JobTiger Ltd.
София www.jobtiger.net 20 - 50 служителя

Компания

JobTiger стартира като първия кариерен сайт в България, създаден през 2000 г. След над 19 години работа компанията се разви като първата в България, предлагаща комплексно HR обслужване на клиентите си с международни опит и ноу-хау. Ние имаме над 30 000 клиенти - работодатели и работим с повече от 325 000 кандидати за работа. През годините развихме дейността си в посока изграждане на утвърдена HR агенция с иновативен и икономически ефективен подход. Освен с портала за работа JobTiger.bg, компанията ни се гордее:​


  • С пълен набор от услуги по подбор на персонал и отдаването на хора на временна работа.
  • Да бъде най-големият организатор на кариерни събития в страната, сред които най-мащабният кариерен форум в България – „Национални дни на кариерата” и първият изцяло онлайн форум „Виртуални дни на кариерата“.
  • Специалистите в JobTiger провеждат множество HR събития, като HR Weekend, Business Leaders and HR MeetUP и HR and Business Leaders Summit.
  • Сред успешните проекти на JobTiger е и Audit Advice Associates (AAA) - първата компания в България, специализирана в HR одит.
  • През последните години компанията предлага пълен набор от Employer Branding активности на своите клиенти, част, от които е единствената интегрирана услуга Employer Branding Power, която се организира съвместно с PR агенцията InterImage.


Пълният набор от услуги, които JobTiger предлага, можете да видите на JobTiger.net. От 2016 година JobTiger е сертифициран и през 2019 година е ресертифициран по международния стандарт за управление на хора „Investors in People“, с ниво „Silver“.


JobTiger работи със системите за управление в областта на качеството, безопасните и здравословни условия на труд, като от 2022г. е серифициран по международния стандарт ISO 9001.



Обяви

В момента няма отворени позиции

Дейност

JobTiger предлага на своите клиенти комплексни услуги в областта на човешките ресурси. Стремежът на компанията винаги е бил към интегрирани и ценово - ефективни решения, чрез които да подпомага усъвършенстването на пазара на работна сила в България, за да се подобрява и икономическата среда в страната. JobTiger предлага следните услуги:

• Обяви за работа и работодателите, които се отличават – първият професионален сайт за търсене и предлагане на работа в България www.jobtiger.bg.

• Подбор на персонал - пълен набор от услуги по подбор на персонал, чрез които екипът на JobTiger Recruitment намира мечтаната работа за своите клиенти - www.jobtiger.agency.

• Кариерни събития - екипът ни е най-големият организатор на кариерни събития в страната, сред които най-мащабният кариерен форум в България – „Национални дни на кариерата” и първият изцяло онлайн форум „Виртуални дни на кариерата” - www.careerdays.bg.

• Zaplatomer.bg – инструментът Zaplatomer.bg позволява сравнение на заплатата с други хора на същата позиция, улеснява подготовката за интервю за работа или оценка на представянето и дава съвети как да се въоръжите с аргументи в преговорите за заплата.

• Кариерно консултиране - за да улесни избора, планирането и постигането на мечтаната кариера на хората в България, JobTiger предлага индивидуални консултации по кариерно планиране и развитие. Услугата е подходяща за работещи, безработни, млади специалисти, студенти и ученици.

• Медии - медийните канали на JobTiger (www.jobtiger.tv, www.hrindustry.bg, Facebook и LinkedIn страниците ни и др.), систематично и последователно отразяват новини и събития от HR бранша, пазара на труда и социалната политика, както и свързаната с тях проблематика.

• Employer Branding – чрез услугите за подобряване на работодателското представяне JobTiger се стреми да подпомогне клиентите си, които се стремят да се отличат като разпознаваемо и желано място за работа, в комуникацията с техните бъдещи служители.

• HR одит и консултиране - задълбочен анализ на функцията за управление на човешките ресурси (HRM) в компаниите - www.hrauditadvice.com.

• Персонал под наем – Tiger OnSite е компания, която се специализира в предоставянето и управлението на служители по временна заетост, outsourcing, out-staffing.

Продукти

Допълнителни придобивки

Допълнително здравно осигуряване
Застраховка живот
Бонусна схема
Работа от вкъщи
Гъвкаво работно време
Best Doctors

Корпоративна култура

Екипът на JobTiger включва обучени и високо квалифицирани специалисти в две основни направления – човешки ресурси и организиране на събития. Експертите ни в областта на човешките ресурси са специализирани да предоставят услуги, както на компании, които търсят нови служители и управляват персонал, така и на индивидуални потребители, които търсят нова месторабота и се нуждаят от лично или групово кариерно консултиране. За организирането на най-мащабните и успешни кариерни събития в страната се грижи екип от специалисти с дългогодишен опит в областите event management, дигитален маркетинг, дизайн, криейтив и визуализация и PR.

Екип

Офис

Офис

5 минути от метростанция Сердика

2 минути от трамвайни спирки (трамвай No 4, 12, 18, 20, 22)


5 минути от Централни Хали

2 минути от Фабрика Дъга

1 минута от Фитнес клуб Флайс

Офис снимки

Офис удобства и придобивки

Служебен компютър
Паркинг за автомобил
Служебен телефон
Зона за почивка
Безплатно кафе
Библиотека
Парк / Градина
Зона за пушене

Работно пространство

Малък офис

Кандидатстване

При подбор на нов член за екипа винаги публикуваме обява на сайта ни www.JobTiger.bg, както и споделяме информация в социалните мрежи. В случай че има отворена позиция в период на провеждане на кариерните ни събития, информация може да се потърси на щандовете на JobTiger на съответното събитие.

