HRS Bulgaria
Административен асистент
София
длъжност на пълно работно време

Административен асистент

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че правилната работа може да промени живота на човек, а правилният човек може да промени бизнеса.

Ние сме отдадени да свързваме нашите кандидати с подходящата работа за тях.

Ако сте организиран и проявявате интерес към кулинарната сцена в България, имате шанс да се присъедините към професионалното им семейство на позиция: Административен асистент

Какви биха били ежедневните работни задачи за вас:

Извършване на оперативна и административна дейност;
Издаване и обработване на фактури;
Изготвяне на кредитни известия, справки, проследяване на складова наличност, ревизии;
Активна комуникация с партньори и клиенти, както и с куриери и доставчици на фирмата;
Подаване на заявки за офис консумативи.

Какво ви предлагаме:

Финансово и професионално удовлетворение;
Стандартно работно време (понеделник-петък);
Модерен офис на централа локация;
Работа в приятна работна атмосфера и сплотен екип от професионалисти;
Въвеждащо фирмено обучение;
Дългосрочност и сигурност в трудовите правоотношения.

Профил на успешния кандидат:

Доказан административен oпит – 1 година;
Умения за работа с Excel – SUM; IF, Average и пр.
Английски език - ниво В1-В2;
Комбинативност и бързо възприемане на информацията;
Организационни и аналитични умения;

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner