ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ 
                                     | 
                                 
                                 								 								
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                  | 
                                             
                                            
                                                | Дни на кариерата – Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти – за първа година ще е и онлайн! | 
                                             
                                            
                                                 
												Повече от 30 фирми вече са заявили участие за форума в УНСС на 26 ноември, започват регистрации и за виртуалното издание. 
												 
												Форумът  на живо – на 26 ноември от 10 часа в УНСС, София – ще се проведе при всички разписани мерки за безопасност. 
												 
												Виртуалният кариерен форум за секторите икономика, финанси, маркетинг, човешки ресурси и обслужване на клиенти ще е на 1 декември от 11 до 17 часа. Регистрациите за фирми и търсещи работа вече са активни на economy.careerdays.bg. 
												 
												Екипът на JobTiger организира виртуалния ден в допълнение на присъствения форум, за да може да се присъединят и немалкото компании, които имат рестрикции за участия в събития на живо. Онлайн е удобна възможност и за всички, които са притеснени от епидемичната обстановка или пък биха искали да се включат в надпреварата за свободните работни позиции и без да идват до София. Виртуалният форум е шанс за всеки желаещ да се присъедини от удобно за него място – бързо, лесно и безопасно! 
												 
												Виртуалният ден ще се проведе изцяло онлайн на платформата на Brazen Technologies - https://app.brazenconnect.com/a/jobtiger/e/NBp7b 
												 												
												За повече подробности за форума Дни на Кариерата – Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти  посетете сайта на събитието: economy.careerdays.bg или  се свържете с екипа на JobTiger на: events@jobtiger.bg, +359 2 491 80 24 и +359 88 408 6003
												 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                  
								
								
                                
                                    |   | 
                                 
                                 								 								
								
                                
                                    | 
                                    
                                     | 
                                 
                                
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															Над 2100 души проведоха интервюта за работа на Дни на кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 
                                                             
															56 водещи компании се включиха на живо и онлайн в кариерния форум, организиран за 11-а година от JobTiger. 
															 
															Стартирало на 8 октомври в София и с последващи събития в Пловдив, Варна и Габрово, 11-ото издание на ежегодния форум Дни на Кариерата – ИТ, Комуникации и Аутсорсинг завърши нетрадиционно – с провеждането на първия за тези отрасли Виртуален ден – на 21 октомври. 
															 
															В рамките само на 2 седмици: 2100 кандидати за нова работа или стаж посетиха събитията на живо, а на онлайн изданието за 6 часа бяха проведени 1069 чат-интервюта. Статистиката от последните години сочи, че всеки шести участник във форума подписва договор с нов работодател. 
															 
															За да увеличи шансовете както на бизнеса да открие най-подходящите кадри за целите си, така и на търсещите нови кариерни възможности да сбъднат мечтите си, пионерът  в организирането на кариерни събития у нас – JobTiger – прибегна до иновативна формула при провеждането на тазгодишния форум. Съчетанието от живи събития в 4 града на страната и онлайн издание, достъпно от всяка точка на света, позволи и на търсещите, и на предлагащите работа да участват по предпочитания от тях начин – лесно, приятно и безопасно! Така, в момент на безпрецедентна медицинска и икономическа криза, която се отразява силно негативно на пазара на труда – желаещите кариера в трите водещи сектора: ИТ, комуникации и аутсорсинг успяха да разговарят с представители на 56 топ компании, които са готови да наемат нови хора.
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
								
                                
                                    |   | 
                                 
                                 								 												 								
								
                                
                                    | 
                                    
                                     | 
                                 
                                
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															Ново! Един фирмен акаунт с мултиюзър възможност в приложението за заплати на Zaplatomer.bg 
															 
															Напоследък често се срещаме с въпроса дали е възможно да създадем повече акаунти за достъп до приложението за заплати в Zaplatomer.bg за един и същ клиент. Създаването на отделни нови акаунти означава по-трудно администриране и е неудобно за клиентите. 
															 
															Ако и вие желаете повече хора от екипа ви да имат достъп до данните за заплати, вече имаме решение за вас. Сега можете да създадете индивидуални профили на вашите колеги в един фирмен акаунт. 
															 
															Така ще ползвате множество потребителски профили от един фирмен акаунт без промяна на цената за достъп до приложението. 
															 
															Свържете се с нас, за да ви активираме безплатен пробен достъп. 
															 
															Напомняме ви, че можете безплатно да използвате различни потребителски профили в един акаунт и при публикуване на вашите обяви в JobTiger.bg.
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
								
                                
                                      | 
                                 
                                 
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															Вашият Employer Branding на JobTiger.bg е силен канал за комуникация и представяне 
                                                             
															ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ! 
															 
															Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата. 
															 
															Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация. 
															 															
															Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини. 
															 
															Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители. 
															 
															Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател. 
															 
															За индивидуален поход към Вашите нужди и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
								
								
                                
                                      | 
                                 
                                 
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															Търсят се най-големите корпоративни дарители в България 
                                                             
															За петнадесета поредна година Български дарителски форум (БДФ) набира кандидати за наградите „Най-голям корпоративен дарител“. 
															 															
															Това е конкурс, който отличава компаниите, инвестирали финансови, нефинансови средства и доброволен труд в общественозначими каузи. Така налага стандарти за добри практики и устойчиво и прозрачно дарителство. 
															 															
															Категориите са: 
															 
															Качествени категории: 
																  Най-добра дарителска програма 
																  Най-устойчива дарителска програма 
																  Най-сполучливо партньорство 
																   
															Количествени категории: 
																  Най-голям обем финансови дарения 
																  Най-голям обем нефинансови дарения (стоки, материали, услуги) 
																  Най-голям принос чрез доброволен труд на служителите 
																  Най-щедър дарител 
																   
															Специална категория: 
																  Най-сполучливо партньорство по време на COVID-19 кризата - 2020 г. 
															 
															Наградата в специалната категория ще отличи съвместните усилия на бизнеса и гражданския сектор за преодоляване на последиците от пандемията в периода между март и юли 2020 г. Дейностите трябва да са в отговор на спешни нужди, породени от кризата. 
															 
															Срокът за номиниране (самономиниране) е 31 октомври. Насоки и формуляр за кандидатстване ще намерите на сайта на БДФ. 
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
                            
                         
                         | 	
                     
                
             
             
             |