Интервю

С всеки одобрен по автобиография кандидат се провеждат две срещи. Първата се провежда под формата на кратък разговор, последван от решаване на въпросник с 2 задачи, в рамките на 30 минути. Второто интервю се провежда с мениджър на екипа, за който се търси нов служител и потенциално още един човек от компанията. След финално одобрение на кандидат се насрочва кратка опознавателна среща с управителя на компанията.

JobTiger предоставя обратна връзка в рамките на една седмица на всички, които кандидатстват за работа в компанията, независимо дали биват одобрени или не.

Служителите споделят

Наталия Цветанова
Мениджър Подбор

Какво харесвате най-много в работата си за тази компания? 

Харесва ми това, че всеки ден е различен. Научавам непрекъснато нови неща, както от работата си с кандидатите и клиентите, така и от колегите в офиса. Веки ден е предизвикателство и си тръгвам с малка доза мъдрост всяка вечер.

Как поддържате знанията и квалификацията си?

Работата ми е свързана с постоянна комуникация, така че това е и основният ми източник на знания. Винаги можеш да научиш нови неща от разговорите както с кандидатите, с които работя, така и от клиентите на компанията. Освен това, една задължителна част е и четенето на статии и книги, свързани с моята професия.

Кой е най-важният урок, който сте научили досега в своето професионално развитие?

Най-важният урок, който съм научила досега е, че ако имаш подкрепата на колегите си, няма ситуация, с която не можеш да се справиш, дори и да си сгрешил.

Работа в екип или самостоятелно?

Определено работа в екип. Знанията и уменията, които колегите в екипа могат да дадат са безценен ресурс, от който всеки трябва да се възползва.

Какъв съвет бихте дали на един човек, който тепърва започва своето професионално развитие в компанията?

Питайте и се интересувайте непрекъснато. Не мислете, че някой ще ви даде цялата информация, нужна, за да си вършите работата просто така. Бъдете проактивната страна и взимайте от опита на тези, които са от дълго време в компанията.



Петя Цончева
Специалист Продажби и събития

Кой беше моментът, в който осъзнахте, че желаете да работите именно в тази компания?

Желанието се появи още на първото интервю, по време на което ми казаха, че търсят човек, който да си върши работата с усмивка. Хората се усмихват най-много, когато обичат. Работодателят, който оценява колко е важно служителите му да обичат това което правят, е моят работодател. Осъзнаването дойде на второто интервю. Имах няколко въпроса относно фирмената политика, начина по който ръководството дава обратна негативна връзка към служителите и процесът на въвеждане и включване в компанията. Получих откровени, точни и ясни отговори, които изцяло съвпадаха с очакванията ми за отговорен и добър работодател.

Кои според Вас са качествата, с които заслужихте мястото си на тази позиция?

Добри комуникационни и организационни умения, правилен подход и способност за справяне в непредвидени ситуации, умения за работа в екип и бърза адаптивност, които се дължат на дългогодишния ми опит в организиране и провеждане на събития. Също така съм позитивно настроена личност, а това не веднъж ми е помагало да превърна проблем в постижение.

Работа в екип или самостоятелно?

Винаги работа в екип, но добре разпределена според уменията на всеки един от екипа, с ясни правила и кой каква отговорност поема при изпълнението на задачите. Обединяването на усилия за постигането на обща цел е безценно за мен и като преживяване.

Можете ли да опишете първото нещо, което Ви направи силно впечатление в първия работен ден в компанията?

Всъщност три неща ми направиха впечатление:

1. Изрядна подготовка за посрещане на нов служител, изпипана до последния детайл(дори си имам собствено алое, което расте със същия ентусиазъм, с който аз идвам всеки ден на работа!) Седнах на бюрото и наум си казах „у дома съм си“.

2. Желанието и търпението, с които колегите ми помагат все още да научавам нови и нови неща.

3. Едно основно правило в JobTiger, с което звършваше встъпителният имейл от моя пряк мениджър и то гласи: Питай за всичко!

Какви са вашите амбиции за кариерно развитие в компанията?

Този отговор няма да прозвучи особено амбициозно, но за момента бих била изцяло удовлетворена, ако е изминал един не малък период от време, през който съм била част от екипа на JobTiger, придобила съм допълнителни знания и умения на позицията, на която съм в момента, допринесла съм за голям брой компании в отличаването им като работодатели и съм помогнала да стигнем до празнуването на поредица от успешно организирани и проведени кариерни форуми.

Виртуален ментор

Християн Петков
Оперативен Мениджър

Християн Петков е завършил Индустриален Мениджмънт в Технически Университет – София.

Започва своята кариера като стажант в JobTiger, като е преминал през различни позиции в компанията. През годините е работил в сферата на авиацията като „Ръководител отдел Авиационен Маркетинг“ и „Координатор на екип за закупуване на авиационни части“.

Християн е на разположение за провеждане на 15 минутно онлайн интервю, в което можете да научите повече за позицията „Оперативен Мениджър“, както и за работата и развитието в JobTiger.

За да се свържете с виртуалния ментор, моля изпратете своя автобиография на email: hristian@jobtiger.bg, като опишете защо се интересувате от тази професия или компания.

* Кадидатурите са поверителни и са видими само за Virtual Mentor и екипа на Jobtiger.