JobTiger Ltd.
Sofia www.jobtiger.net 20 - 50 employees

Company

JobTiger was created as the first job board in Bulgaria, launched in 2000. After more than 19 years, the company has developed to become the first HR agency offering complex HR services with international experience and know-how. We have over 30,000 clients and work with more than 325,000 job applicants. Over the years, the company expanded its services and became a well-known HR agency with innovative and efficient approach to the market. In addition to the job board Jobtiger.bg, our team is also proud:


You can see the full range of services that JobTiger offers at JobTiger.net. Since 2016, JobTiger has been certified and in 2019 has been recertified for the international standard for people management “Investors in People”, Silver level.


JobTiger works with management systems in the field of quality, safe and healthy working conditions and as of 2022 the company is certified according to the ISO 9001 international standard.


Jobs

There are no opened jobs

Activity

JobTiger предлага на своите клиенти комплексни услуги в областта на човешките ресурси. Стремежът на компанията винаги е бил към интегрирани и ценово - ефективни решения, чрез които да подпомага усъвършенстването на пазара на работна сила в България, за да се подобрява и икономическата среда в страната. JobTiger предлага следните услуги:

• Обяви за работа и работодателите, които се отличават – първият професионален сайт за търсене и предлагане на работа в България www.jobtiger.bg.

• Подбор на персонал - пълен набор от услуги по подбор на персонал, чрез които екипът на JobTiger Recruitment намира мечтаната работа за своите клиенти - www.jobtiger.agency.

• Кариерни събития - екипът ни е най-големият организатор на кариерни събития в страната, сред които най-мащабният кариерен форум в България – „Национални дни на кариерата” и първият изцяло онлайн форум „Виртуални дни на кариерата” - www.careerdays.bg.

• Zaplatomer.bg – инструментът Zaplatomer.bg позволява сравнение на заплатата с други хора на същата позиция, улеснява подготовката за интервю за работа или оценка на представянето и дава съвети как да се въоръжите с аргументи в преговорите за заплата.

• Кариерно консултиране - за да улесни избора, планирането и постигането на мечтаната кариера на хората в България, JobTiger предлага индивидуални консултации по кариерно планиране и развитие. Услугата е подходяща за работещи, безработни, млади специалисти, студенти и ученици.

• Медии - медийните канали на JobTiger (www.jobtiger.tv, www.hrindustry.bg, Facebook и LinkedIn страниците ни и др.), систематично и последователно отразяват новини и събития от HR бранша, пазара на труда и социалната политика, както и свързаната с тях проблематика.

• Employer Branding – чрез услугите за подобряване на работодателското представяне JobTiger се стреми да подпомогне клиентите си, които се стремят да се отличат като разпознаваемо и желано място за работа, в комуникацията с техните бъдещи служители.

• HR одит и консултиране - задълбочен анализ на функцията за управление на човешките ресурси (HRM) в компаниите - www.hrauditadvice.com.

• Персонал под наем – Tiger OnSite е компания, която се специализира в предоставянето и управлението на служители по временна заетост, outsourcing, out-staffing.

Products

Benefits

Additional healthcare
Life insurance
Bonus scheme
Home office
Flexible working time
Best Doctors

Corporate Culture

Екипът на JobTiger включва обучени и високо квалифицирани специалисти в две основни направления – човешки ресурси и организиране на събития. Експертите ни в областта на човешките ресурси са специализирани да предоставят услуги, както на компании, които търсят нови служители и управляват персонал, така и на индивидуални потребители, които търсят нова месторабота и се нуждаят от лично или групово кариерно консултиране. За организирането на най-мащабните и успешни кариерни събития в страната се грижи екип от специалисти с дългогодишен опит в областите event management, дигитален маркетинг, дизайн, криейтив и визуализация и PR.

Team

Office

Офис

5 минути от метростанция Сердика

2 минути от трамвайни спирки (трамвай No 4, 12, 18, 20, 22)


5 минути от Централни Хали

2 минути от Фабрика Дъга

1 минута от Фитнес клуб Флайс

Office Photos

Office Perks

Company laptop
Car parking
Company phone
Relax zone
Free coffee
Library
Park / Garden
Smoking area

Working Space

Small office

Job Application

При подбор на нов член за екипа винаги публикуваме обява на сайта ни www.JobTiger.bg, както и споделяме информация в социалните мрежи. В случай че има отворена позиция в период на провеждане на кариерните ни събития, информация може да се потърси на щандовете на JobTiger на съответното събитие.

Job Interview

С всеки одобрен по автобиография кандидат се провеждат две срещи. Първата се провежда под формата на кратък разговор, последван от решаване на въпросник с 2 задачи, в рамките на 30 минути. Второто интервю се провежда с мениджър на екипа, за който се търси нов служител и потенциално още един човек от компанията. След финално одобрение на кандидат се насрочва кратка опознавателна среща с управителя на компанията.

