Axway
www.axway.com 50 - 300 служителя 10 jobs

Компания

Axway е глобална софтуерна компания с повече от 11 000 клиенти от публичния и частния сектор в 100 страни. Axway дава нов живот на съществуващи ИТ инфраструктури като позволява на своите клиенти да надграждат върху това, което вече имат, да осъществят успешно своята цифрова/дигитална трансформация, да добавят нови бизнес възможности и да стимулират растежа си. С нашата интеграционна платформа Amplify API - единствената отворена, независима платформа за управление на API чрез интеграционни модели, хибридeн облак и решения на трети страни - ние помагаме на компаниите да се интегрират по-бързо, да достигнат нови пазари и да създадат брилянтно цифрово преживяване. Нашите решения за интеграция на MFT и B2B имат доверито на клиентите от 20 години. Axway (Euronext: AXW.PA) е регистрирана във Франция, със седалище в Съединените щати и повече от 1800 души работят в офиси в 17 страни. В България, Axway има офис от 18 години и повече от 260 специалисти разработват и поддържат най - критичните ни системи в световен мащаб. Горди сме с факта, че офисът в България е най- големият R&D център за компанията.

Обяви

Дейност

Axway e компания, специализирана в разработването и предоставянето на софтуерни решения в сферата на сигурността и управление обмена на данни. В България се разработват едни от най-ключовите продукти на компанията: Amplify - API Management Platform, Syncplicity - Content Collaboration Platform, SecureTransport – софтуерен продукт осигуряващ сигурен пренос на огромни масиви от данни, MailGate - продукт, който предпазва пощата на нашите клиенти от спам, вируси и всякакви атаки. Също така, имаме екипи, които се грижат за разработката на вътрешни платформи и системи. Неразделно от разработката на софтуерни продукти, в офиса ни в София имаме и Customer Support организация, която се грижи за поддръжката им.

Технологии:

Front-end technologies: React.js, Angular;

Back-End technologies: Java, C#, .NET, WPF, WCF, Node.js, JavaScript, C++, PHP;

Mobile technologies: Android – Kotlin, iOS – Swift, Objective – C;

DevOps: AWS, Kubernetes, Azure, Docker, Jenkins, Gitlab, VMware, Ansible, Terraform, New Relic, Prometheus, Bash, Python;

Quality Assurance: Manual, Performance and Automation testing – ATS, JUnit, TestNG, Gatling, JMeter;

Databases: MySQL, NoSQL, PostgreSQL, MongoDB, MariaDB, MsSQL, RDS.

Награди:

Best in Microservices Infrastructure at API World 2020

A Leader in The Forrester Wave™: API Management Solutions, Q3 2020

Axway named a Leader in Gartner 2019 Magic Quadrant for Full Life Cycle API Management

Strong Performer in Independent Report on Strategic iPaaS And Hybrid Integration Platforms

Продукти

Допълнителни придобивки

Корпоративна култура

Ние сме компания със start-up дух. Отворени сме към хора с по-малко опит, но мотивирани и нахъсани да се учат. Имаме насърчаваща кариерното развитие култура, подпомагана от програма за вътрешна мобилност. Доста от нашите колеги са започнали в един екип, но след време са се трансферирали в друг. Имаме голямо разнообразие от екипи и роли в българския офис.

Можем да се похвалим и с Axway University – собствена платформа, предоставяща многообразие от обучения и достъп до онлайн и офлайн ресурси.

Обичаме да се забавляваме и затова имаме Fun Committee, в който участват представители от различни екипи. Имаме също така и CSR Committee, в който отново имаме колеги от разнообразни екипи. В този комитет се обсъждат различни инициативи, с които можем да подпомогнем разнообразни каузи. Имаме и футболен отбор за тези, които обичат да ритат.

От както започна пандемията в Аксуей глобално работим дистанционно. Въпреки това нашите офиси по света и България останаха отворени. Всеки, който иска да работи или да се срещне с колеги може да дойде, уважавайки мерките за сигурност. Въпреки всичко и макар дистанционно, успяхме да организираме различни инициативи, за да поддържаме общия дух и да бъдем все така заедно въпреки дистанцията. Споделяхме празници заедно, проведохме онлайн конкурси на различни тематики и се разходихме заедно в планината.

Офис

Офис снимки

Офис удобства и придобивки

Работно пространство

Кандидатстване

Необходими документи - CV

Начин на кандидатстване - кариерния ни сайт, Jobs.bg, LinkedIn

1. Изпращане на кандидатура

2. Кратък телефонен разговор с Talent Acquisition Specialist

3. Интервю - 1-вата част е с Hiring Manager и Talent Acquisition Specialist, a 2-рата с техническо лице

4. Финално интервю, на което се отправя офертата за работа

Интервю

1-вото интервю е с продължителност от час и половина, понякога до 2 часа, тъй като е разделено на 2 етапа. 1-вия етап е с Hiring Manager и TA Specialist, а 2-рия е с техническо лице. За някои позиции изпращаме и онлайн тестове преди самото интервю.

Служителите споделят

Виртуален ментор

VCD