Human Capital Store
под 5 заети служителя Кандидатстване Виж работодателя
Административен асистент
София
длъжност на пълно работно време

Административен асистент

София длъжност на пълно работно време

За нас

Ние, от Human Capital Store, търсим човек за позиция Административен асистент, който да допринесе за работата на малкия, но сплотен екип на наш клиент. Клиентът ни е компания, основана през 1992г. и се занимава с организация на бизнес срещи и пътувания.

Отговорности

Основни отговорности ще бъдат оказване на съдействие при събиране и обработка на данни и фактури, както и други административни дейности.

Изисквания и необходими умения

Вие сте подходящ кандидат, ако:
- Имате добри комуникативни и административни умения;
- Сте адаптивен и ефикасен в работата си;
- Можете да се сработвате добре в екип.
Опит на подобна позиция ще бъде считан за предимство.

Ние Ви предлагаме

Нашият клиент предлага:
- 21 дни платен годишен отпуск;
- Безплатни напитки в офиса;
- Работно време от понеделник до петък с възможност за договаряне на начален час на работния ден;
- Офис в центъра на София.

Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.

Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер : 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Информация за контакт

Телефон: +359899602101

JobTiger Banner
JobTiger Banner