JobTiger предоставя обратна връзка в рамките на една седмица на всички, които кандидатстват за работа в компанията, независимо дали биват одобрени или не.

Testimonials

Наталия Цветанова
Мениджър Подбор

Какво харесвате най-много в работата си за тази компания? 

Харесва ми това, че всеки ден е различен. Научавам непрекъснато нови неща, както от работата си с кандидатите и клиентите, така и от колегите в офиса. Веки ден е предизвикателство и си тръгвам с малка доза мъдрост всяка вечер.

Как поддържате знанията и квалификацията си?

Работата ми е свързана с постоянна комуникация, така че това е и основният ми източник на знания. Винаги можеш да научиш нови неща от разговорите както с кандидатите, с които работя, така и от клиентите на компанията. Освен това, една задължителна част е и четенето на статии и книги, свързани с моята професия.

Кой е най-важният урок, който сте научили досега в своето професионално развитие?

Най-важният урок, който съм научила досега е, че ако имаш подкрепата на колегите си, няма ситуация, с която не можеш да се справиш, дори и да си сгрешил.

Работа в екип или самостоятелно?

Определено работа в екип. Знанията и уменията, които колегите в екипа могат да дадат са безценен ресурс, от който всеки трябва да се възползва.

Какъв съвет бихте дали на един човек, който тепърва започва своето професионално развитие в компанията?

Питайте и се интересувайте непрекъснато. Не мислете, че някой ще ви даде цялата информация, нужна, за да си вършите работата просто така. Бъдете проактивната страна и взимайте от опита на тези, които са от дълго време в компанията.



Петя Цончева
Специалист Продажби и събития

Кой беше моментът, в който осъзнахте, че желаете да работите именно в тази компания?

Желанието се появи още на първото интервю, по време на което ми казаха, че търсят човек, който да си върши работата с усмивка. Хората се усмихват най-много, когато обичат. Работодателят, който оценява колко е важно служителите му да обичат това което правят, е моят работодател. Осъзнаването дойде на второто интервю. Имах няколко въпроса относно фирмената политика, начина по който ръководството дава обратна негативна връзка към служителите и процесът на въвеждане и включване в компанията. Получих откровени, точни и ясни отговори, които изцяло съвпадаха с очакванията ми за отговорен и добър работодател.

Кои според Вас са качествата, с които заслужихте мястото си на тази позиция?

Добри комуникационни и организационни умения, правилен подход и способност за справяне в непредвидени ситуации, умения за работа в екип и бърза адаптивност, които се дължат на дългогодишния ми опит в организиране и провеждане на събития. Също така съм позитивно настроена личност, а това не веднъж ми е помагало да превърна проблем в постижение.

Работа в екип или самостоятелно?

Винаги работа в екип, но добре разпределена според уменията на всеки един от екипа, с ясни правила и кой каква отговорност поема при изпълнението на задачите. Обединяването на усилия за постигането на обща цел е безценно за мен и като преживяване.

Можете ли да опишете първото нещо, което Ви направи силно впечатление в първия работен ден в компанията?

Всъщност три неща ми направиха впечатление:

1. Изрядна подготовка за посрещане на нов служител, изпипана до последния детайл(дори си имам собствено алое, което расте със същия ентусиазъм, с който аз идвам всеки ден на работа!) Седнах на бюрото и наум си казах „у дома съм си“.

2. Желанието и търпението, с които колегите ми помагат все още да научавам нови и нови неща.

3. Едно основно правило в JobTiger, с което звършваше встъпителният имейл от моя пряк мениджър и то гласи: Питай за всичко!

Какви са вашите амбиции за кариерно развитие в компанията?

Този отговор няма да прозвучи особено амбициозно, но за момента бих била изцяло удовлетворена, ако е изминал един не малък период от време, през който съм била част от екипа на JobTiger, придобила съм допълнителни знания и умения на позицията, на която съм в момента, допринесла съм за голям брой компании в отличаването им като работодатели и съм помогнала да стигнем до празнуването на поредица от успешно организирани и проведени кариерни форуми.

Virtual Mentor

Християн Петков
Оперативен Мениджър

Християн Петков е завършил Индустриален Мениджмънт в Технически Университет – София.

Започва своята кариера като стажант в JobTiger, като е преминал през различни позиции в компанията. През годините е работил в сферата на авиацията като „Ръководител отдел Авиационен Маркетинг“ и „Координатор на екип за закупуване на авиационни части“.

Християн е на разположение за провеждане на 15 минутно онлайн интервю, в което можете да научите повече за позицията „Оперативен Мениджър“, както и за работата и развитието в JobTiger.

За да се свържете с виртуалния ментор, моля изпратете своя автобиография на email: hristian@jobtiger.bg, като опишете защо се интересувате от тази професия или компания.

* Кадидатурите са поверителни и са видими само за Virtual Mentor и екипа на Jobtiger.