рано тази година, JobTiger обяви конкурс за стипендии за обучение в магистърска програма във ВУЗФ. Четиримата победители получават стипендия в размер на 30% от таксата за обучение.

Ембриоо Инкубатор се бори с младежката безработица
Лаборатория по мобилни технологии отвори врати във ФМИ
Innovation Challenge 2013 навлиза във финалната си
фаза
Mission Possible: Първи стаж и работа
Как се стартира бизнес в гейминг индустрията – споделен личен опит
Youth to Business – бизнес форум за млади предприемачи
Любопитно от JobTiger Блог
4 начина да сме по-щастливи в офиса

Без значение каква ви е работата, постарайте се да нагласите приоритетите си така, че щастието и добруването ви да са в основата. Отделете време да прочетете следните четири прости съвета – те не са панацея за проблеми, но помагат, ако другите ви неща са приблизително наред.

10 правила за добра бизнес кореспонденция по мейла
7 препоръки за ефективно CV
Каква заплата очаквате?
Здравословното хранене в офиса
Вашите въпроси при интервю за работа
В три изречения (LXXXVIII)
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
МВА & Masters събитие в София

Шератон, 9 ноември
Събота, 9:00-17:30 ч.

Срещнете се с водещи международни унивеситети, предлагащи МВА образование и специализирани Магистърски програми.
‐ Индивидуални срещи и семинари в малки групи с представители на водещи международни бинзнес училища.
‐ Тематични семинари, фокусирани върху магистърски програми по мениджмънт, маркетинг, финанси, международни отношения и др.
‐ Безплатни консултации за GMAT  подготовка.
‐ Индивидуални консултации с МВА специалист.
‐ Интерактивни конференции.

Регистрацията е безплатна, но местата за индивидуални срещи са ограничени.
Запазете своето място сега на - www.accessmba.com

Университети, участващи в Access MBA и MASTERS:
IE Business School, HEC Paris, INSEAD Executive, American University in Bulgaria, Copenhagen Business School, Ashridge Business School, The University of Sheffield International Faculty, CITY COLLEGE, Manchester Business School, Hult International Business School, Vlerick Leuven Gent Management School, Bentley University, Nottingham Business School (Nottingham Trent University) и много др.
Семинар “King of Sales” представя Грант Лебьоф!

Третото издание на семинара за продажби ще е с лектор британския консултант, практик и автор – Грант Лебьоф. Той е един от най-търсените консултанти и лектори в областта на продажбите във Великобритания и ще представи в София нови продажбени принципи и техники, чрез които бизнеса да увеличи продажбите си.

Събитието ще се проведе на 21 ноември 2013 година в София и ще отговори на въпросите:
‐ Какви са критериите на купувача, за да извърши покупка?
‐ Как да използваме социалните и дигитални платформи за продажби?
‐ Каква е мотивацията на купувача и как да използваме това знание?
‐ Преходът от икономика на услугите към икономика на преживяването и как да се приспособите?
‐ Защо да си продавач-консултант вече не е достатъчно и с какво да заменим старите похвати?

Грант Лебьоф е член на The Institute of Direct and Digital Marketing и The Institute of Sales and Marketing Management, а издания като Daily Telegraph, The Independent, The Financial Times, The Daily Mirror и The Sun публикуват статии за неговите постиженията в сферата на продажбите.

Грант се фокусира върху адаптирането към технологичните промени и развитието на онлайн комуникациите, съпровождащи продажбите. За него голяма част от старите продажбени модели са излязла от употреба отживелица, която той замества с иноваторския си подход към темата. Повече информация за Грант Лебьоф и какво той ще представи на “King of Sales”, можете да видите на сайта на събитието: http://kingofsales.eu/grantleboff

Абонатите на JobTiger бюлетин имат правото да ползват 10 % отстъпка от цената на семинара въвеждайки промо код kosjob10t при регистрация.
23 – 27 ноември | Семинар по регулиране и хармонизиране на тялото с Оливие Несмон

Здравейте, приятели,
Отново имаме удоволствието да посрещнем Оливие Несмон в България, който ще води втория семинар по специализираната японска техника за регулиране и хармонизиране на тялото.

Дати: от 23 до 27 октомври 2013 г.

Програма:
Ден 1: Какво всяка жена винаги е искала да знае? Съзряване, менструация и ПМС, раждане, менопауза. Благоденствие по женски.
Ден 2: Болки в кръста. Начини да си помогнем сами.
Ден 3, 4 и 5: Лаборатория за изследване – добруване, пълноценен живот, състояние на духа, поведение.

Безплатна презентация на Оливие Несмон – 22.10, вторник, 18:30 ч.

Заповядайте и ако сметнете, че някоя от темите ще е полезна за ваши приятели и колеги - поканете ги.

Цени на семинара:
• 300 лева за петте дни или
• 80 лева на ден
• ден 3, 4 и 5 са неделими и цената им е 240 лева.

Място на провеждане: София, кв. Дианабад, Център по борба и вдигане на тежести, ул. Пимен Зографски №3.

Можете да прочетете повече за упражненията за регулиране и хармонизиране на тялото тук:
http://kyokuten.net/index.php?IDMenu=994&IDLang=1
http://www.jobtiger.bg/statia/dvizhim-li-se-dostatachno-i-dvizhim-li-se-pravilno-284-2
http://kyokuten.net/index.php?IDMenu=840&IDLang=1

За повече информация и записване:
Кирил Хинков, 
Клуб Кьокутен 
0882 74 47 83
Скайп: kiril.hinkov