ПиЕсПи България ООД
София www.psp-bg.com между 5 и 10 служителя 1 jobs

Компания

Описание на дейността:

 

Поддръжка на компютърна техника на място при клиенти и дистанционно от офиса на “ ПиЕсПи България“ ООД. Работата включва комуникация по телефон, мейл или чрез тикет система при възникнал инцидент или необходимост от съдействие. В зависимост от типа задача се налага диагностициране на потребителски проблеми и тяхното решаване и/или инсталиране и настройка на потребителски софтуер или операционна система. Основните типове дейности са:

- инсталация, преинсталация, настройка и диагностика на проблеми с MS Windows 8/10/11.;

- инсталация, настройка и диагностика на проблеми със стандартен потребителски софтуер;

- настройка и диагностициране на проблеми на периферна техника;

- базова диагностика на хардуерни проблеми на компютърни системи;

- диагностика на мрежови проблеми;

- настройка на периферна техника, мрежови устройства и комуникационно оборудване;

- съдействие при затруднения на потребителите с използването на стандартен офис софтуер;

- решаване на проблеми, възникнали от компютърни вируси и malware;

- настройка на VPN връзки и Remote Desktop Connection;

- подмяна и настройки на пароли за достъп;

- инсталация на електронен подпис;

- update на операционна система, счетоводен софтуер и антивирусен софтуер;

- периодични проверки за коректно архивиране на данните;

- консултации;

 

 

Изисквания:

 

- комуникативност

- практически опит с Microsoft Windows ( 7,8,10 )

- практически опит с настройка и решаване на проблеми с основните потребителски софтуери ( MS 365 Office - Outlook, Word, Excel, др.)

- опит с антивирусни продукти.

- познания в областта на PC хардуер. Диагностика на хардуерен проблем на ниво модул.

- познания в областта на компютърни мрежи - L2, L3.

- опит в конфигуриране на мрежови устройства - рутери, Wireless AP и суичове.

- познания по основни мрежови услуги - DHCP, DNS SMB, SMTP, HTTP/

- базови познания на Windows Server ( Active Directory )

- практически опит в настройка на Microsoft 365 ( Exchange Online, SharePoint, OneDrive).

- английски език на работно ниво.

- шофьорска книжка.

 

Предимства на кандидата са познания и опит със:

 

- задълбочени познания по компютърни мрежи и услуги.

- сертификати за придобита квалификация

- опит с Apple macOS.

- опит и познания със сървърни услуги на базата на Linux OS ( Debian, CentOS ) - Samba, DNS, Postfix, Nginx, Apache.

- опит с MikroTik рутери

- опит с Ubiquiti AP и суичове

- опит със Synology NAS устройства.

- опит със SIP VoIP телефония.

 

При нас ще намерите:

- отлични възможности за професионално и кариерно ИТ развитие;

- разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията

- динамична и предизвикателна работа;

- гъвкаво работно време и възможност за дистанционна работа от вкъщи;

- сплотен и коректен колектив и среда;

- комуникативна офис локация;

- възможност за получаване на допълнително материално стимулиране (месечен бонус) в зависимост от показаните резултати;

- използване на служебен автомобил (опционално);

- служебен телефон;

- други социални придобивки (по споразумение);

JobTiger Banner