Чирак Консултинг
под 5 заети служителя Кандидатстване Виж работодателя
Административен асистент
гр. София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Административен асистент

гр. София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Нашият партньор е компания, занимаваща се с внос и дистрибуция на пакетирани хранителни стоки от най-големите европейски производители. Компанията се стреми да предлага висококачествени продукти, които отговарят на нуждите и предпочитанията на своите клиенти, като същевременно осигурява ефективност и надеждност в доставките. Поради разширяване на екипа, търсим да назначим:
Административен асистент.

Отговорности

Отговорности:
Обработка на документи, изписване на фактури и кредитни известия;
Работа с MicroInvest и ERP система;
Управление на каса и отчитане на шофьори;
Следене на стокови наличности и ежедневна комуникация с екипа.

Изисквания и необходими умения

Задължителен предходен опит на административна/счетоводна позиция;
Отлична компютърна грамотност (MS Office, ERP системи);
Организираност, внимание към детайла и коректност;
Умения за ефективна комуникация по e-mail и телефон;
Английски език на работно ниво.

Ние Ви предлагаме

Трудов договор и дългосрочна ангажираност;
Работно време: от понеделник до петък (07:30 – 16:30 ч.);
Въвеждащо обучение;
Работа в стабилна и развиваща се компания.

Информация за контакт

Телефон: 0876865912